Polećcie dobre kino grozy

Data: 2009-05-31 11:00:21
Autor: Laszlo
Polećcie dobre kino grozy
Witam,
ze mną jest podobnie:-) od lat nie bałem sie na żadnym filmie. Obawiam sie ze to bedzie postepowalo, raz ze poziom wrazliwosci się stępia, skoro praktycznie wszystko mozna zobaczyc na ekranie, a dwa, że przeraża to co nieznane.
Poza tym każdego przeraża coś innego ponieważ strach w nas zwiazany jest z naszymi przezyciami, wyobraznia, naszym postrzeganiem. Nie ma uniwersalnych horrorów:-)
Z niewymienionych filmów mnie dość przestraszyly kiedyś dwa filmy na podstawie Kinga - Lśnienie (ale to z Nicolsonem) i Cujo - ten drugi jakos przemknal i jest malo znany a byl naprawde przerazajacy. Laska z malym synkiem psujacym sie samochodem wjezdza na osamotnioną farmę, w ktorej kilka dni wczesniej wielki wściekly bernardyn zagryzł wszystkich mieszkanców. Cala akcja dziala sie praktycznie w samochodzie.
Pozdrawiam

Użytkownik "Bestseller" <best.sellerNO@SPAMop.pl> napisał w wiadomości news:dvgwetswjsmi.1k95gr1lg172i.dlg40tude.net...
Witam. Proszę o polecenie mi jakichś thillerów/horrorów, filmów grozy :)

Generalnie jest tak, że nie przepadałem za scenami, gdzie jest cicho,
bohater się boi, słychać jego oddech, aż tu nagle jak nie gruchnie... to mi
nie sprawiało przyjemności, denerwowało :)

Cóż, latka lecą i coraz trudniej mi się rozerwać przy filmie - jakby kino
stawało się coraz bardziej byle jakie. Trudno się dziwić, skoro nie mam
wiele czasu na oglądanie i kończy się to najczęściej na oglądaniu
mainstreamowych must-see, więc nie trafi do mnie nic ciekawego.

Polećcie dobre kino grozy