Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?

Data: 2011-11-05 13:37:42
Autor: Robert_J
Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?
Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?

A Ty musisz już trzeci wątek zakładać w związku z tym?

Data: 2011-11-05 22:26:52
Autor: Fantom
Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?
Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?

A Ty musisz już trzeci wątek zakładać w związku z tym?

eeeee,yyyy, a mi sie wydawalo, ze kazdy to inny temat. Czytaj uwaznie.

Fantom

Data: 2011-11-07 09:11:52
Autor: Robert_J
Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?
eeeee,yyyy, a mi sie wydawalo, ze kazdy to inny temat. Czytaj uwaznie.

Czyżby? W pierwszym pytasz o kombajn ze wszystkim. W drugim o głowice. A w trzecim, zrażony niepowodzeniem pierwszego, zagajasz już tylko o DVB + odtwarzacz :-). Zaiste, bardzo zróżnicowane wątki ;-))).
Mniemam że czwarty będzie dotyczył już tylko DVB-T? ;-)))

Data: 2011-11-07 17:33:38
Autor: Fantom
[...]

Jakby byl czwarty to dokladnie bylby na ten temat : tylko o DVB-T.
a moesz mi powiedziec, w ktorych z moich tzrech watkow dalbys taka sama odpowiedz ? W zadnym, bo kazdy pyta o co innego. Wiec sie zastanow. Jakbys napisal cos w jednym z nich (sensowna odpowiedz) to w innym byloby nie na temat.

Fantom

Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?