Polexit

Data: 2017-07-14 11:35:32
Autor: Bytomir Kwasigroch
Polexit
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni grupowicze?

Za dużo murzyńskości w polakach na taki manewr.
Być może po wyjściu francji.
Kto to wie. Pytanie powinno być, czy to się opłaci. Ile PL wkłada, ile dostaje.
Ktoś z jajcami powinien to solidnie podliczyć. Ale kasa tak krąży
że mało kto to ogarnia.

Wkurwiające jest jedno, niemcy chętnie teraz biorą czarnych nierobów
a polakom dali zielone dopiero w maju 2011r.

01.05.2011
Od dziś swoje rynki pracy dla naszych rodaków otwierają Niemcy, Austria i Szwajcaria

Data: 2017-07-14 16:13:24
Autor: Stachu Chebel
Polexit
W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:35:34 UTC+2 użytkownik Bytomir Kwasigroch napisał:
> [...]
> Im szybciej tym lepiej..  Jakie jest Wasze zdanie w tym temacie Szanowni grupowicze?

Za dużo murzyńskości w polakach na taki manewr.

Nic podobnego Kwasibrzuchu. Istotnie, ta murzyńskość kiedyś z czasów komuny jakoś tam była "zaszczepiona", ale teraz ni chuja!!  No może względem relacji PL-USA może się tak wydawać. Że niby problem wizowy? A chuj to kogoś dzisiaj obchodzi?!! Po kiego Wacka miałby ktoś dostawać pierdolca na punkcie wyjazdu do stanów jerozolimskich?

Pytanie powinno być, czy to się opłaci. Ile PL wkłada, ile dostaje.
Ktoś z jajcami powinien to solidnie podliczyć. Ale kasa tak krąży
że mało kto to ogarnia.

Ni chuja!! Nie opłaca się dalsze pozostawanie w tym burdelu.. To zostało już obliczone nawet przed wejściem w ten syf. Obliczenia wykonali szwaby. Ja nie żartuję!! Ja to wiem, ja o tym dawno pisałem przed referendum akcesyjnym !! Chuj z tym, gawiedź tylko łapie że ruskie to chuje..  A szkopy są teraz cacy!!

[...]

Itd, itp..  Masz rację, czytaj mój koment powyżej !!

Polexit