Polecenie zapłaty

Data: 2019-03-22 22:57:36
Autor: z
Polecenie zapłaty
Ojatam ojtam

Miałem w Pleju polecenie zapłaty na kilka numerów. Przy przedłużaniu umowy (czy dodawaniu kolejnego do grupy) ich wspaniały system nagle zapomniał że ma polecenie zapłaty. To nie reguła bo robiłem to kilkakrotnie i nic się nie działo.
Normalnie jakby system działał jak gra w bierki. Z jednej strony coś wyciągniesz to z drugiej się wali.

O samoczynnym włączaniu niechcianych usług nie będę się rozpisywał bo wiadomo że robią to specjalnie dla zysku.

Polecenie zapłaty