Polecieli w Szabat...

Data: 2010-04-24 22:42:01
Autor: zbig
Polecieli w Szabat...
On 24 Kwi, 20:38, "Eulalia Browarek" <tys...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
... i Mossad ich za karę strącił.

(w tej teorii spiskowej chciałem podnieść kwestię, że w żadnej teorii
spiskowej o katastrofie w Smoleńsku nie pojawili się Żydzi i Mossad.. Jako
Polak i Patryjota uważam to za duże niedopatrzenie)

Zennon

Nieuważnie czytasz. mkarwan już dawno wysledził, ze rabinow nie było
na pokładzie i z typowym dla siebie nieuctwem usiłował spekulować, ze
szabat nie mógł być przyczyną dla której rabin nie poleciał.

Data: 2010-04-25 07:47:22
Autor: Panslavista
Polecieli w Szabat...

Address.invalid> wrote:
[...]

Tam były parchy reformowane i schrystianizowane - dla Mosadu - o ile nie płacą na Erec podatków lub nie wykonują tajnych misji to zdrajcy. A to prawie 100% pasażerów.

Data: 2010-04-25 07:56:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polecieli w Szabat...

Address.invalid> wrote:
> [...]

Tam były parchy reformowane i schrystianizowane - dla Mosadu - o ile nie
płacą na Erec podatków lub nie wykonują tajnych misji to zdrajcy. A to

   Panslavista!  O czym ty pieprzysz?  Pani Ania Walentynowicz i Mosad?
   Czysciles juz dzisiaj zeby?

   AR

Data: 2010-04-25 08:16:36
Autor: Panslavista
Polecieli w Szabat...

Address.invalid> wrote:
> [...]

prawie 100% pasażerów.

  Panslavista!  O czym ty pieprzysz?  Pani Ania Walentynowicz i Mosad?

Znasz znaczenie słowa:  PRAWIE ?
http://www.youtube.com/watch?v=mTeZlfs2NVY

Data: 2010-04-25 08:22:35
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Polecieli w Szabat...

> [...]
> Jako

>   Panslavista!  O czym ty pieprzysz?  Pani Ania Walentynowicz i Mosad?

   Znam.  Na pokladzie samolotu byly lacznie 96 osoby,
   a ty piszesz ,prawie 100%' pasazerow.  Popros szanowna
   malzonke o ,korki' z rachunkow na poziomie 5.-6. klasy
   szkoly podstawowej.

Data: 2010-04-25 08:29:46
Autor: Panslavista
Polecieli w Szabat...

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:ae1a3$4bd3dfac$54702a04$12738news.chello.at...

> [...]

  a ty piszesz ,prawie 100%' pasazerow.  Popros szanowna
  malzonke o ,korki' z rachunkow na poziomie 5.-6. klasy

prawie to może być np. 90%

Polecieli w Szabat...