Policja ....??

Data: 2009-12-01 20:59:34
Autor: Tomaszek
Policja ....??
jedrus pisze:
Strzeze prawa czy zgodnie z prawem chroni bezpieczenstwa ludzi, ich mienia i porzadku publicznego?
Pytam bo wlasnie telewizornia pokazuje wypowiadajacego  sie policjanta ktory mowi mniej wiecej tak: ".... ci ktorzy strzega prawa, przeciw lamaniu prawa protestuja....".
Albo cos zle zrozumialem albo policjantom ( niektorym coby bylo jasne) sie w glowach poprzewracalo i nie wiedza po co sa.
Pomijam tu akcje protestacyjna bo popieram ja jak i inne ale chcialbym wiedziec czym policja wlasciwie jest.

Ja po tym dniu straciłem kolejne złudzenie. Ten kraj to fikcja. Zastanawiam się, kto by ich powstrzymał, gdyby nagle zaczęli tam jak±¶ rozróbę;) Przecież nie od dzi¶ wiadomo, że kruk krukowi oka nie wykole...
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z ni± zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Policja ....??