Polexit

Data: 2017-07-14 20:22:20
Autor: A. Filip
Polexit
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie
Szanowni grupowicze?

W średniej perspektywie (kilkanaście lat) Polexit nie przejdzie o ile
Bruksela i Berlin nie wytną (kolejnej) *DUŻEJ* głupoty.  Tylko że pod
tym względem na Brukseli i Berlinie *niestety* naprawdę można polegać.

Brexit przeszedł wyraźną ale niezbyt wielką różnicą głosów.  To rdzawa
kanclerz Merkel "miliony zapraszająca" a potem Bruksela _na siłę_
uchodźców krajom członkowskim wpierdalająca dała Brexitowi najważniejsze
bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

--
A. Filip

Data: 2017-07-14 11:41:40
Autor: Stachu Chebel
Polexit
W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:22:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

Czy faktycznie niezbyt wyraźną różnicą głosów? Cholera wie na ile było to "fair play" - czyli innymi słowy czy ktoś nie "grzebał" w tych głosowaniach. Mnie się wydaje, że Brytole to dosyć rozsądny Naród. Never mind.., większość była za opuszczeniem tego bajzlu.

A teraz popatrz na referendum w Irlandii.. Pierwsze wyszło CHUJOWO, no to kurwa jego mać robimy pranie mózgów, kolejne referendum, no i kurwa jego mać jest tak jak ma być !!

I to by było na tyle, jak powiadał Prof. Jan Tadeusz Stanisławski.

Data: 2017-07-14 22:52:19
Autor: A. Filip
Polexit
> [...]

głosowaniach. Mnie się wydaje, że Brytole to dosyć rozsądny
Naród. Never mind.., większość była za opuszczeniem tego bajzlu.
[...]

Było 17_410_742 (51.89%) za Brexitem, 16_141_241 (48.11%) przeciw
oraz nieważnych głosów 25_359 (0.08%).  Trochę mniej niż 4% różnicy.

https://en.wikipedia.org/wiki/Brexit#Referendum_result

--
A. Filip
| Żaden lekarz nie powinien się swą wiedzą chełpić, gdyż medycyna to nie
jest łatwa nauka.  (Przysłowie hinduskie)

Data: 2017-07-14 15:14:11
Autor: Stachu Chebel
Polexit
> [...]

bo ostatnie kilka procent głosów. To historyczny sukces kanclerz Merkel
która niewygodnego UK się pozbyła z europki pod niemieckim przewodem.

Trochę jest w tym racji co piszesz, ale jest to moim zdaniem trochę takie "mdławe". Nie ma co gdybać, pożyjemy, zobaczymy. Moim zdaniem, wypierdalanie z tego bajzlu im szybsze, tym lepsze i tańsze.

Polexit