Polerka elektryczna do lakieru

Data: 2009-04-20 07:32:22
Autor: Jacek
Polerka elektryczna do lakieru
Jeżeli to ma być Twoja pierwsza polerka to poćwicz wcze¶niej na czym¶, zanim weĽmiesz się za auto.
Ja sobie porobiłem piekne wzorki w kółka i spirale na lakierze.
Jacek

Data: 2009-04-20 14:18:12
Autor: Bialy
 Jacek napisal(a):

| Jeżeli to ma być Twoja pierwsza polerka to poćwicz wcze¶niej na
| czym¶, zanim weĽmiesz się za auto.
| Ja sobie porobiłem piekne wzorki w kółka i spirale na lakierze.
| Jacek

Też co¶ takiego mam :/ Widać szczególnie pod ¶wiatło, w słoneczny dzień :/
Da się to jako¶ zlikwidować jeszcze, czy już zupełna beznadzieja?

--
-) Bialy
( GG: 1092403

Polerka elektryczna do lakieru