Polerka elektryczna do lakieru

Data: 2009-04-20 00:57:57
Autor: Arbiter
Polerka elektryczna do lakieru
Czy ktoś używał takiej polerki 230V i około 120W?
http://allegro.pl/item608565662_polerka_110w.html

w marketaach są dostępne w cenie około 65PLN.
Da się to zastosować zgodnie z przeznaczeniem?

A może to jest lepsze?
http://allegro.pl/item607283330_polerka_pneumatyczna_oscylacyjna.html

lub to z mocą o ponad rząd wielkości większą?
http://allegro.pl/item610005495_polerka_samochodowa_2200_watt.html

Data: 2009-04-20 01:25:49
Autor: żółta pięta
Polerka elektryczna do lakieru
wszystko syf. jedynie ostatnia do czegos sie nadaje.

Data: 2009-04-20 06:31:15
Autor: Seba
Polerka elektryczna do lakieru
Da sie to zastosowac zgodnie z przeznaczeniem?

A wiedze w tym zakresie jakas posiadasz? No offence - po prostu mozesz zdemolowac sobie powloke lakeirnicza na aucie, jezeli nie masz wiedzy co i jak nalezy zrobic/wykonac.

Sebastian S.

Data: 2009-04-20 12:20:32
Autor: Nex@pl
Seba pisze:
[...]

Nie wiem co wy robicie, że niszczycie lakier - kupiłem sobie w niemieckim lidlu parkside'a, nie pamiętam mocy, ale na pewno poniżej 100w, najpierw pasta tempo potem wosk, i ani razu nie widziałem kółek na lakierze, a robiłem to pierwszy raz.

Data: 2009-04-20 03:49:24
Autor: BearBag
Polerka elektryczna do lakieru
do tego typu polerek uzywa sie pasty lakierniczej typu farecla a nie
jakis innych wynalazkow typu mleczka czy nawet tempo. Do tego gabka o
odpowiedniej twardosci i scieralnosci, sa trzy podstawowe rodzaje
ktore mozna odroznic po kolorze.
I tylko ta ostatnia polerka do czegos sie nadaje. Ty zwroc uwage zeby
miala przelacznik zatrzaskiwany i regulacje obrotow.

Data: 2009-04-20 18:51:41
Autor: Arbiter

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:Xns9BF356AE39E06sebsobgazetapl193.42.231.152...

A wiedze w tym zakresie jakas posiadasz?

nie, brak
ale chetnie sie dowiem w jaki sposób to robić, jakim narzedziem i na co zwracać uwagę. Wiec jesli cos wiesz, pisz śmiało:)

Data: 2009-04-21 00:02:49
Autor: Trzeci
Dnia Mon, 20 Apr 2009 18:51:41 +0200, Arbiter napisał(a):

A wiedze w tym zakresie jakas posiadasz?

nie, brak
ale chetnie sie dowiem w jaki sposób to robić, jakim narzedziem i na co zwracać uwagę. Wiec jesli cos wiesz, pisz śmiało:)

Tu masz dokładnie wyjaśnione, tylko że, po angielsku
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=63859

Data: 2009-04-21 23:19:01
Autor: Arbiter

Użytkownik "Trzeci" <trzeci@poczta.pl> napisał w wiadomości news:vovmpaj5hdo5.1agvjb2y1362o.dlg40tude.net...

Tu masz dokładnie wyjaśnione, tylko że, po angielsku
http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=63859

dzieki, widze ze wieksza komplikacja z tym jest

a czy ktos wie ile taka usługa kompletna kosztuje w warszatacie? polerka całego samochodu?

Data: 2009-04-22 07:47:54
Autor: Seba
Dnia Tue, 21 Apr 2009 23:19:01 +0200, Arbiter napisał(a):

a czy ktos wie ile taka usługa kompletna kosztuje w warszatacie? polerka całego samochodu?

Ja za profesjonalne wypolerowanie całego auta w WRC (razem z
wypełnieniem odprysków na masce od kamieni, czarny lakier, auto to Lybra
SW) zapłaciłem 350 PLN - ale auto zrobione zostało naprawdę dobrze.
Fachowcy pracowali nad nim 1,5 dnia - w użyciu było kilka rodzajów past
(Farecla i podobne) o różnych gradacjach. Sam bym się tego nie podjął (w
sensie polerowania mechanicznego) - IMO jednak za duże ryzyko
uszkodzenia lakieru (zmatowienia, przetarcia, pozostawienia kolistych
śladów/refleksów).

Sebastian S.

Data: 2009-04-22 22:25:43
Autor: Arbiter

Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rtmie1umk829$.1889v96jtpr2s$.dlg40tude.net...

[...]

no to spoko, moze za kompakta wyjdzie 300. to nei ma sensu kupowac maszyny za 200 i preparatów za 100 i jeszzce sie z tym meczyc nie majac pojecia.

Pytanie czy zrobia to tak dobrze jak na tych fotkach co link podawał Trzeci

Data: 2009-04-23 09:33:39
Autor: Seba
Dnia Wed, 22 Apr 2009 22:25:43 +0200, Arbiter napisał(a):

no to spoko, moze za kompakta wyjdzie 300. to nei ma sensu kupowac maszyny za 200 i preparatów za 100 i jeszzce sie z tym meczyc nie majac pojecia.

Nawoskować auto ogólnie dostępnymi preparatami możesz sam - jednak
kompleksowe, mocne - maszynowe polerowanie zostawiłbym jednak fachowcom.
Pytanie czy zrobia to tak dobrze jak na tych fotkach co link podawał Trzeci

Wiesz - cudów nie ma i jak lakier jest mocno zdemolowany to tylko dobry
lakiernik pomoże, a nie człowiek od polerki :)

Ale fakt faktem, że wygląd lakieru/auta fachowcy od polerowania potrafią
poprawić w sposób znakomity - ja byłem/jestem zadowolony z efektów jakie
uzyskali na moim aucie. Sam w życiu bym nie uzyskał takich efektów.

Musisz znaleźć fachowców w tej dziedzinie - nie magików od 'polerowania
lakieru' na myjni jakimś Sonaxem, Turtle Waxem czy innym preparatem dla
ludu a ludzi, którzy o strukturze lakieru wiedza troszeczkę więcej.
U nas w WRC jest deficyt takich fachowców - po prostu nie ma firm, które
w sposób profesjonalny realizują takie usługi. Ja znalazłem  jednego
człowieka (jak się potem okazało znajomego, który zajmuje się tym od
ładnych już kilku/kilkunastu lat).

Sebastian S.

Data: 2009-04-20 07:32:22
Autor: Jacek
Polerka elektryczna do lakieru
Jeżeli to ma być Twoja pierwsza polerka to poćwicz wcześniej na czymś, zanim weźmiesz się za auto.
Ja sobie porobiłem piekne wzorki w kółka i spirale na lakierze.
Jacek

Data: 2009-04-20 14:18:12
Autor: Bialy
 Jacek napisal(a):

| Jeżeli to ma być Twoja pierwsza polerka to poćwicz wcześniej na
| czymś, zanim weźmiesz się za auto.
| Ja sobie porobiłem piekne wzorki w kółka i spirale na lakierze.
| Jacek

Też coś takiego mam :/ Widać szczególnie pod światło, w słoneczny dzień :/
Da się to jakoś zlikwidować jeszcze, czy już zupełna beznadzieja?

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Data: 2009-04-20 08:29:42
Autor: Mikrobi
"Arbiter" <niema@hotmail.com> wrote in message news:49ebac7b$0$29454$f69f905mamut2.aster.pl...
Czy ktoś używał takiej polerki 230V i około 120W?
http://allegro.pl/item608565662_polerka_110w.html

To nie działa.

w marketaach są dostępne w cenie około 65PLN.
Da się to zastosować zgodnie z przeznaczeniem?

A może to jest lepsze?
http://allegro.pl/item607283330_polerka_pneumatyczna_oscylacyjna.html
Może i lepsze ale masz porządną sprężarkę ? A poza tym mi to wygląda na zwykłą szlifierkę.

lub to z mocą o ponad rząd wielkości większą?
http://allegro.pl/item610005495_polerka_samochodowa_2200_watt.html
Powinno zadziałać.

--
Mikrobi