Data: 2017-07-17 09:44:00 | |
Autor: J.F. | |
Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego | |
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okg2e9$j4h$1@dont-email.me...
Robiłem remont tylnego zacisku hamulcowego z lewej strony No widzisz - i dlatego serwis zanika. Sam nie zrobisz, a fachowiec wezmie tyle, ze stare auto na zlom lepiej oddac. A skoro nikt nie serwisuje, to po co czesci robic :) No i teraz, tłoczek skubaniec, nie chce się za ch*ja pana wkręcić Nie znam tego rozwiazania z gwintem ... ale samo wsadzenie tloczka do uszczelki nie jest takie proste. Moze na tym etapie masz problem ? Tzn proste, ale jednym zajmuje 10s, a innym jak widac godzine :-) J. |
|
Data: 2017-07-17 11:20:13 | |
Autor: Pszemol | |
Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego | |
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:okg2e9$j4h$1@dont-email.me... Ależ części do tego Passata jest od zatrzęsienia w USA. W mojej okolicy duże sieci sklepów z częściami do wszystkich marek i modeli: Autozone, Pepboys, NAPA, O'Reilly, Advanced Parts - i pewnie jeszcze pominąłem ze dwa. Widać, że jest zapotrzebowanie, widać, ze ludzie serwisują: czy to sami czy zlecając mechanikowi. Ciężko sobie wyobrazić aby ktoś uznał: hamulce muszą mieć wymienione zużyte klocki za $30? E... kupię sobie nowe auto a to poślę na złom :-) Faktem jest, że bez uszczelki wkręcał się ładnie...No i teraz, tłoczek skubaniec, nie chce się za ch*ja pana wkręcić Rowek pod uszczelkę w cylinderku wycięty jest chyba niesymetrycznie: uszczelka z cylinderka wystawała ciut z rowka, wyczuwalnie gołym palcem, tylko od strony wnętrza cylindra, krawędź zewnętrzna była na równi ze ścianą cylinderka, równo schowana w rowku. Bardzo precyzyjne, ciasne pasowanie ale właśnie przewidziane ułatwienie wsadzenie tłoczka. Być może to ciasne pasowanie uszczelki ciężko było pokonać i tłoczek nie chciał się zbyt chętnie wkręcać. |
|