Polecenie zaplaty

Data: 2020-01-21 01:03:46
Autor: Animka
Polecenie zaplaty
W dniu 2020-01-17 o 19:17, J.F. pisze:
No i trafilo na mnie.

AIG pobral sobie z mojego konta, IMO nienalezna,  skladke za polise.
Przez PZ.

A Santander oczywiscie nie umozliwa tu zmiany przez internet czy telefon, tylko w oddziale.

Niech sie wypchająa Mają obowiązek przyjąć wniosek w takiej sytuacji przez telefon. Numer telefonu mają e swoim systemie i numer telefonu też jest ważny.

--
animka

Data: 2020-01-21 01:42:25
Autor: J.F.
Polecenie zaplaty
Dnia Tue, 21 Jan 2020 01:03:46 +0100, Animka napisał(a):
[...]

Hm, a podstawe prawna podasz ?

J.

Polecenie zaplaty