Polecicie cos z tanszych?

Data: 2016-12-23 18:35:13
Autor: atm
Polecicie cos z tanszych?
Powoli zaczynam rozwazac zakup nowego uzywanego samochodu. Nie chcialbym placic dodatkowych pieniedzy za marke.
Co sądzicie o np Citorenie C5 lub Peugeocie 407?
Nie mam nic przeciwko benzynie a nawet jestem za, bylaby to odmiana po
kilku ostatnich dieslach. Najlepiej kombi, budzet do ok 24kzl
Nie biore pod uwage instalacji LPG, moc - fajnie gdyby bylo cos ok 150KM
ale to nie must have jesli wiazaloby sie z np problematyczna skrzynia biegow. Wazniejsza jest bezawaryjnosc.

Data: 2016-12-23 18:56:23
Autor: Tomasz Pyra
Polecicie cos z tanszych?
Dnia Fri, 23 Dec 2016 18:35:13 +0100, atm napisał(a):

Wazniejsza jest bezawaryjnosc.

No jak cenisz bezawaryjność to lepsza niż C5 i 407 będzie pewnie nawet Łada
:)

Data: 2016-12-23 19:08:33
Autor: Cavallino
Polecicie cos z tanszych?
W dniu 23-12-2016 o 18:35, atm pisze:
Powoli zaczynam rozwazac zakup nowego uzywanego samochodu. Nie chcialbym
placic dodatkowych pieniedzy za marke.
Co sądzicie o np Citorenie C5 lub Peugeocie 407?
 Wazniejsza jest bezawaryjnosc.

I tak to Ci przechodzi w jednym poście razem?
Przecież to się z góry wyklucza.

Chcesz bezawaryjności - patrz na wschód i to daleki, a nie na Francję.
Hultaj/Kia - tam nie zapłacisz za markę, a awaryjność będzie niska.

Data: 2016-12-24 10:10:15
Autor: Yogi\(n\)
Polecicie cos z tanszych?

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:585d6054$0$5161$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Poszukaj lancera z silnikiem 1,8. 143 konie (a po 2011 r. tylko 140), pakowny, wygodny. Z wad: toporne wnętrze, tj. plastiki (niezłej jakości, ale wyglądające tandetnie) i kiepski lakier, o który trzeba dbać - ale to mankament wszystkich aut z tych roczników. Przy większych przebiegach trzeba obejrzeć (rozebrać, przesmarować) hamulce, no i zrobić rozrząd. Pali niemało, tj.w trasie przy prędkościach pozaautostradowych całkiem znośnie (6,5), ale w mieście nawet 11. Ruda (z bezwypadkowymi)obchodzi się litościwie. Weź na oględziny miernik, na moim w "najgrubszym" miejscu jest 120 mikronów lakieru.
Generalnie - bardzo fajne auto. Nawet najtańsza opcja była całkiem nieźle wyposażona. Mam od 2009 (w lutym będzie 8 lat)  i nie zamierzam zmieniać, żadnych awarii.
Nie wiem, czy 24 kafle wystarczą na dobry egzemplarz, ale za 27-28 powinieneś coś znaleźć.
Są jeszcze silniki 2,0, 1,5 oraz 1,6 oraz diesle 2,0 i 1,8. Miałem kontakt wyłącznie z tym ostatnim dieslem (150 KM), przyspiesza lepiej od benzyny, pali mniej, ale olej trzeba wymieniać częściej. No i DPF.1,6 benzynowy pali mniej ale też mniej kucyków w nim upakowali, co przy gabarytach i masie czyni z tego auta trochę przymulasty wehikuł.
Wersji kombi nie ma, ale jest hatchback zwany sportbackiem i ma całkiem pakowny tył.

Zresztą, zajrzyj na http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=48 i poczytaj.
--
Yogi(n)

Data: 2016-12-24 14:28:20
Autor: Maciek
Polecicie cos z tanszych?
Dnia Fri, 23 Dec 2016 18:35:13 +0100, atm napisał(a):

Co sądzicie o np Citorenie C5

Paru znajomych jeździ lub jeździło, nikt się nie skarżył.
Statystyki też zdecydowanie na plus. Silnik benzynowy 2.0 ma chyba 140
koni, zawieszenie bardzo komfortowe. No i tanie części, czego nie można
powiedzieć o markach koreańskich na przykład.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Data: 2016-12-24 21:37:05
Autor: Mateusz Bogusz
Polecicie cos z tanszych?
Nie biore pod uwage instalacji LPG

A są samochody z silnikami na LPG do których trzeba dorabiać instalację benzynową?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-12-28 15:35:59
Autor: robot
Polecicie cos z tanszych?
W dniu 2016-12-23 o 18:35, atm pisze:
Powoli zaczynam rozwazac zakup nowego uzywanego samochodu.

No i kto mi powie że poziom dobrobytu u nas się nie podniósł.

Data: 2016-12-28 15:41:11
Autor: neonita
Polecicie cos z tanszych?
Nie znam 407, ale od 3 lat żona jeździ C5 MK3, tylko że diesel- 140 KM 2.0
HDI. Cisza i komfortowe zawieszenie, silnik elastyczny, bezproblemowy.
Wady - przepalające się kiepskie żarówki (wymiana nie wymaga wchodzenia pod
samochód), brak schowków, trochę mały bagażnik. Tylko do 25 kPLN to będzie
ciężko o sensowny egzemplarz.
Pozdrawiam
Maciek

Polecicie cos z tanszych?