Polexit

Data: 2017-07-14 11:07:07
Autor: Stachu Chebel
Polexit

Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni grupowicze?

Data: 2017-07-14 11:35:32
Autor: Bytomir Kwasigroch
Polexit
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni grupowicze?

Za dużo murzyńskości w polakach na taki manewr.
Być może po wyjściu francji.
Kto to wie. Pytanie powinno być, czy to się opłaci. Ile PL wkłada, ile dostaje.
Ktoś z jajcami powinien to solidnie podliczyć. Ale kasa tak krąży
że mało kto to ogarnia.

Wkurwiające jest jedno, niemcy chętnie teraz biorą czarnych nierobów
a polakom dali zielone dopiero w maju 2011r.

01.05.2011
Od dziś swoje rynki pracy dla naszych rodaków otwierają Niemcy, Austria i Szwajcaria

Data: 2017-07-14 16:13:24
Autor: Stachu Chebel
Polexit
W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:35:34 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> [...]
> Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni grupowicze?

Za dużo murzyńskości w polakach na taki manewr.

Nic podobnego Kwasibrzuchu. Istotnie, ta murzyńskość kiedyś z czasów komuny jakoś tam była "zaszczepiona", ale teraz ni chuja!!  No może względem relacji PL-USA może się tak wydawać. Że niby problem wizowy? A chuj to kogoś dzisiaj obchodzi?!! Po kiego Wacka miałby ktoś dostawać pierdolca na punkcie wyjazdu do stanów jerozolimskich?

Pytanie powinno być, czy to się opłaci. Ile PL wkłada, ile dostaje.
Ktoś z jajcami powinien to solidnie podliczyć. Ale kasa tak krąży
że mało kto to ogarnia.

Ni chuja!! Nie opłaca się dalsze pozostawanie w tym burdelu.. To zostało już obliczone nawet przed wejściem w ten syf. Obliczenia wykonali szwaby. Ja nie żartuję!! Ja to wiem, ja o tym dawno pisałem przed referendum akcesyjnym !! Chuj z tym, gawiedź tylko łapie że ruskie to chuje..  A szkopy są teraz cacy!!

[...]

===========
Itd, itp..  Masz rację, czytaj mój koment powyżej !!

Data: 2017-07-14 20:09:47
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Polexit
źle się cipo wyraziłeś,
powinieneś zapytać tak "czy jak nam dawali to było ok, a jak teraz mają dać im, to trzeba to zablokować?"
na drugi raz pisz, żeby nie trzeba się było domyślać kto cię sponsoruje...

P.S.
scenariusz na przyszłość jest chyba jasny - ja to przerabiałem już wcześniej na politechnice warszawskiej...

Data: 2017-07-14 11:28:19
Autor: Stachu Chebel
Polexit
W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:10:10 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:

scenariusz na przyszłość jest chyba jasny - ja to przerabiałem już wcześniej na politechnice warszawskiej...

... i tak jesteś kmiocie z prowincji. Nie widać, nie słychać, ale czuć... Stodołą jedzie Antek od Ciebie jak stąd do Wadowic i nazod.. !!

Data: 2017-07-14 20:41:15
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČó!/Ä
Polexit
być może, na przyszłość jednak panie kolego zadawaj pytanie tak, żeby nie mylić swoich europejskich przyjaciół - amen!

P.S.
a nie jednak zapytam, czy to pytanie zostało zadane, żeby abiturienci mogli przedstawić w dyskusji merytorycznej wnioski końcowe?

Data: 2017-07-14 20:22:20
Autor: A. Filip
Polexit
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie
Szanowni grupowicze?

W średniej perspektywie (kilkanaście lat) Polexit nie przejdzie o ile
Bruksela i Berlin nie wytną (kolejnej) *DUŻEJ* głupoty.  Tylko że pod
tym względem na Brukseli i Berlinie *niestety* naprawdę można polegać.

Brexit przeszedł wyraźną ale niezbyt wielką różnicą głosów.  To rdzawa
kanclerz Merkel "miliony zapraszająca" a potem Bruksela _na siłę_
uchodźców krajom członkowskim wpierdalająca dała Brexitowi najważniejsze
bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

--
A. Filip

Data: 2017-07-14 11:41:40
Autor: Stachu Chebel
Polexit
W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:22:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

Czy faktycznie niezbyt wyraźną różnicą głosów? Cholera wie na ile było to "fair play" - czyli innymi słowy czy ktoś nie "grzebał" w tych głosowaniach. Mnie się wydaje, że Brytole to dosyć rozsądny Naród. Never mind.., większość była za opuszczeniem tego bajzlu.

A teraz popatrz na referendum w Irlandii.. Pierwsze wyszło CHUJOWO, no to kurwa jego mać robimy pranie mózgów, kolejne referendum, no i kurwa jego mać jest tak jak ma być !!

I to by było na tyle, jak powiadał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Data: 2017-07-14 22:52:19
Autor: A. Filip
Polexit
> [...]

głosowaniach. Mnie się wydaje, że Brytole to dosyć rozsądny
Naród. Never mind.., większość była za opuszczeniem tego bajzlu.
[...]

Było 17_410_742 (51.89%) za Brexitem, 16_141_241 (48.11%) przeciw
oraz nieważnych głosów 25_359 (0.08%).  Trochę mniej niż 4% różnicy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brexit#Referendum_result

--
A. Filip
| Żaden lekarz nie powinien się swą wiedzą chełpić, gdyż medycyna to nie
jest łatwa nauka.  (Przysłowie hinduskie)

Data: 2017-07-14 15:14:11
Autor: Stachu Chebel
Polexit
> [...]

bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

Trochę jest w tym racji co piszesz, ale jest to moim zdaniem trochę takie "mdławe". Nie ma co gdybać, pożyjemy, zobaczymy. Moim zdaniem, wypierdalanie z tego bajzlu im szybsze, tym lepsze i tańsze.

Data: 2017-07-14 23:20:33
Autor: andal
Polexit
On Fri, 14 Jul 2017 11:07:07 -0700, Stachu Chebel wrote:

Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni
grupowicze?

do poty dom poki nie odzwyczaisz rzadzacych od zakladania jarmulek

to nie ma znaczenia

czy w eu czy poza

Polexit