Policja. Czy tak można?

Data: 2012-06-28 08:50:29
Autor: wchpikus
Policja. Czy tak można?
W dniu 2012-06-28 08:45, z pisze:
http://w310.wrzuta.pl/obraz/8ZO0HJswNXy/policja

Ja tam widze POLSKA....

Data: 2012-06-28 18:38:40
Autor: Arbiter
Policja. Czy tak można?

Użytkownik "wchpikus" <wchpikus@wytnijto.wp.pl> napisał w wiadomości

Ja tam widze POLSKA....

i spoko. też jestem POLAKIEM i fajnie się jeździ motocyklem w takiej kurtce. Samochodziarze od razu zachowują się jakby powietrze z nich zeszło i jakby sięgneli po rozum do głowy. Jadą spokojnie, rozważnie.:)

Data: 2012-06-28 18:46:21
Autor: J.F.
Policja. Czy tak można?
Dnia Thu, 28 Jun 2012 18:38:40 +0200, Arbiter napisał(a):
[...]

Nie rozumiem ... normalny motocyklista pojawia sie znikad, ryczy i odjezdza
w sina dal. I gdzie tu jest miejsce na rozwazna lub nie jazde samochodu ? Kapelusz masz pod kaskiem czy co ? Nie uwiera ? J.

Policja. Czy tak można?