Policja a niezarejestrowane auto...

Data: 2010-01-22 19:07:00
Autor: Tomasz Pyra
Policja a niezarejestrowane auto...
Bartosz Zoltak pisze:

Czy ktos moze poradzic, co mi grozi za przejazd takim autem w razie kontroli policji?

Najbardziej mnie martwi, czy policja moze mi zabrac auto na parking policyjny....

Sprawa wygląda tak, że jechać dalej tak Ci nie pozwolą.
Jak zostawisz go nawet w miejscu dozwolonym, to samochód bez tablic mogą odholować.
Jedyne co być mógł negocjować, to to że zaraz zawołasz lawetę.

Do tego mandat.

Pytanie jeszcze jakie dokumenty potwierdzające, że jesteś właścicielem tego pojazdu przedstawisz policji. Pamiętając że cięty policjant może ni w ząb nie zrozumieć żadnego papieru nie napisanego po Polsku, więc sama umowa K-S nie będzie wystarczająca.

A moze ktos ma jakis pomysl, jak taki problem trnasportu swiezo sprowadzonego i jeszcze niezarejestrowanego auta najlepiej rozwiazac?

Najprosciej byloby pewnie laweta, ale 500 km laweta... musialbym tansze auto wybrac :-)

Jak masz czym to pociągnąć, to możesz pożyczyć przyczepę-lawetę.

Policja a niezarejestrowane auto...