Pole?cie jaki? z?y i kapry?ny odtarzacz Blu-ray

Data: 2011-02-26 19:20:55
Autor: Latet
Pole?cie jaki? z?y i kapry?ny odtarzacz Blu-ray
Witam,

Szukam specyficznego odtwarzacza Blu-ray. Chodzi o to, aby był kapryśny,
wymagający i jak najmniej tolerancyjny dla płytek przygotowanych nie do końca
zgodnie ze standardem Blu-ray. Najlepiej, aby nie chciał odtwarzać nic poza
standardowymi BD i DVD (ale musi to robić z nagrywalnych płytek). Zapewne tego
typu wymaga spełni jakiś starszy model - i bardzo dobrze, może kupię używany
tanio. Musi być jednak 100% sprawny (w ramach swoich ograniczonych możliwości).

Chodzi mi o taki odtwarzacz, że jak on coś odtworzy, to znaczy, że każdy inny tym bardziej :)

Dzięki,

latet

Data: 2011-02-26 19:29:18
Autor: Kell a
"Latet" <latet@ckjsdnkadjbnkdjb.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie jakis Samsung :)

Data: 2011-02-26 21:41:36
Autor: Latet
Pole?cie jaki? z?y i kapry?ny odtarzacz Blu-ray
Pewnie jakis Samsung :)

Nie wiem, ale niekoniecznie. Z tego co tu i tam czytałem, to Samsungi raczej są dość tolerancyjne dla podawanego im materiału.

latet

Data: 2011-02-26 22:17:53
Autor: Kell a
[...]

To byla mocno luzna uwaga, osobiscie o Samsungu mam takie zdanie - elektronika
tak, wszystko co sie Samsunga rusza - nie. A wiec monitory, TV jak najabrdziej, ale drukarki, cd
romy,hdd etc - be. Zdanie mam wyrobione na niejednostkowych przypadkach z wlasnego podworka.

A luzna dlatego, ze co prawda nie znam poletka stacjonarnych odtwarzaczy Samsunga
ale idac tokiem mojego doswiadczenia moge sie spodziewac badiewnosci. Ale upierac sie nie
bede, chetnie poznam opinie innych jak jest naprawde

Data: 2011-02-27 00:55:51
Autor: Latet
[...]

No, akurat w przypadku HDD to taka opinia jest niaktualna od dobrych paru lat. Od serii F1 dyski Samsunga są coraz lepsze i solidne.

latet

Data: 2011-02-27 11:00:20
Autor: Kell a
[...]

Wolne, wolne... a jak bedzie z bezawaryjnoscia to sie okaze za pare lat.
Obys mial racje, bo mi do firmy dano ponad 100 sztuk tego czegos :-)

Data: 2011-02-27 09:10:23
Autor: Irokez
Użytkownik "Kell a" <kella@niematakiejdomeny.com> napisał w wiadomości news:e6rim6lrr6qgubc3d0nmss84uie9gpc1o74ax.com...
[...]

Mój DVD Samsunga za 1zł dużo lepiej czyta i w ogóle czyta to co nie chciała Manta za 199 zeta.
Poza tym działa toto bezawaryjnie 2 lata, a Mantę przez 2 lata 2 razy na serwis dawałem (laser) a trzeci raz padła kilkanaście dni po gwarancji i wtedy zaliczyła lot do kukułczego gniazda z 5 piętra.
No więc nie do końca tak jest z Samsungiem.

--
Irokez

Data: 2011-02-27 10:58:12
Autor: Kell a
Pole?cie jaki? z?y i kapry?ny odtarzacz Blu-ray
"Irokez" <nie.mam@email.pl> napisał(a):

Mój DVD Samsunga za 1zł dużo lepiej czyta i w ogóle czyta to co nie chciała No więc nie do końca tak jest z Samsungiem.

Znaczy sugerujesz, ze jak twoj DVD Samsunga jest ok, to generalnie Samsung jest ok?
Bo tak to rozumiem.

Chcialbym jednak zauwazyc, ze jednostkowe przypadki nie maja wiekszego znaczenia
dla okreslenia jakosci produktu - zbyt mala dana statystyczna. Trafenie w dobry egzemplarz nie
determinuje jakosci calosci. Zobacz np. rankingi TUV
wsrod samochodow - wsrod daleko sklasyfikowanego np Fiata Stilo tez trafiaja sie egzemplarze, ktore uzytkownikow nie sprawiaja problemow. Tylko co z tego.

Data: 2011-02-27 11:04:13
Autor: Irokez
Użytkownik "Kell a" <kella@niematakiejdomeny.com> napisał w wiadomości news:be7km691f84cpstrt27h8pipilnk69c0sv4ax.com...
[...]

Nie.
Znaczy że sugerowanie "kup Samsunga" jest tak samo trafne jak Twoje rozumowanie mojej wypowiedzi.
Już prędzej celowanie w jedne z pierwszych odtwarzaczy DVD jakie były na rynku. Z BR będzie gorzej.

Z rodzinnego i znajomych poletka w każdym razie nic ze znakiem morskiej płaszczki (DVD/TV/GPS) raczej już nikt nie kupi.

--
Irokez

Data: 2011-02-27 14:51:25
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Kell a napisał:
Zobacz np. rankingi TUV wsrod samochodow - wsrod daleko
sklasyfikowanego np Fiata Stilo tez trafiaja sie egzemplarze, ktore
uzytkownikow nie sprawiaja problemow. Tylko co z tego.

Podobnie jak co z tego, że jakieś auto jest wysoko sklasyfikowane, ale dajmy na to moje ciągle nawala?

Data: 2011-03-01 08:15:54
Autor: Kell a
Bartłomiej Zieliński <Bartlomiej.Zielinski@polsl.pl> napisał(a):

Użytkownik Kell a napisał:
[...]

To, ze miales pecha, ale statystycznie mam mniejsza szanse kupic
wadliwy towar. I o to wlasnei chodzi - kupujac np. corolle mam mniejsza szanse na usterkowy egzemplarz niz biorac stilo.
a gwarancji to nigdy nie masz.

Pole?cie jaki? z?y i kapry?ny odtarzacz Blu-ray