Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii

Data: 2011-02-15 14:02:58
Autor: Grzegorz Z.
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
Policja rozpoczęła współpracę ze środowiskiem gejów i lesbijek. Wspólnie
chcą odbudować zaufanie do prawa u tej mniejszości. Dotychczasowe
statystyki mówią, że 80 proc. przestępstw, których podłożem jest homofobia,
nie jest zgłaszanych na policję Akcja jest ogólnopolska, prowadzona pod hasłem "Razem bezpieczniej". W jej
ramach w całej Polsce odbywają się warsztaty dla środowiska LGTB,
prowadzone przez policjantów we współpracy z Kampanią Przeciw Homofobii.
Pierwsze spotkanie odbyło się we Wrocławiu - wzięło w nim udział ponad 20
osób. O tym, jak wygląda interwencja policji, procedura przesłuchania, jak
się zachować podczas napaści i czy zgłoszenie przestępstwa łączy się z
upublicznieniem orientacji seksualnej przez ofiarę mówił Artur Falkiewicz,
pełnomocnik do spraw ochrony praw człowieka dolnośląskiego komendanta
policji.

Badania dotyczące przestępstw, jakim podlegają geje i lesbijki,
przeprowadziła KPH. Wynika z nich, że ok. 17 proc. doświadczyło fizycznej
przemocy, 50 proc. było zaczepianych, obrażanych czy szantażowanych.

"Byłem w klubie z chłopakiem. Ochroniarz mnie zwyzywał, rzucił we mnie
butelką" - opowiada jeden z ankietowanych. Inna wspomina: "Mężczyzna, z
którym byłam kiedyś związana, potem przyjaciel, gdy mu powiedziałam, że
jestem lesbijką, zaczął mi mówić, że to niemożliwe. Postanowił mnie
przekonać, że się mylę - właściwie mnie zgwałcił".

Mirosława Makuchowska z wrocławskiego oddziału KPH przekonuje, że równie
dotkliwa bywa przemoc psychiczna. - Moi koledzy wracali wieczorem z klubu,
trzymając się za ręce - opowiada. - Podeszło do nich kilku młodych
mężczyzn. Zaczęło się od zaczepek, skończyło na szarpaninie. Najgorsze
jednak, że napastnicy mieszkali na tym samym osiedlu i przy każdej okazji
zaczepiali i wyzywali moich znajomych. W końcu ci musieli się wyprowadzić.

Wymienione przypadki nie zostały zgłoszone na policję. Podobnie jak
większość przestępstw, których podłożem jest homofobia. Osoby homoseksualne
obawiają się, że wizyta na posterunku łączy się z ujawnieniem orientacji
wobec rodziny czy osób postronnych. Boją się reakcji samych policjantów.
Ten strach jest szczególnie silny wśród osób powyżej 40. roku życia, tych,
które pamiętają akcję "Hiacynt" [w 1985 roku odbyły się aresztowania osób
homoseksualnych, zatrzymanym zakładano tzw. karty homoseksualisty, co
tłumaczono przeciwdziałaniem AIDS - przyp. red.]. Jak wynika z badań,
incydenty, kiedy policjanci pozwalają sobie na niewłaściwe reakcje wobec
osób odmiennej orientacji, zdarzają się i dziś.

Makuchowska podaje przykład z własnego życia. - Dwa lata temu podczas
marszu równości we Wrocławiu zaczepiał mnie mężczyzna. Krzyczał: "Znajdę
cię szmato, lesbijko, dziwko". Policjant stał obok. Kiedy poprosiłam o
pomoc, nie zareagował. Dziś wiem, że powinnam poprosić go o imię, nazwisko,
stopień służbowy. Wiele osób tego nie wie i są bezradne w takich
sytuacjach. Dlatego te warsztaty są tak potrzebne.

Makuchowska uważa, że prawo nie chroni homoseksualistów w takim stopniu,
jak inne mniejszości. W kodeksie karnym nie ma pojęcia "homofobia", co
skutkuje m.in. tym, że osoba, którą zelżono na ulicy, może dochodzić swoich
praw wyłącznie z powództwa cywilnego. Inaczej jest w przypadku przestępstw
na tle religijnym czy rasowym.

Akcję ze strony policji koordynuje Krzysztof Łaszkiewicz, pełnomocnik
komendanta głównego do spraw ochrony praw człowieka. - Staramy się
uzmysłowić osobom homoseksualnym, że są chronione przez policję jak każdy
obywatel. A jeśli dowiedzą się, jak powinna funkcjonować policja, wzrośnie
ich poziom wymagań, a przez to poprawi się jakość naszej pracy. I przypadki
niewłaściwego traktowania osób homoseksualnych staną się incydentalne.

Ale "Razem bezpieczniej" to nie tylko warsztaty. To także zapewnienie
pomocy psychologicznej i prawnej ofiarom przemocy. Każde województwo ma
swojego konsultanta (kontakt za pośrednictwem strony
www.bezpieczniej.kph.org.pl).

- Nie liczymy, że uda nam się automatycznie zmniejszyć liczbę
niezgłaszanych przestępstw - mówi Makuchowska. - Ważne są jednak drobne
kroki. To, że próbujemy coś zmienić. I że robi to policja.

Łaszkiewicz idzie za ciosem i przygotowuje publikację, rodzaj podręcznika,
o mniejszościach seksualnych skierowaną do policjantów. - Postaram się
przełamać stereotypy, które wciąż się odzywają - mówi. - Nie będę
policjantów namawiał, żeby pokochali homoseksualistów, ale żeby w
sytuacjach służbowych zachowywali się profesjonalnie. Żeby np. nie mówili
"ciota" czy "pedał", ale "gej". Bo te pierwsze sformułowania tak samo ich
obrażają, jak nas "psy", i wolimy być gliniarzami.

http://wyborcza.pl/1,75248,9106518,Policja_do_gejow__Nie_bojcie_sie_zglaszac_przestepstw.html

Data: 2011-02-15 05:52:01
Autor: Hans Kloss
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 14:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Policja rozpacz a wsp prac ze rodowiskiem gej w i lesbijek.

No to dam ci okazję do wykazania się postawą obywatelską: uważam że
pedalstwo, platfonsizm zoofilię i inne zboczenia powinno się
konsekwentnie rugować z przestrzeni publicznej. Howgh!
A teraz donieś....
J-23

Data: 2011-02-15 17:08:14
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Sprawdzić czy nie ksiądz.

Data: 2011-02-15 17:10:52
Autor: u2
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
W dniu 2011-02-15 17:08, Grzegorz Z. pisze:

Sprawdzić czy nie ksiądz.

Zoofilia to twoja domena :)

Data: 2011-02-15 18:30:02
Autor: Przemysław Warzywny
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

 uważam że
pedalstwo, platfonsizm zoofilię i inne zboczenia powinno się
konsekwentnie rugować z przestrzeni publicznej.

W takim razie któż i gdzie będzie prawił "kazania" dla owieczek?

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-15 06:18:50
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 14:02, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Policja rozpocz a wsp prac ze rodowiskiem gej w i lesbijek. Wsp lnie
chc odbudowa zaufanie do prawa u tej mniejszo ci. Dotychczasowe
statystyki m wi , e 80 proc. przest pstw, kt rych pod o em jest homofobia,
nie jest zg aszanych na policj

Akcja jest og lnopolska, prowadzona pod has em "Razem bezpieczniej". W jej
ramach w ca ej Polsce odbywaj si warsztaty dla rodowiska LGTB,
prowadzone przez policjant w we wsp pracy z Kampani Przeciw Homofobii.
Pierwsze spotkanie odby o si we Wroc awiu - wzi o w nim udzia ponad 20
os b. O tym, jak wygl da interwencja policji, procedura przes uchania, jak
si zachowa podczas napa ci i czy zg oszenie przest pstwa czy si z
upublicznieniem orientacji seksualnej przez ofiar m wi Artur Falkiewicz,
pe nomocnik do spraw ochrony praw cz owieka dolno l skiego komendanta
policji.

Badania dotycz ce przest pstw, jakim podlegaj geje i lesbijki,
przeprowadzi a KPH. Wynika z nich, e ok. 17 proc. do wiadczy o fizycznej
przemocy, 50 proc. by o zaczepianych, obra anych czy szanta owanych.

"By em w klubie z ch opakiem. Ochroniarz mnie zwyzywa , rzuci we mnie
butelk " - opowiada jeden z ankietowanych. Inna wspomina: "M czyzna, z
kt rym by am kiedy zwi zana, potem przyjaciel, gdy mu powiedzia am, e
jestem lesbijk , zacz mi m wi , e to niemo liwe. Postanowi mnie
przekona , e si myl - w a ciwie mnie zgwa ci ".

Miros awa Makuchowska z wroc awskiego oddzia u KPH przekonuje, e r wnie
dotkliwa bywa przemoc psychiczna. - Moi koledzy wracali wieczorem z klubu,
trzymaj c si za r ce - opowiada. - Podesz o do nich kilku m odych
m czyzn. Zacz o si od zaczepek, sko czy o na szarpaninie. Najgorsze
jednak, e napastnicy mieszkali na tym samym osiedlu i przy ka dej okazji
zaczepiali i wyzywali moich znajomych. W ko cu ci musieli si wyprowadzi .

Wymienione przypadki nie zosta y zg oszone na policj . Podobnie jak
wi kszo przest pstw, kt rych pod o em jest homofobia. Osoby homoseksualne
obawiaj si , e wizyta na posterunku czy si z ujawnieniem orientacji
wobec rodziny czy os b postronnych. Boj si reakcji samych policjant w.
Ten strach jest szczeg lnie silny w r d os b powy ej 40. roku ycia, tych,
kt re pami taj akcj "Hiacynt" [w 1985 roku odby y si aresztowania os b
homoseksualnych, zatrzymanym zak adano tzw. karty homoseksualisty, co
t umaczono przeciwdzia aniem AIDS - przyp. red.]. Jak wynika z bada ,
incydenty, kiedy policjanci pozwalaj sobie na niew a ciwe reakcje wobec
os b odmiennej orientacji, zdarzaj si i dzi .

Makuchowska podaje przyk ad z w asnego ycia. - Dwa lata temu podczas
marszu r wno ci we Wroc awiu zaczepia mnie m czyzna. Krzycza : "Znajd
ci szmato, lesbijko, dziwko". Policjant sta obok. Kiedy poprosi am o
pomoc, nie zareagowa . Dzi wiem, e powinnam poprosi go o imi , nazwisko,
stopie s u bowy. Wiele os b tego nie wie i s bezradne w takich
sytuacjach. Dlatego te warsztaty s tak potrzebne.

Makuchowska uwa a, e prawo nie chroni homoseksualist w w takim stopniu,
jak inne mniejszo ci. W kodeksie karnym nie ma poj cia "homofobia", co
skutkuje m.in. tym, e osoba, kt r zel ono na ulicy, mo e dochodzi swoich
praw wy cznie z pow dztwa cywilnego. Inaczej jest w przypadku przest pstw
na tle religijnym czy rasowym.

Akcj ze strony policji koordynuje Krzysztof aszkiewicz, pe nomocnik
komendanta g wnego do spraw ochrony praw cz owieka. - Staramy si
uzmys owi osobom homoseksualnym, e s chronione przez policj jak ka dy
obywatel. A je li dowiedz si , jak powinna funkcjonowa policja, wzro nie
ich poziom wymaga , a przez to poprawi si jako naszej pracy. I przypadki
niew a ciwego traktowania os b homoseksualnych stan si incydentalne.

Ale "Razem bezpieczniej" to nie tylko warsztaty. To tak e zapewnienie
pomocy psychologicznej i prawnej ofiarom przemocy. Ka de wojew dztwo ma
swojego konsultanta (kontakt za po rednictwem stronywww.bezpieczniej.kph.org.pl).

- Nie liczymy, e uda nam si automatycznie zmniejszy liczb
niezg aszanych przest pstw - m wi Makuchowska. - Wa ne s jednak drobne
kroki. To, e pr bujemy co zmieni . I e robi to policja.

aszkiewicz idzie za ciosem i przygotowuje publikacj , rodzaj podr cznika,
o mniejszo ciach seksualnych skierowan do policjant w. - Postaram si
prze ama stereotypy, kt re wci si odzywaj - m wi. - Nie b d
policjant w namawia , eby pokochali homoseksualist w, ale eby w
sytuacjach s u bowych zachowywali si profesjonalnie. eby np. nie m wili
"ciota" czy "peda ", ale "gej". Bo te pierwsze sformu owania tak samo ich
obra aj , jak nas "psy", i wolimy by gliniarzami.

http://wyborcza.pl/1,75248,9106518,Policja_do_gejow__Nie_bojcie_sie_z...

Czy to znaczy, ze teraz homoseksualisci i pedofile beda zaczepiac na
ulicach pod ochrona policji?

Data: 2011-02-15 16:43:53
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 15:18, D.J.MC Donald Musk pisze:
Czy to znaczy, ze teraz homoseksualisci i pedofile beda zaczepiac na
ulicach pod ochrona policji?

Ostatnio niejaki Robert B., działacza gejowski, pobił policjanta.

Data: 2011-02-15 17:13:11
Autor: [ heÂŽsk ]
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On Tue, 15 Feb 2011 14:02:58 +0100, "Grzegorz Z."
<jacksparrow@noname.com> wrote:

[...]

 czy latanie z golymi tylkami na tzw paradzie rownosci jest  wykroczeniem czy przestepstwem?

Data: 2011-02-15 17:15:07
Autor: cyc

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:cllk8r03u7ly$.1jtysh06mdzzb.dlg40tude.net...
[...]

G...no tam !!.
Lesbijki i pedaly to zboczency i zaden argument nie jest w stanie zmienic mojej oceny .
Nie obchodzi mnie " milosc " dwoch pedalow , jest to ich sprawa tak dlugo , dopoki nie staja sie publicznie obsceniczni i nie wyrzadzaja innym swoim zboczeniem  krzywdy . Nie zycze sobie tez aby paradowali po ulicach obnazeni i promujac swoje dewiacje .
Nie wytykam ich palcami , ne obrazam ich ale niech nikt mnie nie zmusza do tego abym takie zwiazki akceptowal i im przyklaskiwal .

cyc

Data: 2011-02-15 16:27:48
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

o widze, ze przeblyski zdrowego rozsadku zarowno herskowi jak i cycowi, tez
sie zdarzaja:)
cyc

Data: 2011-02-15 17:30:03
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 17:27,  obserwator pisze:
o widze, ze przeblyski zdrowego rozsadku zarowno herskowi jak i cycowi, tez
sie zdarzaja:)

Bo to katolik (prawosławny - cycek) jak Jarosław Gowin.

Data: 2011-02-15 16:41:34
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-15 17:27,  obserwator pisze:
> o widze, ze przeblyski zdrowego rozsadku zarowno herskowi jak i cycowi, tez
> sie zdarzaja:)

Bo to katolik (prawosławny - cycek) jak Jarosław Gowin.

ale popiera SLD, co niest ewidentnym przpadkiem rozdwojenia jazni.

Moze z tego powodu uzywa kilku nickow, aby w pelni wyartykulowac swoja osobowosc.

Data: 2011-02-16 09:23:27
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijeabt$oun$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

Moze z tego powodu uzywa kilku nickow, aby w pelni wyartykulowac swoja osobowosc.

Glupis synku !.

cyc

Data: 2011-02-15 17:36:01
Autor: wekon
"Grzegorz Z."  wrote in message news:cllk8r03u7ly$.1jtysh06mdzzb.dlg40tude.net...

Policja rozpoczęła współpracę ze środowiskiem gejów i lesbijek. Wspólnie
chcą odbudować zaufanie do prawa u tej mniejszości.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ok, a kto zajmie się prawami normalnych ludzi? Jak ktoś ich narazi na oglądanie zboczeńców paradujących po mieście czy obściskujących się pedałów. Jak dziecku wytłumaczyć, że to choroba skoro ktoś pozwolił na takie przedstawienia? A jak im kiedyś pozwolą dzieci wychowywać? Toż taki widok może przeinaczyć niejeden młody umysł. Chrońmy przede wszystkim dzieci. Faktycznie, "Razem bezpieczniej", więc trzymajmy się razem i nie dajmy się ogłupić. Kiedyś nie było z tym problemu, homuś się krył ze swoimi zainteresowaniami i jakoś nikt nie narzekał. Co najwyżej ludzie mrugali między sobą, wspominając czasem: "ten to jakiś lewy jest". Poza tym była prosta zasada, niech se robią ze sobą co chcą, byle w obrębie swoich czterech ścian. Po co to zmieniać?

wekon

Data: 2011-02-15 16:43:49
Autor: obserwowac
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
Po co to zmieniać?

po co to zmieniac? a po to aby zniszczyc cywilizacje czlowieka.

Data: 2011-02-15 20:31:17
Autor: K.S.
Mi?dzynarodówka Gejowska

Użytkownik " obserwowac" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

Po co to zmieniać?

po co to zmieniac? a po to aby zniszczyc cywilizacje czlowieka.

--

Międzynarodówka Gejowska
(ma melodię "Wyklęty powstań ludu ziemi...")

    Powstańcie geje świata dumnie,
    czas wstydu już przeminął precz,
    wchodzimy na piedestał tłumnie,
    bo miłość nasza czysta jest.

         Przesądy zewsząd wymiatamy,
         przed piętnem niech homofob drży,
         małżeństwa nowe zawieramy,
         wzór dla ludzkości dziś to my.

                Niechaj nasza parada
                cały obejdzie świat,
                by gejów gromada
                stworzyła nowy ład.

Data: 2011-02-15 17:39:48
Autor: Grzegorz Z.
wekon napisał:

[...]

Jak dziecku wytłumaczyć że boga nie ma, skoro państwo zezwala na takie
przedstawienia jak "procesje bożego ciała" w których katolicy obnoszą się
publicznie ze swoją głupotą?

Data: 2011-02-15 08:52:10
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 17:39, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
wekon napisa :

> "Grzegorz Z."  wrote in message

> Policja rozpocz a wsp prac ze rodowiskiem gej w i lesbijek. Wsp lnie
> chc odbudowa zaufanie do prawa u tej mniejszo ci.

> -- -- -- -- -- -- -- -- -

> Ok, a kto zajmie si prawami normalnych ludzi? Jak kto ich narazi na
> ogl danie zbocze c w paraduj cych po mie cie czy ob ciskuj cych si peda w.
> Jak dziecku wyt umaczy , e to choroba skoro kto pozwoli na takie
> przedstawienia?

Jak dziecku wyt umaczy e boga nie ma, skoro pa stwo zezwala na takie
przedstawienia jak "procesje bo ego cia a" w kt rych katolicy obnosz si
publicznie ze swoj g upot ?

Bo w demokracji rzadzi wiekszosc a wiekszosc w Polsce chce takich
procesji za to wiekszosc nie chce pedalow na ulicach (podkreslam NA
ULICACH)
W krajach totalitarnych rzadza rozni dyktatorzy czy tez guru. Wtedy
rzadzi mniejszosc i prawem jest co taki guru CHCE. Ja rozumiem, ze ty
uwazasz, (jak cala redakcja GW) iz w Polsce rzadzi guru MICHnik, ktory
CHCE pedalow na ulicach i stad ta konsternacja....
Ale wystarczy bys pojal moje pierwsze zdanie to ci sie rozjasni.
Wczytaj sie w nie z uwaga. Moze ci pomoge?

Data: 2011-02-15 17:11:18
Autor: obserwator
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a): Ja rozumiem, ze ty
uwazasz, (jak cala redakcja GW) iz w Polsce rzadzi guru MICHnik, ktory
CHCE pedalow na ulicach i stad ta konsternacja....

na ostatnim spotkaniu w Lublinie w ktorym oprocz profesorow :Legutki i Ryby ,
bral udzial takze redaktor Ziemkiewicz (specjalista w koncu od GW-na i
Michnikowszczyzny) - powiedziano wyraznie, ze Michnik powiazany korzeniami z
Klapouchem - Urbanem, jest juz skonczony i paleczke w edukowaniu ludnosci
zamieszkujacej terytorium Polski, przejela tvn24.pl. Tam jest teraz glowna centrala:)

Grzegorz Z. oraz Warzywny P. sa wiec nie na biezaco.

Data: 2011-02-15 17:55:36
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Z kościelnych statystyk wynika że do kościoła (a więc pewnie i na procesje)
uczęszcza około 30 procent mieszkańców Polski.

Więc jesteście w zdecydowanej mniejszości.

Data: 2011-02-15 09:12:41
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 17:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisa :

> Bo w demokracji rzadzi wiekszosc a wiekszosc w Polsce chce takich
> procesji

Z ko cielnych statystyk wynika e do ko cio a (a wi c pewnie i na procesje)
ucz szcza oko o 30 procent mieszka c w Polski.

Wi c jeste cie w zdecydowanej mniejszo ci.

A na procesje organizowane przez pedaly przychodzi ile to %?
30% mieszkancow Polski to porazajaca wiekszosc bo trzeba odjac
noworodki, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii, osoby
starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).
Jest tez wielu katolikow np. ja, ktorzy na procesje zwykle nie chodza
i co im zrobisz?

Data: 2011-02-15 19:09:33
Autor: Grzegorz Z.
D.J.MC Donald Musk napisał:

A na procesje organizowane przez pedaly przychodzi ile to %?
30% mieszkancow Polski to porazajaca wiekszosc bo trzeba odjac
noworodki

Myślisz że jak przyłazi do kościoła para z wyjącym bachorem to przy
"liczeniu wiernych" liczący osrańca nie liczą?

, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

osoby
starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).

Policjanci i kolejarze nie chadzają do czerczu? Hehe przypomniała mi się relacja w tygodniku NIE sprzed lat 10 a może i
więcej "pielgrzymki kolejarzy na Jasną Górę".

Jest tez wielu katolikow np. ja, ktorzy na procesje zwykle nie chodza
i co im zrobisz?

Znaczy publicznie obnosisz się ze swoją ... tylko czasem?

Data: 2011-02-15 10:26:59
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:09, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisał:

> [...]

Myślisz że jak przyłazi do kościoła para z wyjącym bachorem to przy
"liczeniu wiernych" liczący osrańca nie liczą?

z noworodkiem?
ty chory jestes?

>, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce
Mam mase znajomych za granica, ktorzy sa mieszkancami w Polsce

> osoby
> starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).

Policjanci i kolejarze nie chadzają do czerczu?

Tak. Wszyscy chodza na procesje! Kolej zostaje zatrzymana, szpitale
nie pracuja (pacjenci wyjezdzaja na procesje na szpitalnych wozkach w
tym czasie), posterunki policji i straz pozarna tez!
Czy ty masz jakiekolwiek pojecie jak dziala panstwo?

> [...]

> i co im zrobisz?

Znaczy publicznie obnosisz się ze swoją ... tylko czasem?

A kto ci powiedzial, ze ja sie "obnosze" wogole?
Wogole to ja sie wcale nie obnosze bo nie widze takiej potrzeby.

Data: 2011-02-15 19:30:41
Autor: Grzegorz Z.

D.J.MC Donald Musk napisał:

[...]

A co? Zakaz jest?

, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce

"Zameldowanie" zostało niedawno zniesione.

[...]

Tak, mam, wszyscy "mundurowi" i lekarze 36 godzin na dobę zapier...

Napisałeś "zwykle nie chodzą".

Data: 2011-02-15 10:45:41
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisał:

>>> noworodki

> z noworodkiem?
> ty chory jestes?

A co? Zakaz jest?

moze cie wlasna matka, jak byles noworodkiem do kosciola nosia...to by
wiele tlumaczylo. Zapalenie, zator w mozgu...

> mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce

"Zameldowanie" zostało niedawno zniesione.

ale dane statystyczne sa nie z "niedawna" ale wlasnie z dawna. Prawda?
Poza tym obowiazek zameldowania nie zostal zniesiony. Znowu PO cie
oklamalo...

> [...]
> Czy ty masz jakiekolwiek pojecie jak dziala panstwo?

Tak, mam, wszyscy "mundurowi" i lekarze 36 godzin na dobę zapier...

nie pisalem, ze wszyscy. Wielu z nich w SBC pracuje.

> A kto ci powiedzial, ze ja sie "obnosze" wogole?
> Wogole to ja sie wcale nie obnosze bo nie widze takiej potrzeby.

Napisałeś "zwykle nie chodzą".

?
Nie rozumiesz?
Ja sie z wiara nie obnosze i zwykle nie chodze na procesje SBC
Jak mam ochote to chodze ale ostatni raz celowo bylem jakies 10 lat
temu, moze wiecej. Czasem kawalek przejde bo od kosciola mam 300 m i
po drodze na dzialke (kilometr) sobie ide tam na grilla bo jest zawsze
ladny dzien i wolne. Czego nie rozumiesz? Myslisz, ze wszyscy katolicy
leza codziennie krzyzem przed krzyzem? Pojecia nie masz jak to jest
najwidoczniej...

Data: 2011-02-15 19:49:35
Autor: Grzegorz Z.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Obowiazek-meldunkowy-to-juz-przeszlosc,wid,12757913,wiadomosc.html

Data: 2011-02-15 17:57:01
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Zapomniałem dodać - jak pedały.

Data: 2011-02-15 18:33:54
Autor: Przemysław Warzywny
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Więc jesteście w zdecydowanej mniejszości.

Zapomniałem dodać - jak pedały.

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Przemek

Data: 2011-02-15 10:21:55
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 18:33, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisał

> [...]

zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach
PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami

facet co z faktami chce dyskutowac...zalosne...

Data: 2011-02-15 18:24:36
Autor: wekon

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Uwzględnij jeszcze pojęcie wierzący - nie praktykujący. To sie z trójki dziewiątka zrobi.

wekon

Data: 2011-02-15 19:10:25
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Co się będziemy certolić i nazwijmy rzecz po imieniu - nie chodzi o
"wierzących" chodzi o "ochrzczonych".

I dupa zimna.

Data: 2011-02-16 01:07:09
Autor: zeusx
[...]

Czy juz są paragrafy karzące za "homofobię" czym by ona nie była? Czy moze będą miały miejsca pozaprawne działania policji a potem prokuratury?
zx

Data: 2011-02-16 01:43:29
Autor: Grzegorz Z.
zeusx napisał:

[...]

Sam jesteś "pozaprawny"

http://www.wybieramtolerancje.pl/polska-przyjela-przepisy-zakazujace-dyskryminacji

Data: 2011-02-16 21:39:26
Autor: K.S.
... i demaskujcie fa?szerstwa homofobów
      Krzysia kochała Ketlinga...?
      Basia pana Michała...?
      To bujda - bowiem naprawdę
      rzecz się inaczej miała:

      Homofob pewien nakłamał
      spisując stare dzieje:
      To Basię kochała Krzysia,
      a tamci dwaj to geje.

      Pan Kmicic kochał Sorokę,
      Pan Longin Skrzetuskiego,
      Sprzetuski zaś Tuhaj-beja -
      Helenie nic do tego.

      Ją miłowała  Horpyna
      dla pięknych dziewic tkliwa.
      Drżyj homofobie, albowiem
      prawda na wierzch wypływa.

Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii