Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Data: 2010-08-30 15:24:51
Autor: Wiktor S.
Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"
2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na
pojemności niż na innych parametrach.

Co byście polecili?

Właśnie kupiłem Samsunga 400 GB z obudową ICY BOX IB-223.
Dysk jak dysk, a obudowa ma gumową otoczkę PLUS na to zamszopodobną kopertę. Do tego nie trzeba dysku w ogóle wyjmować z koperty żeby go podłączyć.

--
Azarien

Data: 2010-08-30 15:26:54
Autor: Wiktor S.
Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"
[...]

Oczywiście jest to normalny dysk SATA 2,5 cala. Obudowę skręcili mi w sklepie.

--
Azarien

Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"