"Policja"

Data: 2010-06-17 17:52:28
Autor: Vasco
"Policja"
Skarga do komendanta? Do tego, który parę tygodni temu przyjechał na "legitymowanie" dwóch nastolatków? Żadnej notatki z tego nie było, a chłopcy twierdzą, że zostali pobici... (http://interwencja.interia.pl/news?inf=1467434)

Vasco

Data: 2010-06-17 18:39:18
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "Vasco" <vascotrs@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4c1a44bd$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do Prokuratury. Zaś podany przez Ciebie materiał jest w mojej ocenie po prostu mało wiarygodny i tyle. Jeden, dwóch napalonych policjantów, to nie powinno się zdarzyć, ale to możliwe. Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

Data: 2010-06-17 20:36:40
Autor: RadoslawF
"Policja"
Dnia 2010-06-17 18:39, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

[...]

Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

Pozdrawiam

Data: 2010-06-17 21:17:56
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:hvdpvr$aj$3node1.news.atman.pl...
[...]

Jeśli tak, to zdecydowanie przedobrzyli. Jak już napisałem, nie można wykluczyć, ze jednego czy dwóch policjantów poniosło. Oczywiście nie powinno to mieć miejsca, ale jest prawdopodobne. Natomiast z tego zacytowanego fragmentu wynika, ze wszyscy policjanci się tam na nich uwzięli. Jesli nawet osobiście nie bili, to użyczali pałek (jakaś tam policjantka). To po prostu jest nieprawdopodobne.

Data: 2010-06-18 01:39:21
Autor: Vasco
"Policja"
Hej,

[...]

Z filmu wynika, że zgłoszone.

[...]

Ale przyznasz, że wersja policji jest niespójna? Legitymowanie na komendzie - można to było zrobić na ulicy. Brak notatki, przesłuchania. Zauważ, że p. rzecznik nie potrafi odpowiedzieć co robili na komendzie a i prokurator nie bardzo to wszystko rozumie.

Kibole chcieli się odegrać na nielubianym dzielnicowym co spokojnie
mózgotrzepa nie pozwala pić pod blokiem. A może mieszkają koło tego
komendanta i o niego tak naprawdę chodziło ?

Komendant mieszka w miasteczku oddalonym o kilkanaście km, więc raczej nie...

To po prostu jest nieprawdopodobne.

Cd. rzeczy nieprawdopodobnych:
www.fakt.pl/Pilkarz-oskarza-Policja-mnie-pobila-,artykuly,69444,1.html (przepraszam, że link z Faktu, to jest akurat przedruk z Głosu Wlkp.) - z artykułu to nie wynika, więc dopowiem: ten zawodnik _grał_ w tym meczu, więc "raczej" nie brał udziału w bójce...

Na koniec słówko wyjaśnienia, żeby ktoś nie odniósł mylnego wrażenia. Uważam, że tych, którzy brali udział w zamieszkach należy surowo ukarać. Nie podoba mi się po prostu, że dostają (dosłownie!) po doopach niewinni. Nie znam osobiście żadnych z kiboli, nie identyfikuję się z tym klubem, nie znam też poszkodowanych opisywanych w wymienionych materiałach. Wręcz przeciwnie - znam jednego z policjantów, którzy oberwali na stadionie. Tę sprawę przypomniałem tylko dlatego, że ewidentnie coś jest nie tak z policją w tym mieście i afera z fotografem nie jest pojedyńczym wypadkiem. :(

Pozdrowienia,
Vasco

Data: 2010-06-18 08:07:56
Autor: Marcin Debowski
"Policja"
On 2010-06-17, Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:
[...]

DLa mnie uroczy jest ten fragment:

Dwa kilometry od stadionu zatrzymano także spacerujących Damiana i Mateusza. Chłopcy -jak twierdzą- nie zachowywali się prowokująco ani agresywnie.
- Przed McDonaldem stało dwóch funkcjonariuszy. Zapytali nas czy byliśmy na meczu. Odpowiedziałem, że tak. Wtedy rzucił mnie na ziemię i zaczął bić.

--
Marcin

Data: 2010-06-17 22:38:12
Autor: Stokrotka
"Policja"
... Ale zauważ, ze tu wychodzi na to, że wszyscy policjanci się jakoś dziwnie na nich wzięli. To skrajnie nieprawdopodobne.

"Jakeś wlazł pomiędzy wrony to i krakaj jak i one",
to łagodna wersja tego, że każdy
kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

Data: 2010-06-18 00:00:30
Autor: Robert Tomasik
"Policja"

Użytkownik "Stokrotka" <ortografia1@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hve1ha$e0k$1news.onet.pl...
> [...]

to łagodna wersja tego, że każdy
kto się w tym policyjno-mafijnym bagnie umoczy ma motyw kłamać.

Dość głęboka konstatacja, choć muszę przyznać, ze sporo w tym ukrytego sensu. Natomiast gdyby każda osoba posiadająca motyw do popełnienia przestępstwa je popełniała, to by ludzkość już dawno wyginęła.

Data: 2010-06-18 10:31:40
Autor: Andrzej Lawa
"Policja"
Robert Tomasik pisze:

Bezpodstawne zatrzymanie to przestępstwo, więc zawiadomienie do
Prokuratury.

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaak.

"Policja"