Polecenie zapłaty

Data: 2019-03-22 03:38:22
Autor: Dawid Rutkowski
Polecenie zapłaty
Cóż, jak chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.
A jak się płaci za gaz? Tak, jak za prąd - na pół roku trzy prognozy i rozliczenie? Pytam, bo gazu od 9 lat nie mam.
Hmm, a to przenoszenie to było aktywne czy pasywne (czyli zmiana db w santander)?
Coś mi się kołacze, ze pisali, że poleceń zapłaty nie przeniosą, więc może pod niewłaściwy adres kierujesz swoje pretensje.

Data: 2019-03-22 17:26:39
Autor: Akarm
Polecenie zapłaty
Cóż, jak chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.
A jak się płaci za gaz? Tak, jak za prąd

Ja płacę co 2 miesiące według wskazań licznika.

Hmm, a to przenoszenie to było aktywne czy pasywne (czyli zmiana db w santander)?
Coś mi się kołacze, ze pisali, że poleceń zapłaty nie przeniosą, więc może pod niewłaściwy adres kierujesz swoje pretensje.

Polecenia zapłaty są przeniesione.
Przeniosłem, kiedy postanowiłem definitywnie zakończyć przygodę z bankiem(?) T-mobile.
A konsultant PGNiG mi wyjaśniał, że owszem, polecenia zapłaty są aktywne. Ale że faktury za prąd były wystawione jeszcze w ubiegłym roku, to nie uruchomili polecenia zapłaty w drugim banku. No bo niby dlaczego mieliby? Występują tylko o należność wynikającą z faktur wystawionych *po* przeniesieniu, tak jak to już zrobili z płatnością za gaz. Albowiem dla nich nie termin zapłaty w tym wypadku jest istotny, tylko data wystawienia faktury.
A skoro mi się to nie podoba, to następne płatności z faktur wystawionych w grudniu już załatwią poleceniem zapłaty.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Polecenie zapłaty