Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?

Data: 2011-11-06 18:33:46
Autor: Achaj
Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?

Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j914js$pma$1news.onet.pl...
W zwiazku z tym, ze nie udalo mi sie znalezc urzadzonka do 800 zl 3 w 1 ( dvb-t + dbv-s + odtwarzacz multimedialny) szukam czego ubozszego, czyli DVB-T + odtwarzacz multimedialny.
Mozecie cos polecic tak do 400 zl ?
Czyli odbior MUXow  i stosunkowo rozbudowane mozliwosci odtwarzacza (radio internetowe, DIVX, youtube itp)

Fantom

Kupiłem Ferguson 120C (combo czyli Sat+DVB-t) i żałuję bo fajnie pięknie, ale nie czyta Divx. Xvid, flv - a poza tym spoko, może być, dość szybki, bardzo czuła głowica naziemnej i czuły pilot intuicyjny, menu mogło by być lepsze.
kris

Data: 2011-11-06 20:37:46
Autor: Fantom
[...]

No i wlasnie dlatego odpadl u mnie 220 combo. Wlasnie z tego powodu.

Fantom

Polecicie jakis DVB-T z odtwarzaczem multimedialnym ?