Policja a niezarejestrowane auto...

Data: 2010-01-22 14:56:53
Autor: mister
Policja a niezarejestrowane auto...
W dniu 2010-01-22 14:22, Bartosz Zoltak pisze:
Planuje kupic auto sprowadzone z Wloch, po oplatach, ale jest ono na drugim
koncu Polski.... Ale nie wiem, jak zorganizowac jego transport :-(

Komis mówi mi, żebym się nie przejmował, wykupił ubezpieczenie OC na numer
VIN samochodu, przegląd techniczny włoski jest aktualny i jechał. Tablic
rejestracyjnych włoskich nie ma, bo auto we Wloszech zostalo wyrejestrowane.
Komis wydrukowal na kartonie kopie wloskich tablic i proponuje, zebym na
nich wracal.

Czy ktos moze poradzic, co mi grozi za przejazd takim autem w razie kontroli
policji?

Najbardziej mnie martwi, czy policja moze mi zabrac auto na parking
policyjny....

A moze ktos ma jakis pomysl, jak taki problem trnasportu swiezo
sprowadzonego i jeszcze niezarejestrowanego auta najlepiej rozwiazac?

Najprosciej byloby pewnie laweta, ale 500 km laweta... musialbym tansze auto
wybrac :-)

1. Komis wysyla Ci dokumenty potrzebne do rejestracji, rejestrujesz je i jedziesz po samochod z nowymi blachami.
2. Tymczasowe blachy (czerwone) - nie wiem jak bardzo skomplikowana jest procedura otrzymania ich i czy czasami (jako nowy wlasciciel) i tak nie potrzebujesz chociazby faktury. Sprawdz to w necie.

Generalnie pierwszy sposob jest powszechnie stosowany.

Policja a niezarejestrowane auto...