Policja: Nie ma pewności, kto zaczął

Data: 2013-08-19 20:27:54
Autor: Bogdan Idzikowski
Policja: Nie ma pewności, kto zaczął
Gdy nawet zapisy z monitoringu nie pozwalają odtworzyć przebiegu zdarzenia, policja nie ma wyjścia. – Musimy powtórzyć starcie kibiców Ruchu z meksykańskimi marynarzami – poinformował w Radiu Gdańsk Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.

Jak dodał, to jedyne rozwiązanie, gdy zeznania świadków się wykluczają. Początkowo była mowa o kibicach jako agresorach, potem podejrzenie padło na Meksykanów. Pojawiły się też doniesienia, że to jednak plażowicze wyprowadzili pierwszy cios.

Za ponownym starciem przemawia teĹĽ brak czasu.

– Z uwagi na zaplanowane na środę wyjście statku “Cuahtemoc” w morze, najlepszym terminem jest przedpołudnie we wtorek – stwierdził Sokołowski. – Ewentualni poszkodowani będą mieli 24 godziny na dojście do siebie.

W akcję zaangażował się też gdyński ratusz. – Pan prezydent chce wiedzieć, kogo przepraszać – poinformował zespół prasowy urzędu miasta, który dołączył się do apelu policji: – Dla dobra śledztwa jest niezmiernie ważne, żeby wszyscy, którzy w niedzielę byli w tym rejonie plaży, ponownie się tam we wtorek stawili.

– Gwarantujemy wszystkim uczestnikom pełne bezpieczeństwo. Najbliższy patrol policji będzie najwyżej osiem minut od miejsca zdarzenia – zapewnia Sokołowski.

http://tiny.pl/hzd79

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-19 11:46:28
Autor: Marek
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 20:27:54 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Gdy nawet zapisy z monitoringu nie pozwalaj± odtworzyć przebiegu zdarzenia, policja nie ma wyj¶cia. - Musimy powtórzyć starcie kibiców Ruchu z meksykańskimi marynarzami - poinformował w Radiu Gdańsk Mariusz Sokołowski z Komendy Głównej Policji.

Jak dodał, to jedyne rozwi±zanie, gdy zeznania ¶wiadków się wykluczaj±. Pocz±tkowo była mowa o kibicach jako agresorach, potem podejrzenie padło na Meksykanów. Pojawiły się też doniesienia, że to jednak plażowicze wyprowadzili pierwszy cios.

Za ponownym starciem przemawia też brak czasu.

- Z uwagi na zaplanowane na ¶rodę wyj¶cie statku "Cuahtemoc" w morze, najlepszym terminem jest przedpołudnie we wtorek - stwierdził Sokołowski. - Ewentualni poszkodowani będ± mieli 24 godziny na doj¶cie do siebie.

W akcję zaangażował się też gdyński ratusz. - Pan prezydent chce wiedzieć, kogo przepraszać - poinformował zespół prasowy urzędu miasta, który doł±czył się do apelu policji: - Dla dobra ¶ledztwa jest niezmiernie ważne, żeby wszyscy, którzy w niedzielę byli w tym rejonie plaży, ponownie się tam we wtorek stawili.

- Gwarantujemy wszystkim uczestnikom pełne bezpieczeństwo. Najbliższy patrol policji będzie najwyżej osiem minut od miejsca zdarzenia - zapewnia Sokołowski.

http://tiny.pl/hzd79

-- Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Speirdalaj idzik ze swoimi prowokacjami...

Data: 2013-08-19 22:00:47
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail mwisniewski2008@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Speirdalaj idzik ze swoimi prowokacjami...

Marku, naprawde na takim poziomie?

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych zał±czników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-08-24 03:49:24
Autor: Towarzysz Gnój
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
Speirdalaj idzik ze swoimi prowokacjami...
-- -
ty razem z nim
 Buu-ha-ha!

Data: 2013-08-19 22:00:48
Autor: Budzik
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
UĹĽytkownik Bogdan Idzikowski bogdanid@neostrada.pl ...

[...]

Poplułem monitor...

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2013-08-20 09:13:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:19082013.4B2AE5B6budzik61.poznan.pl...
[...]

Też się uśmiałem. Mają chłopaki zdrowe poczucie humoru.

ubawiony

Data: 2013-08-24 03:50:51
Autor: Towarzysz GnĂłj
Policja: Nie ma pewności, kto zaczął

> [...]

nie obraził sie?

Data: 2013-08-25 16:00:20
Autor: Budzik
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
UĹĽytkownik Towarzysz GnĂłj gnojczerwony@gru.pl ...

| Poplułem monitor...

nie obraził sie?

MĂłj monitor jest bardzo wyrozumialy.
A co, TwĂłj sie obraza? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2013-08-25 20:32:17
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:25082013.002DA1AAbudzik61.poznan.pl...
| UĹĽytkownik Towarzysz GnĂłj gnojczerwony@gru.pl ...

| >|
| >|

| MĂłj monitor jest bardzo wyrozumialy.
| A co, TwĂłj sie obraza? ;-)

Nie wiem, bo na niego nie plujÄ™

Data: 2013-08-25 21:00:20
Autor: Budzik
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
Osobnik posiadaj±cy mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie wiem, bo na niego nie pluję

a stosujesz czasami przeno¶nię? Jak na takow± reaguje Twój monitor? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiem, że to, co piszę, jest może ¶rednio m±dre,

Data: 2013-08-26 01:03:50
Autor: Towarzysz Gnój
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:25082013.56D87264budzik61.poznan.pl...

| a stosujesz czasami przeno¶nię? Jak na takow± reaguje Twój monitor? ;-)

Jak bym go wyrzucił przez balkon, pewnie by sie obraził..

Data: 2013-08-26 06:00:50
Autor: Budzik
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł

| a stosujesz czasami przeno¶nię? Jak na takow± reaguje Twój monitor? ;-)

Jak bym go wyrzucił przez balkon, pewnie by sie obraził..

No tak, zeby wyrzucic trzeba przeniesc - to tez swego rodzaju przeno¶nia :)
no to chyba doszli¶my do konsensusu - monitory sie obrażaj± tylko maj± inny poziom focha. W sumie tak samo jak z ludzmi :)

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę m±czkę kostn±. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2013-08-26 23:31:16
Autor: Towarzysz Gnój
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:26082013.7D40709Bbudzik61.poznan.pl...

| >|
| >|

| No tak, zeby wyrzucic trzeba przeniesc - to tez swego rodzaju przeno¶nia :)

No rzeczywi¶cie... Myslałem, ze naprawdę go oplułe¶ :))
pzdr.

Data: 2013-08-26 23:00:48
Autor: Budzik
Policja: Nie ma pewno¶ci, kto zacz±ł
Osobnik posiadaj±cy mail gnojczerwony@gru.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

No rzeczywi¶cie... Myslałem, ze naprawdę go oplułe¶ :))

:)

--
Pozdrawia... Budzik
Oziębło¶ć stosunków między ludĽmi powstaje wskutek tarć

Policja: Nie ma pewności, kto zaczął