Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego

Data: 2017-07-16 19:06:38
Autor: Myjk
Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
Sun, 16 Jul 2017 11:02:04 -0500, Pszemol
Kto¶ umie pomóc zanim odkręcę cały ten zacisk i założę nowy? :-)
Wolałbym tego unikn±ć, bo byłaby to duża porażka, he he....

https://www.youtube.com/user/PaintballOO7/search?query=break

:P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-07-16 14:31:16
Autor: Pszemol
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:km2igvaezwi2.dlgmyjk.org...
[...]

Dzięki, ale jak już chcesz pomagać, to dowiedz się,
że 'break' to przerwa a hamulec to 'brake' :-))

:-P

Data: 2017-07-17 08:49:39
Autor: Myjk
Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
Sun, 16 Jul 2017 14:31:16 -0500, Pszemol
Dzięki, ale jak już chcesz pomagać, to dowiedz się,
że 'break' to przerwa a hamulec to 'brake' :-))

:-P

Zwykłe przeklawiaturzenie z po¶piechu. Co nie zmienia faktu, że wyniki prawie dobrze pokaał. :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2017-07-17 11:20:13
Autor: Pszemol
[...]

U mnie był tam na li¶cie w googlu pinball :-)

Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego