Policja a kontrola nawigacji

Data: 2009-10-10 21:27:56
Autor: op23
Policja a kontrola nawigacji
Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

Data: 2009-10-10 22:03:12
Autor: Piotr C.
op23 wrote:
Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

....o których policja przeważnie nic nie wie (czytałem pare razy dementi z różnych komend) ;)

Grubymi nićmi szyte. Zachęcam pozbyć się pirackiej automapy nie dlatego, że sprawdzają, ale dlatego, że jest przereklamowana - byle najtańszy Garmin czy inne w miare znane marki są lepsze pod wieloma względami.

P.

Data: 2009-10-11 07:45:39
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail kangyooni@g.m.a.i.l.c.om napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

...o których policja przeważnie nic nie wie (czytałem pare razy dementi z różnych komend) ;)

Grubymi nićmi szyte. Zachęcam pozbyć się pirackiej automapy nie dlatego, że sprawdzaj±, ale dlatego, że jest przereklamowana - byle najtańszy Garmin czy inne w miare znane marki s± lepsze pod wieloma względami.

beda mi sprawdzac oprogramowanie w komorce?
BTW nie mozna jakos ustawic wlaczania potwierdzanego hasłem w tych nawigacjach?

"Wiar± można manipulować. Tylko
wiedza jest niebezpieczna."  Frank Herbert

Data: 2009-10-11 21:25:29
Autor: op23
Policja a kontrola nawigacji

UĹĽytkownik "Piotr C." <kangyooni@g.m.a.i.l.c.om>

[...]

Równie dobrze mogą zakwestionować mi program mojego autrostwa ...

Data: 2009-10-11 13:34:23
Autor: wspolna-flaszka.pl
Policja a kontrola nawigacji

Uzytkownik "op23" <op23@rt.pl> napisal w wiadomosci news:haqnug$foi$1achot.icm.edu.pl...
Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

to jest bezprawne

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedazy z ksiegowoscia i magazynem za - 29,99 zl. !

Data: 2009-10-11 21:26:00
Autor: op23
Policja a kontrola nawigacji

Uzytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl>

Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

to jest bezprawne

Nie tylke bezprawne ile naduzycie

Data: 2009-10-12 13:57:48
Autor: wspolna-flaszka.pl
Policja a kontrola nawigacji

Uzytkownik "op23" <op23@rt.pl> napisal w wiadomosci news:hatdb5$48u$1achot.icm.edu.pl...

Uzytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl>

Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

to jest bezprawne

Nie tylke bezprawne ile naduzycie

nie, to jest bezprawne.
Nie mozna tego nawet wytlumaczyc 'czynnoscia niecierpiaca zwloki'

--
REWELACJA! Rozbudowany system sprzedazy z ksiegowoscia i magazynem za - 29,99 zl. !

Data: 2009-10-12 03:49:51
Autor: januszek
op23 napisał(a):

Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez policje. ..

¬ródło?

j.

Data: 2009-10-12 08:07:04
Autor: Rafal M
On 12 PaĽ, 05:49, januszek <janus...@polska.irc.pl> wrote:
op23 napisał(a):

> Znowu informuja o kontrolach legalnosci oprogramowania nawigacji przez
> policje. ..

¬ródło?

Chociazby wczoraj w TVN _pokazywali_.

Pozdrawiam