"Policja"

Data: 2010-06-16 19:48:27
Autor: WWa
"Policja"
Data: 2010-06-16 20:05:31
Autor: Piotr [trzykoty]
"Policja"
"WWa" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> wrote
Co takim mozna zrobic?

Prokurator, przekroczenie uprawnień.

Data: 2010-06-16 20:44:32
Autor: Przemysław Bernat
"Policja"
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:27 +0200, WWa napisał(a):

http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

Do TVN'u pójść :-)

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-06-16 20:46:30
Autor: Artur Dębski
"Policja"
Równie dobrze robiący zdjęcie mógł się
prowokacyjnie zachowywać wobec policjantów
a robienie zdjęcia swojemu samochodowi
to głupie później tłumaczenie się.

Wcale bym od razu nie oceniał w ten sposób policjantów
bo nikt z czytających do końca nie wie co ten fotograf
mówił i robił w czasie robienia zdjęć i jak to wszystko wyglądało.

Tak czy inaczej zarówno u tego fotografa jak i policjantów
emocje wzięły góręz tym że cała historia zaczęła się od robienia
zdjęć, czy przypadkowo ? Być może nie.

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-06-16 21:04:06
Autor: Piotr [trzykoty]
"Policja"
"Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> wrote
Równie dobrze robiący zdjęcie mógł się
prowokacyjnie zachowywać wobec policjantów

Może, tyle, że nic na to w materiale nie wskazuje. Policjant ani razu nie mówił o czymkolwiek innym niż aparacie w telefonie i w osóle to nie było przedmiotem pyskówek.

a robienie zdjęcia swojemu samochodowi
to głupie później tłumaczenie się.

Pewnie tak, ale miał prawo robić zdjęcia nawet im, tłumaczyć się nie musiał.

Data: 2010-06-22 03:59:02
Autor: Budzik
"Policja"
Osobnik posiadający mail arturdebski@autograf.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Równie dobrze robiący zdjęcie mógł się
prowokacyjnie zachowywać wobec policjantów
a robienie zdjęcia swojemu samochodowi
to głupie później tłumaczenie się.

oczywiscie, ze głupie.
Po co sie w ogole tłumaczył z robienia zdjecia?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2010-06-16 20:52:59
Autor: gadacz
"Policja"
W dniu 2010-06-16 19:48, WWa pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

jak WWa wspomina jest to przekroczenie uprawnien.

tak na malym marginesie, policjant to osoba pelniaca sluzbe publiczna,
nie ma zakazu fotografowania policji i innych osob pelniacych taka funkcje.

delikatnie mowiac, nie maja prawa nic Ci zrobic.

Gadacz

Data: 2010-06-16 20:59:21
Autor: Piotr [trzykoty]
"Policja"
"gadacz" <gadacz_usenet@o2.pl> wrote
tak na malym marginesie, policjant to osoba pelniaca sluzbe publiczna,
nie ma zakazu fotografowania policji i innych >osob pelniacych taka funkcje.

To co piszesz dotyczy rozpowszechniania.
Nie ma zakazu fotografowwania nikogo.

Data: 2010-06-16 20:53:48
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "WWa" <wwakawaWYTNIJTO@o2.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000cdc.4c190e6bnewsgate.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

Zakładając, że opis jest rzetelny, to mamy do czynienia z bezpodstawnym zatrzymaniem.

Data: 2010-06-16 21:03:06
Autor: scream
"Policja"
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:27 +0200, WWa napisał(a):

Co takim mozna zrobic?

W łeb palnąć najlepiej, bo to jakiś totalny debil. Pokazałby telefon
policjantowi i sprawa zakończyłaby się w 5 minut.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-06-16 21:28:06
Autor: Piotr [trzykoty]
"Policja"
"scream" <nie@podam.pl> wrote
W łeb palnąć najlepiej, bo to jakiś totalny debil. Pokazałby telefon
policjantowi i sprawa zakończyłaby się w 5 >minut.

Jassne... Przecież jak "pan policjant" se nie życzy to może ot tak przyjść, krzyknąć, wyszarpać telefon i pokasować fotki, może akurat źle wyszedł na nich albo inne mu się nie spodobają...
To co zrobili policjanci to dziecinada, tak naiwnie ukręcili na siebie bata robiąc rzeczy bez sensu i bez podstawy prawnej oraz nawet bez żadnej taktyki tyłkochroniącej...

Data: 2010-06-19 00:23:31
Autor: m4rkiz
"Policja"

"scream" <nie@podam.pl> wrote in message news:bj961mxdd3ay.1x5u13jo54e8t$.dlg40tude.net...
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:27 +0200, WWa napisał(a):

Co takim mozna zrobic?

W łeb palnąć najlepiej, bo to jakiś totalny debil. Pokazałby telefon
policjantowi i sprawa zakończyłaby się w 5 minut.

lol

ty tak na powaznie?

Data: 2010-06-16 22:08:08
Autor: Piotr M
"Policja"
Ja raz w Warszawie na Dworcu Centralnym pstryknąłem kilka zdjęć podczas interwencji policyjnej, podszedł jeden policjant do mnie i zmusił mnie abym te zdjęcia skasował.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-06-16 22:34:48
Autor:
"Policja"
Ja raz w Warszawie na Dworcu Centralnym pstryknąłem kilka zdjęć podczas interwencji policyjnej, podszedł jeden policjant do mnie i zmusił mnie abym te zdjęcia skasował.

Przyłożył Ci broń do głowy czy w inny sposób zmusił?

Data: 2010-06-17 00:15:23
Autor: Piotr M
"Policja"
W dniu 16 czerwca 2010 22:34, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl pisze:
[...]

W inny sposób. Perswazja werbalna, że przeszkadzam w akcji, jak tak można, jestem zły i jak nie skasuję przy nim zdjęć to zaprasza na dworcowy posterunek. A my na wyjeździe z torbami, a ja akurat nie z aparacikiem typu kompakt grubości 10mm tylko lustrzana z obiektywem 70-300 mm, pociąg za niedługo i nie uśmiechało nam się siedzieć i udowadniać że nie mamy garba.

Data: 2010-06-17 01:31:32
Autor: PiotRek
"Policja"
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:hvbij2$md9$1mx1.internetia.pl...
[...]

Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?

Piotr

Data: 2010-06-17 07:37:52
Autor: Artur Dębski
"Policja"
Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?
-- Pozdrawiam

Piotr

"W głowę by się puknął" a nie skargę składał -
czego chciał? po co zdjęcia robił ?
żeby dorobić jakąś bzdurną bajkę o policji do tego
i wystawić w Internecie ?
Dla czego w spokoju ich nie zostawi żeby posprzątali
na dworcu jakichś meneli/złodziei/pijaków/czy innych "obciachowców"
ze sprayami ?

Artur Dębski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-06-17 07:41:16
Autor: Alek
"Policja"
Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski@autograf.pl> napisał

"W głowę by się puknął" a nie skargę składał -
czego chciał? po co zdjęcia robił ?

Co komu do tego? Robił bo chciał. Ma prawo.

Dla czego w spokoju ich nie zostawi żeby posprzątali
na dworcu jakichś meneli/złodziei/pijaków/czy innych "obciachowców"
ze sprayami ?

I bandytów z aparatami fotograficznymi?

Data: 2010-06-17 10:21:50
Autor: Icek
"Policja"
I bandytów z aparatami fotograficznymi?

i tak skopali tych terrorystow, ze az im kredki z plecaka wypadly

Icek

Data: 2010-06-17 10:21:07
Autor: Icek
"Policja"
Rozumiem, że złożyłeś skargę na tego policjanta?
A jeżeli tego nie zrobiłeś - to dlaczego?

ja mialem podobna akcje. Za "pyskowanie" do policjanta (a dokladniej za chec
zobaczenia legitymacji albo odznaki i trabienie na ich radiowoz) 2
policjantow widzialo jak przejechalem na czerwonym. Nie zaproponowali
mandatu tylko skierowali wniosek do SG. Z sadu wyszedlem obronna reka.

Mysle mam prawomocny wyrok uniewinniajacy (i pisemne uzasadnienie w ktorym
jest napisane, ze policjanci klamali) zloze skarge na policjantow. Obecnie
panujacy komendant we Wroc odpisal, ze w dzialaniu policji w tym grozeniu i
proponowaniu badania psychiatrycznego nie widzi problemu bo ja bylem
"poddenerowowany" a policjant proponowal tylko "badanie lekarskiej w trosce
o moje zdrowie".

Po odmowie wyslalem nagranie do wydzialu wewnetrznego. Sprawa jakos nie moze
nabrac tempa ale zarzuty juz podobno sa karne. Po finale opublikuje nagranie
z wszystkimi materialami.

Wnioski: komendant kladzie laske na zachowanie policjantow a oni o tym
wiedzac przekraczaja granice czasami zbyt czesto.

Icek

Data: 2010-06-17 10:14:14
Autor: Icek
"Policja"

http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

to jest standard. Biedakow nagrali i maja klopoty. Ale tak jest w calym
kraju. Kto za to odpowiada? Komendanci. Przymykaja oko na takie zachowania.

Dobrze, ze tak jak w moim przypadku policjanci nie widzieli np., ze robiacy
zdjecia podczas zatrzymania chcial wreczyc im banknot 100 zlotych za
odstapienie od czynnosci albo nie widzieli (bo w koncu bylo ich nie mniej
jak 2), ze popelnial inne wykroczenia/przestepstwa

Icek

Data: 2010-06-17 17:52:28
Autor: Vasco
"Policja"
Skarga do komendanta? Do tego, który parę tygodni temu przyjechał na "legitymowanie" dwóch nastolatków? Żadnej notatki z tego nie było, a chłopcy twierdzą, że zostali pobici... (http://interwencja.interia.pl/news?inf=1467434)

Vasco

Data: 2010-06-17 18:39:18
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "Vasco" <vascotrs@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c1a44bd$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do Prokuratury. Zaś podany przez Ciebie materiał jest w mojej ocenie po prostu mało wiarygodny i tyle. Jeden, dwóch napalonych policjantów, to nie powinno się zdarzyć, ale to możliwe. Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

Data: 2010-06-17 20:36:40
Autor: RadoslawF
"Policja"
Dnia 2010-06-17 18:39, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-17 21:17:56
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:hvdpvr$aj$3node1.news.atman.pl...
[...]

Jeśli tak, to zdecydowanie przedobrzyli. Jak już napisałem, nie można wykluczyć, ze jednego czy dwóch policjantów poniosło. Oczywiście nie powinno to mieć miejsca, ale jest prawdopodobne. Natomiast z tego zacytowanego fragmentu wynika, ze wszyscy policjanci się tam na nich uwzięli. Jesli nawet osobiście nie bili, to użyczali pałek (jakaś tam policjantka). To po prostu jest nieprawdopodobne.

Data: 2010-06-18 01:39:21
Autor: Vasco
"Policja"
Hej,

[...]

Z filmu wynika, że zgłoszone.

[...]

Ale przyznasz, że wersja policji jest niespójna? Legitymowanie na komendzie - można to było zrobić na ulicy. Brak notatki, przesłuchania. Zauważ, że p. rzecznik nie potrafi odpowiedzieć co robili na komendzie a i prokurator nie bardzo to wszystko rozumie.

Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

Komendant mieszka w miasteczku oddalonym o kilkanaście km, więc raczej nie...

To po prostu jest nieprawdopodobne.

Cd. rzeczy nieprawdopodobnych:
www.fakt.pl/Pilkarz-oskarza-Policja-mnie-pobila-,artykuly,69444,1.html (przepraszam, że link z Faktu, to jest akurat przedruk z Głosu Wlkp.) - z artykułu to nie wynika, więc dopowiem: ten zawodnik _grał_ w tym meczu, więc "raczej" nie brał udziału w bójce...

Na koniec słówko wyjaśnienia, żeby ktoś nie odniósł mylnego wrażenia. Uważam, że tych, którzy brali udział w zamieszkach należy surowo ukarać. Nie podoba mi się po prostu, że dostają (dosłownie!) po doopach niewinni. Nie znam osobiście żadnych z kiboli, nie identyfikuję się z tym klubem, nie znam też poszkodowanych opisywanych w wymienionych materiałach. Wręcz przeciwnie - znam jednego z policjantów, którzy oberwali na stadionie. Tę sprawę przypomniałem tylko dlatego, że ewidentnie coś jest nie tak z policją w tym mieście i afera z fotografem nie jest pojedyńczym wypadkiem. :(

Pozdrowienia,
Vasco

Data: 2010-06-18 08:07:56
Autor: Marcin Debowski
"Policja"
On 2010-06-17, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

DLa mnie uroczy jest ten fragment:

Dwa kilometry od stadionu zatrzymano także spacerujących Damiana i Mateusza. Chłopcy -jak twierdzą- nie zachowywali się prowokująco ani agresywnie.
- Przed McDonaldem stało dwóch funkcjonariuszy. Zapytali nas czy byliśmy na meczu. Odpowiedziałem, że tak. Wtedy rzucił mnie na ziemię i zaczął bić.

--
Marcin

Data: 2010-06-17 22:38:12
Autor: Stokrotka
"Policja"
... Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

"Jakeś wlazł pomiędzy wrony to i krakaj jak i one",
to łagodna wersja tego, że każdy
kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

Data: 2010-06-18 00:00:30
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hve1ha$e0k$1news.onet.pl...
> [...]

to łagodna wersja tego, że każdy
kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

Dość głęboka konstatacja, choć muszę przyznać, ze sporo w tym ukrytego sensu. Natomiast gdyby każda osoba posiadająca motyw do popełnienia przestępstwa je popełniała, to by ludzkość już dawno wyginęła.

Data: 2010-06-18 10:31:40
Autor: Andrzej Lawa
"Policja"
Robert Tomasik pisze:

Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do
Prokuratury.

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

Data: 2010-06-17 23:31:29
Autor: robertcb
"Policja"
http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-
nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

Zdjęcia, filmy i na youtube.

Data: 2010-06-21 15:36:35
Autor: MarcinW
"Policja"
W dniu 2010-06-17 23:31, robertcb@poczta.onet.pl pisze:
http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-
nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

Zdjęcia, filmy i na youtube.

Nie jest to takie proste jak pokazuje przykład.

Z doświadczenia dodam że staje się to praktycznie niemożliwe w przypadku zajść na  meczach piłkarskich.

p,M

Data: 2010-06-21 17:21:17
Autor: Piotr M
"Policja"
W dniu 21 czerwca 2010 15:36, MarcinW pisze:
[...]

A czy ogólnie, z tymi fotami i wideo, nie jest tak, że istnieje nacisk aby uniemożliwiać, aby takie fotki czy filmiki były robione, z powodu ewentualnych niecelowych manipulacji, niejasności, itp? Wiadomo jak media mogą "kierować" informacjami, wiadomym tez jest, że media potrafią nieodwracalnie "zniszczyć czy poważnie uszkodzić" ludzi, instytucje, itd.
Nie żebym bronił, w tym przypadku policji, ale to niestety taki znak obecnych czasów. Można krótki filmik kilkunasto-sekundowy zrobić, dac na YT czy portale dziennikarskie i już może być wielkie halo, mimo że obraz wycięty z kontekstu akcji. A każdy się chyba zgodzi z tym, że jest jakiś taki owczy pęd do sensacji brukowych..

Data: 2010-06-18 10:24:09
Autor: cranky
"Policja"
Dnia Wed, 16 Jun 2010 19:48:27 +0200, WWa napisał(a):

http://www.tvn24.pl/-1,1660981,0,1,obiektyw-nbsppolicjant-nbspklopoty,wiadomosc.html

Co takim mozna zrobic?

Wystąpić o odszkodowanie od Policji z cywilnego. Wtedy i komendant będzie
wiedzial jak ukarać podwałdnych i chłopaki co niecoś zapamietają.

Data: 2010-06-18 10:37:44
Autor: Andrzej Lawa
"Policja"
WWa pisze: