Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"

Data: 2010-09-05 10:29:54
Autor: Adam M.
Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"
W artykule news:i5fqni$81l$1inews.gazeta.pl,
niejaki(a): latet z adresu <latet@latet.pl> napisał(a):

Poszukuję dobrego dysku zewnętrznego 2.5", który służyć ma jako nośnik
filmów HD - odtwarzanych po podłączeniu dysku przez USB bezpośrednio do
telewizora, który to potrafi, a także do odtwarzaczy i mediaplayerów,
które to umożliwiają. Do tej pory używałem pendrive'a, ale odkąd zacząłem
sam ripować swoje płytki Blue-Ray, okazało się, że pliki MKV mogą mieć po
30-40 GB
Chciałbym aby taki dysk:

1. Nie wymagał innego zasilania niż prąd dostarczony przez pojedynczy
kabel USB. Chodzi o to, aby był względnie możliwie jak najmniej wybredny
co do tego prądu - nie chcę się bujać z jakimiś kablami rozwidlonymi itp.

2. Pojemność - myślę, że wystarczy mi 250 GB. Wolę oszczędzić na
pojemności niż na innych parametrach.

Co byście polecili?

Dziękuję serdecznie i pozdrawiam,

latet

Samsung 2,5 cala z serii S2 np aktualnie w promocji w MM 640GB (HX-MU064DA/G22) za 279zł

Adam M.

Polećcie dobry dysk zewn. 2.5"