Polexit? KORWiN (warunkowo) straszy wnioskiem o referendum

Data: 2016-05-06 15:07:01
Autor: A. Filip
Polexit? KORWiN (warunkowo) straszy wnioskiem o referendum
-https://www.rp.pl/Kraj/160509603-KORWiN-rozwaza-zbiorke-podpisow-pod-referendum-dot-wyjscia-Polski-z-UE.html
publikacja: 06.05.2016
aktualizacja: 06.05.2016, 13:40
Jeśli Unia Europejska zastosuje wobec Polski sankcje finansowe za
nieprzyjętych imigrantów zaczniemy zbiórkę podpisów pod referendum
dotyczącym wyjścia Polski z UE - zapowiadają politycy partii
KORWiN. Według nich Polska jest szantażowana przez Unię. [...]

Czy sądzisz, że każdy, kto ma brodę, jest twoim dziadkiem?
(Przysłowie ormiańskie)

Data: 2016-05-06 07:43:41
Autor: Zenek Kapelinder
Polexit? KORWiN (warunkowo) straszy wnioskiem o referendum
Powinni zaczac zbierac teraz a nie jak sie mleko rozleje. Powinni zrobic nie wiazaca zbiorke podpisow i wykazac ze 80% Polakow w okreslonej sytuacji zaglosuje za wyjsciem z eurokolchozu.

Data: 2016-05-06 07:45:39
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> dotyczącym wyjścia Polski z UE - zapowiadają politycy partii
> KORWiN. Według nich Polska jest szantażowana przez Unię. [...]

I skończy jak ref. Kukiza. 7%

Referendum ma sens kiedy proponuje je obóz rządzący
i podepnie je pod jakieś bardziej emocjonujące wybory.
W PL jeszcze dużo UE musi spierdolić aby polacy
poszli na referendum z jej powodu.
Cwany Brąk wiedział co będzie ogłaszając referendum, a głupiutki Ciastek uwierzył że "władza się pogubiła".

 Jałowo sobie Korwin opowiastki snuje.

Data: 2016-05-06 23:49:15
Autor: silvio balconetti
Am 06.05.2016 um 16:45 schrieb koszmar z ulicy czerskiej:
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Dowcip was sie trzyma. Nikt sie nie poplacze z powodu Polexitu. Ponad 13 mld euro zostanie w kasie.
A z innej beczki. Slyszalem, ze Franciszek znowu byl na Lampeduzie i zabral jedna syryjska rodzine do Watykanu. Ciekawe co ta pani z broszka, pan z dlugopisem i drugi z kotem odpowiedza jak ich zapyta o przyjmowanie uchodzcow. Poskarza sie na obciazenie milionem Ukraincow?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-05-07 07:37:12
Autor: Chiron

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

Pisz od siebie- nie to, co ci zlecili. Tak- piszesz brednie. Tu chodzi o wyssanie z nas wszystkiego, co można. Potem- jeśli to nie wystarczy do wywołania krachu gospodarczego- taki krach wywołają łącznie z Majdanem w polskiej wersji. Wtedy wejdą tu z misją zaopiekowania się Śląskiem, Pomorzem- czym im się tam uda. Myślę, że robiąc tam (po sytuacji, w której większość ludzi będzie wręcz głodować) swoją administrację przywiozą różne paciorki i koraliki- no to mieszkańcy mogą nawet podejść do tego życzliwie. Stary numer- ćwiczyła go już z nami zarówno caryca Katarzyna jak i Fryderyk pruski. Ustanawiali nad danym terytorium polskim zarząd polskojęzyczny- złożony z szubrawców, którzy oczywiście kradli, brali łapówy, wtrącali do więzień bez sądu, etc. No a jak już ludzie się pobuntowali- to ustanawiali swoją administrację i nagle zaczynał być porządek i dobrobyt. Także- znamy te numery, Bruner.
Oczywiście- na resztkówce terytorium ustanowią jakiś Żydoland- i będą patrzeć i pokazywać ludziom pod ich kuratelą- jak się cudownie żyje w porównaniu z żydowską okupacją.

[...]
I mieszkają u niego w ogrodach watykańskich? Mogąi tam też swobodnie poruszać? No ale co tam jedna rodzina. Niech weźmie z 10 do swoich rezydencji i pozwoli im się swobodnie poruszać

--
Chiron

Data: 2016-05-07 08:38:17
Autor: z
W dniu 2016-05-06 o 23:49, silvio balconetti pisze:
Dowcip was sie trzyma. Nikt sie nie poplacze z powodu Polexitu. Ponad 13
mld euro zostanie w kasie.

Każdy "cfany" aurokrata sponsorowany przez niemieckie korporacje zrobi wszystko żeby Polska była w UE bo jej wyjście jest droższe niż te nędzne srebrniki.
Niemiecka gospodarka więcej dostaje niż wydaje na Polskę w UE.
http://forum.gazeta.pl/forum/w,50,40381295,40381295,Kto_zarobil_najwiecej_na_rozszerzeniu_UE_.html

Data: 2016-05-07 01:48:23
Autor: andrzej d*
Am Samstag, 7. Mai 2016 08:38:50 UTC+2 schrieb z:
> [...]

Niemiecka gospodarka więcej dostaje niż wydaje na Polskę w UE.

Przecietnie wydaje 192 euro na doplaty dla europejskich dziadow. Jesli dojdzie do Polexitu zostanie tylko 21 czyli skromnie liczac dwa sznycle po wiedensku z frytkami i salata, kawa i piwo, w wiejkiej gospodzie. Mozna zyc.

Data: 2016-05-07 13:52:41
Autor: z
W dniu 2016-05-07 o 10:48, andrzej d* pisze:

[...]

Ale y liczysz tylko liczby z jednej tabelki. Rzuciłeś chociaż okiem na link? Młodzież to czyta i potem tylko powtarza slogany jaka ta unia dla nas dobra, jak nic od nas nie bierze, nic od nas nie chce, niczego nie zawłaszcza tylko hojnie sypie milionami euro.
Załamka

Data: 2016-05-07 13:57:39
Autor: A. Filip
z <z@z.pl> pisze:
[...]

<ironia> Przecież każdy młody, wykształcony z dużego miasta wie że Unia
Europejska to banda ostatnich frajerów których RP3 łupie na miliardy
euro rocznie "za nic" a ci frajerzy chcą tylko dawać więcej ;-) </ironia>

Kobieta jest jak zły mandaryn. Im bardziej odstępuje od dobrych zasad,
tym gorliwsza jest w słowach.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-05-07 09:23:54
Autor: Chiron

użytkownik A. Filip napisał:

[...]

A tu jeszcze masz co o tym pisze sam fryc:
http://wpolityce.pl/polityka/281460-niemcy-ostrzegaja-polske-przed-wyborem-wlasnej-drogi-faz-dawne-proby-budowania-przez-polske-bloku-przeciwko-berlinowi-doprowadzily-do-niemiecko-rosyjskiego-zblizenia

dodam, że nie tylko zbliżenie z Moskwą- ale i podpalenie Jugosławii. Co gorszące- Genscher, który to zorganizował- zmarł spokojnie w swoim łóżku. Człowiek, który się przed nim bronił (Milosewicz)- zmarł w szemranych okolicznościach nękany sądami. Słowem- niemiecka sprawiedliwość

--
Chiron

Data: 2016-05-07 10:27:21
Autor: mkarwan
Polexit? KORWiN (warunkowo) straszy wnioskiem o referendum
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dp4hqsF2go6U1mid.individual.net...

Lipkowski (niektórzy mówią, że Cipkowski) z scp przybrał kolejny nowy nick.
Lipkowski pisał:

"Ja, poniewaz nie jestem Polakiem, a dobro Polski od konca zeszlego roku
zwisa mi i powiewa"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/5MczMLkgBMQ/fYHmK3NEUWgJ

"Otóz moja suka (partnerka), udajaca Alzatczyka"
źródło
https://groups.google.com/forum/#!original/soc.culture.polish/k1-AhHcxwRY/sV7Kde8BHGAJ

"Wehrmacht BYL zawsze w porzadku."
źródło
https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/soc.culture.polish/VNLgszzxcr8[26-50]

"Ale masz racje. To, ze Wehramcht byl w porzadku,
a Adolf Hitler to Kanclerz Tysiaclecia, nie
powinno sie juz pisac, lecz kazdy powinien o tym wiedziec i
wie. "
źródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/yv_IYU8v8Oo/LthPQ7LfpV4J

"*Führera*!
Tak sie Jego tytulowalo!"
źródło
https://groups.google.com/d/msg/soc.culture.polish/H2eoGIYwBuA/zRi9jqzsZQQJ

Data: 2016-05-07 10:55:22
Autor: A. Filip
użytkownik A. Filip napisał:

[...]

A ile Polski oszczędzi na odejściu od "eurowymysłów" i choćby debilnych
limitów emisji CO2?

Nie ma ani jednej kobiety, która chociaż we śnie nie zdradziła swego
małżonka.  (Przysłowie gruzińskie)

Data: 2016-05-07 02:19:56
Autor: andrzej d*
Am Freitag, 6. Mai 2016 15:07:05 UTC+2 schrieb A. Filip:
> [...]
> dotyczącym wyjścia Polski z UE - zapowiadają politycy partii
> KORWiN. Według nich Polska jest szantażowana przez Unię. [...]

Ja zaoszczedze 171 euro jesli dojdzie do Polexitu.

Polexit? KORWiN (warunkowo) straszy wnioskiem o referendum