Policja a niezarejestrowane auto...

Data: 2010-01-22 21:17:42
Autor: myrkysfara
Policja a niezarejestrowane auto...

Użytkownik "Bartosz Zoltak" <bzoltakNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:hjc8mr$mvl$1node2.news.atman.pl...
Witam,

Planuje kupic auto sprowadzone z Wloch, po oplatach, ale jest ono na drugim koncu Polski.... Ale nie wiem, jak zorganizowac jego transport :-(

Komis mówi mi, żebym się nie przejmował, wykupił ubezpieczenie OC na numer VIN samochodu, przegląd techniczny włoski jest aktualny i jechał. Tablic rejestracyjnych włoskich nie ma, bo auto we Wloszech zostalo wyrejestrowane. Komis wydrukowal na kartonie kopie wloskich tablic i proponuje, zebym na nich wracal.

Czy ktos moze poradzic, co mi grozi za przejazd takim autem w razie kontroli policji?

Najbardziej mnie martwi, czy policja moze mi zabrac auto na parking policyjny....

A moze ktos ma jakis pomysl, jak taki problem trnasportu swiezo sprowadzonego i jeszcze niezarejestrowanego auta najlepiej rozwiazac?

Najprosciej byloby pewnie laweta, ale 500 km laweta... musialbym tansze auto wybrac :-)

Dzieki za wszelkie porady,
pozdrawiam
Bartek

Wykupic mozesz ubezpieczenie graniczne za sto cos zlotych kture jest wazne 30 dni i zrobic polski przeglad dla pewnosci i zamontowac te wydrukowane rejstracje i jechac. Wtedy masz wazne ubezpieczenie i przeglad do tego niemoga sie przyczepic jedynie moze do rejstracji w co watpie. Lub zadzwon na komisariat i sie dowiedz.

Policja a niezarejestrowane auto...