Police-> Święta = prom , wpław, tunel ???

Data: 2010-07-01 19:40:14
Autor: Olek BIKER
Police-> Święta = prom , wpław, tunel ???
Witam serdecznie,
czy między Policami a Świętą po drugiej stronie Odry jest jakieś połączenie
promowe, óć czy może tunel? A może gdzieś w okolicy /Trzebież ?/.Chodzi o
przeprawę 6 rowerów.
Będę wdzięczny za podpowiedzi.
pozdr. Olek

Data: 2010-07-02 03:25:22
Autor: garym
Police-> Święta = prom , wpław, tunel ???
On 1 Lip, 21:40, "Olek BIKER" <vvv...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Witam serdecznie,
czy mi dzy Policami a wi t po drugiej stronie Odry jest jakie po czenie
promowe, czy mo e tunel? A mo e gdzie w okolicy /Trzebie ?/.Chodzi o
przepraw 6 rower w.
B d wdzi czny za podpowiedzi.
pozdr. Olek

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

nikt nie odpowiada, a ja już parę lat nie mieszkam w tym rejonie. Z
tego co było kiedyś to jest możliwa niestety tylko druga opcja, z tych
wymienionych w tytule. Można tez poszukać kogoś z dużą łódką i go
poprosić o przewiezienie, ale w tym miejscu jest tor żeglugowy dla
portu w Szczecinie, więc ruch spory.

pzdr

Michał

Data: 2010-07-02 20:12:41
Autor: Olek BIKER
garym <garstka.michal@gmail.com> napisał(a):
> [...]
> czy mi dzy Policami a wi t po drugiej stronie Odry jest jakie po czenie
> promowe, czy mo e tunel? A mo e gdzie w okolicy /Trzebie ?/.Chodzi o

nikt nie odpowiada, a ja ju=BF par=EA lat nie mieszkam w tym rejonie. Z
tego co by=B3o kiedy=B6 to jest mo=BFliwa niestety tylko druga opcja, z tyc=
wymienionych w tytule. Mo=BFna tez poszuka=E6 kogo=B6 z du=BF=B1 =B3=F3dk=
=B1 i go
poprosi=E6 o przewiezienie, ale w tym miejscu jest tor =BFeglugowy dla
portu w Szczecinie, wi=EAc ruch spory.

pzdr

Micha=B3

cześć, tak też myślałem, Police widać bardzo ładnie z okolic Stepnicy, ale
dojazdu nie ma. W sieci też nie widać notek na temat przepraw, chyba żeby
rower uwodować :-) (np hydrobike). dzięki i pozdro Olek

--

Police-> Święta = prom , wpław, tunel ???