Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)

Data: 2009-04-23 16:02:38
Autor: Toper
Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)

kupiłem
Brother DCP 585CW
jest zarąbista  :-)
Na razie skonfigurowałem ją na XP i Viście, w XP zdalne drukowanie i
skaner działa znakomicie. Można jednym guzikiem skanować przez sieć
podając docelowy komputer (na razie nie działa mi to w Viście, ale
jeszcze nie walczyłem z tym dłużej).
Dostęp do włożonej karty pamięci przez ftp też (drukarka wystawia
zawartość karty w swoim serwerze ftp).
Można drukować bezpośrednio z karty.
Ma zarówno Ethernet jak i Wifi, przy WiFi nie chciała mi pójść z TKIP i
zmieniłem na AES, zalogowała się do APN i działa.

Napiszę więcej jak się dłużej nią pobawię.

Pozdrawiam
Toper

Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)