Policja ....??

Data: 2009-12-01 16:47:06
Autor: jedrus
Policja ....??
Strzeze prawa czy zgodnie z prawem chroni bezpieczenstwa ludzi, ich mienia i porzadku publicznego?
Pytam bo wlasnie telewizornia pokazuje wypowiadajacego  sie policjanta ktory mowi mniej wiecej tak: ".... ci ktorzy strzega prawa, przeciw lamaniu prawa protestuja....".
Albo cos zle zrozumialem albo policjantom ( niektorym coby bylo jasne) sie w glowach poprzewracalo i nie wiedza po co sa.
Pomijam tu akcje protestacyjna bo popieram ja jak i inne ale chcialbym wiedziec czym policja wlasciwie jest.

--
jedrus

Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/

Data: 2009-12-01 17:05:38
Autor: Zbynek Ltd.
Policja ....??
jedrus napisał(a) :
Strzeze prawa czy zgodnie z prawem chroni bezpieczenstwa ludzi, ich mienia i porzadku publicznego?

W Polsce? W Polsce policja strzeże prawa. W niektórych krajach, w
których ludziom poprzewracało się z dobrobytu w głowach, policja ma
na samochodach napis: "To protect, to serve" - "By ochraniać, by
służyć". Ale to są dziwne dzikie kraje.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-01 20:59:34
Autor: Tomaszek
Policja ....??
jedrus pisze:
[...]

Ja po tym dniu straciłem kolejne złudzenie. Ten kraj to fikcja. Zastanawiam się, kto by ich powstrzymał, gdyby nagle zaczęli tam jakąś rozróbę;) Przecież nie od dziś wiadomo, że kruk krukowi oka nie wykole...
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-12-01 21:05:52
Autor: Andrzej Lawa
Policja ....??
jedrus pisze:
Strzeze prawa czy zgodnie z prawem chroni bezpieczenstwa ludzi, ich
mienia i porzadku publicznego?

Zasadniczo strzeżenie prawa powoduje chronienie bezpieczeństwa ludzi,
ich mienia i porządku publicznego.

Nudzi ci się?

Data: 2009-12-01 21:17:02
Autor: Zbynek Ltd.
Policja ....??
Andrzej Lawa napisał(a) :
jedrus pisze:
Strzeze prawa czy zgodnie z prawem chroni bezpieczenstwa ludzi, ich
mienia i porzadku publicznego?

Zasadniczo strzeżenie prawa powoduje chronienie bezpieczeństwa ludzi,
ich mienia i porządku publicznego.

Zapominasz o poprawianiu statystyk wykrywalności wykroczeń (i
budżetu) przez drogówkę? W miejscach nie stwarzających zagrożenia
dal ruchu. A tymczasem kilometr dalej jakieś chamstwo każdego dnia
blokuje skrzyżowanie wjeżdżając na nie bez upewnienia się, że je
opuszczą przed zmianą świateł.
W sumie Policjanci nie łamią przecież prawa, prawda? Przekroczyłeś
prędkość? To płać.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-01 21:30:10
Autor: Andrzej Lawa
Policja ....??
Zbynek Ltd. pisze:

[...]

Jak wymyślisz sposób, na pilnowanie przestrzegania prawa zawsze i
wszędzie bez naruszania tego prawa i przy budżecie nie dążącym do
nieskończoności, to się pochwal ;->

Data: 2009-12-01 22:11:07
Autor: Budzik
Policja ....??
Użytkownik Andrzej Lawa alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com ...

[...]

mozna zmienic prawo. :)

Data: 2009-12-02 10:41:24
Autor: jedrus
Policja ....??
Andrzej Lawa pisze:

[...]

Zastapic tysiace poprawek do poprawianych juz wszesniej poprawek jednym,    spojnym i czytelnym dla wszystkich prawem.
To jest najprostrzy sposob ale jak widac organa kreujace prawo nie sa zainteresowane.

Data: 2009-12-02 08:11:10
Autor: Danusia
Policja ....??

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf3tjh$s6j$1inews.gazeta.pl...
Andrzej Lawa napisał(a) :

[...]
Piszesz bzdury. Drogówka to mały i niewiele znaczący procent w policji. O wydziałach kryminalnych lub CBŚ też napiszesz że są niepotrzebne, bo zapłaciłeś mandat za szybką jazdę? Może lekarz by Ci pomógł.

Data: 2009-12-02 20:16:46
Autor: Zbynek Ltd.
Policja ....??
Andrzej Lawa napisał(a) :

[...]

Oho, żona Policjanta.
Czytanie ze zrozumieniem nie jest Twoją mocną stroną. Czy ja
napisałem, że WRD jest niepotrzebny? Nie. Napisałem, że szukają
łatwego łupu, ups... sukcesu, by poprawić statystyki. Zamiast zająć
się bardziej poważną sprawą. Że nie napisałem, że ich praca jest
jednak potrzebna? Czy muszę pisać o wszystkim niezwiązanym z tą
częścią wątku?
Żeby łatwiej dotarło w przejrzystej formie - Tak, uważam że praca
Policji jest potrzebna.

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-03 10:40:32
Autor: Przemek
Policja ....??

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hf6eej$nr1$1inews.gazeta.pl...
Danusia napisał(a) :
[...]

-- Pozdrawiam
  Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Zbyszku bo Danusia nie zna dowcipu w którym policjant " pisze podanie o przeniesienie do drogowki w zwiazku z trudna sytuacja materialna" :)

pozdrawiam
Przemek

Data: 2009-12-02 10:35:58
Autor: jedrus
Policja ....??
Andrzej Lawa pisze:

[...]

Co ma do tego nuda? Chce sie dowiedziec, czy policjant w telewizorni nie zagubil sie w priorytetach. Znalazlem cos takiego:

"ORGANY POWOŁANE DO STRZEŻENIA PRAWA

Jednym z filarów demokracji jest niezależna władza sądownicza. Zwykły obywatel ma najczęściej do czynienia z sądami powszechnymi. Obok sądów powszechnych istnieją - przewidziane w konstytucji - specjalne organy kontrolujące działania władz państwowych z punktu widzenia obowiązującego prawa oraz zgodności aktów prawnych z Konstytucją. Są to: Trybunał Konstytucyjny, Trybunał Stanu, Naczelny Sąd Administracyjny i Najwyższa Izba Kontroli. Działa także Rzecznik Praw Obywatelskich, który stoi na straży praw i wolności obywateli."