Polen Kaput!

Data: 2015-05-06 18:36:17
Autor: Joschi
Polen Kaput!
"Niemcy niszczą wewnętrzny unijny rynek"

Ostre słowa polskiej komisarz o pomysłach podwyższenia płacy minimalnej w Niemczech. Elżbieta Bieńkowska skrytykowała je podczas spotkania z deputowanymi w Parlamencie Europejskim. Przepisy mają objąć także zagranicznych kierowców i uderzają w interesy polskich przewoźników.

http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci/artykul/niemcy-niszcza-wewnetrzny-unijny-rynek,181,0,1786549.html

Kurwa POwskie sprzedawczyki mają Polaków za wiecznych niewolników...

Data: 2015-05-06 12:58:05
Autor: Marek
Polen Kaput!
W dniu środa, 6 maja 2015 18:36:18 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
[...]

Niemcy robia swoje.
Taki mieli plan i teraz go realizuja.
Zobaczysz, jak jeszcze otworza sie oczy Polakom, w co dali sie wciagnac.
Jakby co, to ja glosowalem PRZECIWKO  anschlussowi.

Data: 2015-05-06 21:59:05
Autor: zdumiony
Polen Kaput!
W dniu 2015-05-06 o 21:58, Marek pisze:
Jakby co, to ja glosowalem PRZECIWKO  anschlussowi.

Jakiemu "anschlussowi"? Wejściu do UE? Wolałeś być pod butem Rosji?

Data: 2015-05-06 13:15:38
Autor: Marek
Polen Kaput!
W dniu środa, 6 maja 2015 21:59:05 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 2015-05-06 o 21:58, Marek pisze:
> Jakby co, to ja glosowalem PRZECIWKO  anschlussowi.

Jakiemu "anschlussowi"? Wejściu do UE? Wolałeś być pod butem Rosji?

To jest falszywa alternatywa, rozpowszechniana przez bylych komuchow i oszolomow.

Nie zauwazyles, ze Niemcy teraz rzadza i robia co chca ?
Widze, ze poza niemieckim butem, swiat dla ciebie nie istnieje.

Data: 2015-05-06 22:35:56
Autor: zdumiony
Polen Kaput!
W dniu 2015-05-06 o 22:15, Marek pisze:
Nie zauwazyles, ze Niemcy teraz rzadza i robia co chca ?
Widze, ze poza niemieckim butem, swiat dla ciebie nie istnieje.

Brawo dla Niemców! Przedtem wszczynali wojny, teraz pokojowo się rozwijają i dominują gospodarczo!

Data: 2015-05-06 14:07:04
Autor: mrbluesky.pl
Polen Kaput!
....naszym kosztem

Data: 2015-05-06 23:04:09
Autor: Joschi
Polen Kaput!
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:midtvc$v6t$3node1.news.atman.pl...
[...]

Kiedyś też pokojowo robili Drang nach Osten, gdy u nas robili rozbicie dzielnicowe...

Data: 2015-05-07 01:24:34
Autor: szklanynocnik
Polen Kaput!
użytkownik zdumiony napisał:

Brawo dla Niemców! Przedtem wszczynali wojny, teraz pokojowo się rozwijają i dominują gospodarczo!

Ale usa trzyma łape na całości, na wypadek jakiegoś głupstwa:)
http://pl.wikipedia.org/wiki/NATO#Naczelni_Dow.C3.B3dcy_Po.C5.82.C4.85czonych_Si.C5.82_Zbrojnych_NATO_w_Europie

Data: 2015-05-07 10:09:35
Autor: Patriota
Polen Kaput!
[...]

Ale tylko z Polską, a póki co  nawet nie maja  możliwości aby pozbyć się okopacyjnych wojsk z swojego terytorium. A i tą Polską potrafią rządzić tylko gdy w kraju przy korycie tacy ludzie jak Tusk czy Komorowski.

Data: 2015-05-07 01:53:24
Autor: Stachu Chebel
Polen Kaput!
W dniu środa, 6 maja 2015 21:59:05 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
W dniu 2015-05-06 o 21:58, Marek pisze:
> Jakby co, to ja glosowalem PRZECIWKO  anschlussowi.

Wolałeś być pod butem Rosji?

Ty masz kurzą ślepotę czy co? Świat nie jest b/w kretynie..

Data: 2015-05-08 16:00:20
Autor: Wiesiaczek
Polen Kaput!
W dniu 06.05.2015 o 21:59, zdumiony pisze:
W dniu 2015-05-06 o 21:58, Marek pisze:
Jakby co, to ja glosowalem PRZECIWKO  anschlussowi.

Jakiemu "anschlussowi"? Wejściu do UE? Wolałeś być pod butem Rosji?

Choć to idiotyczne pytanie, ale nawet gdyby taka była alternatywa, to chciałbym mieć niezadłużony kraj z własnym przemysłem i miejscami pracy dla wszystkich a nawet, o zgrozo, emeryturę w wieku 60 lat.

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®