Polexit

Data: 2017-03-15 10:41:57
Autor: u2
Polexit
cuś jest na rzeczy, skoro zapewniają, że nie wyjdą, to na pewno knują i spiskują, aby wyjść, pajdaki to udowodnią:)

http://niezalezna.pl/95386-prof-wawrzyk-pis-nie-strzeli-sobie-samoboja-w-postaci-polexitu

,,Opozycja liczy, że dzięki m.in. przekonywaniu, że PiS chce Polexitu zmniejszy się poparcie dla rządu. Dzięki temu tworzy się wizerunek, że skoro PiS jest antyeuropejski, to tylko wygrana Nowoczesnej czy Platformy Obywatelskiej zapewni nam pozostanie w UE. Jest to oczywiście kuriozum, bo PiS wie, że Polacy nie chcieliby wyjścia z Unii" - mówi w rozmowie z portalem niezalezna.pl prof. Piotr Wawrzyk.

Panie profesorze, w jakim celu opozycja wprowadza Polaków w błąd twierdząc, że Prawo i Sprawiedliwość, chce wyprowadzenia Polski z Unii Europejskiej?
Oczywiście wiadomo, że PiS nie planuje żadnego Polexitu. Natomiast opozycja, jak i wszyscy politycy wiedzą, że Polacy na pewno nie chcą występowania z Unii Europejskiej. Pokazują to wszystkie sondaże. Dlatego opozycja wmawia na siłę Polakom, że grozi nam Polexit. Tym samym politycy Platformy Obywatelskiej i Nowoczesnej prowadząc taką grę dezinformacji, chcą zniechęcić Polaków do rządu. To nie jest nic nowego. Przedtem takim straszakiem był Trybunał Konstytucyjny, teraz Polexit. I ten temat będzie wałkowany, dopóki PR-owcy nie znajdą nowej kwestii.

Czemu ma służyć taka dezinformacja?
Trzeba w mediach zaistnieć, zaszokować, wzbudzić niechęć. Opozycja nie ma do przekazania i objaśnienia takich rzeczy, jakie ma rząd, chociażby program Rodzina 500+ czy Mieszkanie+. Dlatego, żeby coś przekazać, opozycja mówi o faktach, wydarzeniach, które nie mają miejsca, ale które mają ośmieszyć rząd, władze.
[...]

Dezinformacją posługuje się nie tylko opozycja, ale także ostatnio ,,Rzeczpospolita". Po co ten dziennik wypuścił w obieg informację o rzekomej współpracy Jarosława Kaczyńskiego i PiS-u z  Marine Le Pen i Frontem Narodowym?
Przyznaję, że jestem bardzo zdziwiony takim zachowaniem ,,Rzeczpospolitej". Autorem artykułu jest doświadczony dziennikarz, wieloletni korespondent i nie wiem, czym się kierował. Przecież pisząc tak ważny tekst, zawierający takie sensacje, ktoś taki materiał musi zaakceptować. Przy tak ważnym sformułowaniu, powinien odbyć się proces weryfikacji, sprawdzenia. Nie wiadomo, na ile było to działanie celowe a na ile błąd, brak dokładności, czy to, że dziennikarz źle zrozumiał wypowiedź.

Co powinna zrobić teraz ,,Rzeczpospolita"?
Zdecydowanie powinno ukazać się rzetelne sprostowanie, które ukazałoby się w sposób dobrze widoczny, w tym samym miejscu, co artykuł o Froncie Narodowym.

Czy ,,Rzeczpospolita" prowadzi celową dezinformację i rozgrywkę polityczną na korzyść opozycji?
Artykuł pojawił się w czasie, gdy Platforma i Nowoczesna prowadzą przeciw PiSowi kampanię, że rząd jest antyeuropejski. Musimy zaczekać, jakie będą kolejne testy w ,,Rzeczpospolitej". Dopiero wtedy będziemy mogli ocenić, czy zafałszowany obraz w artykule powstał specjalnie czy był to bardzo niefortunny wypadek przy pracy.

Opozycja przez cały czas jako rzekomy argument współpracy PiS i Frontu Narodowego przedstawia zdjęcie ministra Witolda Waszczykowskiego i Le Pen. ..
Jest to działanie bardzo nietrafione. Bo chociażby jako dowód współpracy Tuska z Rosją możemy pokazywać zdjęcie Tuska z Putinem, którzy się ściskają. Dlatego nie jest dobre tego rodzaju licytowanie się.

Jak rząd może przeciwdziałać takiej dezinformacji?
Tu należy postawić pytanie: czy to jest w ogóle potrzebne? Zdroworozsądkowi ludzie wiedzą, że PiS nie strzeli sobie samobója w postaci Polexitu. Polska powinna pokazać, że zależy jej na UE, przedstawiając rzeczowy, konkretny plan jej reformy.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-03-15 10:52:03
Autor: Bronek5
Polexit
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58c90c64$0$648$65785112news.neostrada.pl...

cuś jest na rzeczy, skoro zapewniają, że nie wyjdą, to na pewno knują i spiskują, aby wyjść

 Polska powinna pokazać, że zależy jej na UE, przedstawiając rzeczowy, konkretny plan jej reformy.

prof. PAN o katolikach :

"Katolików gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Katolikami, bo on do
niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywają slow 'antykatolik',
'antykatolicki', nalezy traktowac jak ludzi niegodnych debaty, ktorzy
tworza mowe nienawisci".

Cała rzecz w tym, ze Europa ma w d4 pomysły Piły i Siekiery.

Data: 2017-03-15 14:50:58
Autor: V.L.Pinkley
Polexit
użytkownik Bronek5 napisał:

Cała rzecz w tym, ze Europa ma w d4 pomysły Piły i Siekiery.

@mixmin.net Pajdaku i tak wiemy kto się produkuje. Co te Kaczory musiały ci zrobić,
że tak ujadasz. Wykastrowali cię?

Data: 2017-03-16 07:35:24
Autor: Bronek5
Polexit. Wódz.
Użytkownik "V.L.Pinkley" <vernon.l.pinkley@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3a12e40-a28c-4b88-99b1-8b845c8be4dfgooglegroups.com...
użytkownik Bronek5 napisał:

Cała rzecz w tym, ze Europa ma w d4 pomysły Piły i Siekiery.

Co te Kaczory musiały ci zrobić,

Kaczor to samo robi co każdy wódz w historii robił.
Hitler w Niemczech, Stalin w Rosji, Husein w  Iraku,
Kadafi w Libii, itp.
Poczekaj jeszcze trochę to Kaczor zrobi ci to samo
co tamci zrobili swoim obywatelom.

Data: 2017-03-16 03:52:46
Autor: V.L.Pinkley
Polexit. WĂłdz.
użytkownik Bronek5 napisał:

Kaczor to samo robi co każdy wódz w historii robił.
Husein w  Iraku,
Kadafi w Libii, itp.

Dwa ostatnie państwa były względnie bogate, nie wiem czego od nich
chcesz. Za Kadafiego nie spierdalali łódkami do europki bo i po co
jak u siebie mieli większość za darmola.

Data: 2017-03-16 08:13:16
Autor: Marek Cz.
Polexit. WĂłdz.
W dniu czwartek, 16 marca 2017 13:53:50 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 16.03.2017 o 11:52, V.L.Pinkley pisze:

> Dwa ostatnie państwa były względnie bogate, nie wiem czego od nich
> chcesz. Za Kadafiego nie spierdalali łódkami do europki bo i po co
> jak u siebie mieli większość za darmola.

Państwo za darmola denerwowało USA. Bali się że  w USA także tak będą chcieli. Wiekowa obietnica amerykańskiego snu, która się nikomu nie spełniła w USA, a w innych krajach staje się normalnością może drażnić ich wyborców. W sytuacji kiedy ich poddani w pełni poświęceń godzą się na nędzne warunki w gettach dla ubogich, w imię budowy takk zwanej demokracji, to inne kraje cieszą się już warunkami przypominającymi ich wymarzony amerykański sen. Oczywiście w USA nigdy nikt nie osiągnie obiecanego im poziomu, dobrze to znamy, podobny model populizmu zielonej wyspy stosowali POsrańcy. Dlatego włodarze USA nie mogą pozwolić aby istniały kraje, którzy zamiast jedynie obiecywać i mamić wyborców potrafili ten poziom osiągnąć. Takie kraje zawyżają zbytnio poprzeczkę, trzeba je oczywiście zniszczyć lub rozwalić sankcjami. W sumie o to samo POsrańcą chodzi atakując Polskę poprzez UE, jaki kolwiek wzrost gospodarczy i wyjście Polski z kryzysu w jaki to oni nas wsadzili powoduje że nigdy nie dopchają się już u nas do koryta.

Nigdy nie mów... nigdy.

Data: 2017-03-15 21:22:52
Autor: u2
Polexit
W dniu 2017-03-15 o 10:52, Bronek5 pisze:
Cała rzecz w tym, ze Europa ma w d4 pomysły Piły i Siekiery.

ano, gorzej że 5 kolumna unijna tusk i junckier nie mają żadnego pomysłu:))))))))))))