Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii

Data: 2011-02-15 17:36:01
Autor: wekon
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
"Grzegorz Z."  wrote in message news:cllk8r03u7ly$.1jtysh06mdzzb.dlg40tude.net...

Policja rozpoczęła współpracę ze środowiskiem gejów i lesbijek. Wspólnie
chcą odbudować zaufanie do prawa u tej mniejszości.

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Ok, a kto zajmie się prawami normalnych ludzi? Jak ktoś ich narazi na oglądanie zboczeńców paradujących po mieście czy obściskujących się pedałów. Jak dziecku wytłumaczyć, że to choroba skoro ktoś pozwolił na takie przedstawienia? A jak im kiedyś pozwolą dzieci wychowywać? Toż taki widok może przeinaczyć niejeden młody umysł. Chrońmy przede wszystkim dzieci. Faktycznie, "Razem bezpieczniej", więc trzymajmy się razem i nie dajmy się ogłupić. Kiedyś nie było z tym problemu, homuś się krył ze swoimi zainteresowaniami i jakoś nikt nie narzekał. Co najwyżej ludzie mrugali między sobą, wspominając czasem: "ten to jakiś lewy jest". Poza tym była prosta zasada, niech se robią ze sobą co chcą, byle w obrębie swoich czterech ścian. Po co to zmieniać?

wekon

Data: 2011-02-15 16:43:49
Autor: obserwowac
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):
Po co to zmieniać?

po co to zmieniac? a po to aby zniszczyc cywilizacje czlowieka.

Data: 2011-02-15 20:31:17
Autor: K.S.
Mi?dzynarodówka Gejowska

Użytkownik " obserwowac" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
wekon <wekon@op.pl> napisał(a):

Po co to zmieniać?

po co to zmieniac? a po to aby zniszczyc cywilizacje czlowieka.

--

Międzynarodówka Gejowska
(ma melodię "Wyklęty powstań ludu ziemi...")

    Powstańcie geje świata dumnie,
    czas wstydu już przeminął precz,
    wchodzimy na piedestał tłumnie,
    bo miłość nasza czysta jest.

         Przesądy zewsząd wymiatamy,
         przed piętnem niech homofob drży,
         małżeństwa nowe zawieramy,
         wzór dla ludzkości dziś to my.

                Niechaj nasza parada
                cały obejdzie świat,
                by gejów gromada
                stworzyła nowy ład.

Data: 2011-02-15 17:39:48
Autor: Grzegorz Z.
wekon napisał:

[...]

Jak dziecku wytłumaczyć że boga nie ma, skoro państwo zezwala na takie
przedstawienia jak "procesje bożego ciała" w których katolicy obnoszą się
publicznie ze swoją głupotą?

Data: 2011-02-15 08:52:10
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 17:39, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
wekon napisa :

> "Grzegorz Z."  wrote in message

> Policja rozpocz a wsp prac ze rodowiskiem gej w i lesbijek. Wsp lnie
> chc odbudowa zaufanie do prawa u tej mniejszo ci.

> -- -- -- -- -- -- -- -- -

> Ok, a kto zajmie si prawami normalnych ludzi? Jak kto ich narazi na
> ogl danie zbocze c w paraduj cych po mie cie czy ob ciskuj cych si peda w.
> Jak dziecku wyt umaczy , e to choroba skoro kto pozwoli na takie
> przedstawienia?

Jak dziecku wyt umaczy e boga nie ma, skoro pa stwo zezwala na takie
przedstawienia jak "procesje bo ego cia a" w kt rych katolicy obnosz si
publicznie ze swoj g upot ?

Bo w demokracji rzadzi wiekszosc a wiekszosc w Polsce chce takich
procesji za to wiekszosc nie chce pedalow na ulicach (podkreslam NA
ULICACH)
W krajach totalitarnych rzadza rozni dyktatorzy czy tez guru. Wtedy
rzadzi mniejszosc i prawem jest co taki guru CHCE. Ja rozumiem, ze ty
uwazasz, (jak cala redakcja GW) iz w Polsce rzadzi guru MICHnik, ktory
CHCE pedalow na ulicach i stad ta konsternacja....
Ale wystarczy bys pojal moje pierwsze zdanie to ci sie rozjasni.
Wczytaj sie w nie z uwaga. Moze ci pomoge?

Data: 2011-02-15 17:11:18
Autor: obserwator
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a): Ja rozumiem, ze ty
uwazasz, (jak cala redakcja GW) iz w Polsce rzadzi guru MICHnik, ktory
CHCE pedalow na ulicach i stad ta konsternacja....

na ostatnim spotkaniu w Lublinie w ktorym oprocz profesorow :Legutki i Ryby ,
bral udzial takze redaktor Ziemkiewicz (specjalista w koncu od GW-na i
Michnikowszczyzny) - powiedziano wyraznie, ze Michnik powiazany korzeniami z
Klapouchem - Urbanem, jest juz skonczony i paleczke w edukowaniu ludnosci
zamieszkujacej terytorium Polski, przejela tvn24.pl. Tam jest teraz glowna centrala:)

Grzegorz Z. oraz Warzywny P. sa wiec nie na biezaco.

Data: 2011-02-15 17:55:36
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Z kościelnych statystyk wynika że do kościoła (a więc pewnie i na procesje)
uczęszcza około 30 procent mieszkańców Polski.

Więc jesteście w zdecydowanej mniejszości.

Data: 2011-02-15 09:12:41
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 17:55, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisa :

> Bo w demokracji rzadzi wiekszosc a wiekszosc w Polsce chce takich
> procesji

Z ko cielnych statystyk wynika e do ko cio a (a wi c pewnie i na procesje)
ucz szcza oko o 30 procent mieszka c w Polski.

Wi c jeste cie w zdecydowanej mniejszo ci.

A na procesje organizowane przez pedaly przychodzi ile to %?
30% mieszkancow Polski to porazajaca wiekszosc bo trzeba odjac
noworodki, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii, osoby
starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).
Jest tez wielu katolikow np. ja, ktorzy na procesje zwykle nie chodza
i co im zrobisz?

Data: 2011-02-15 19:09:33
Autor: Grzegorz Z.
D.J.MC Donald Musk napisał:

A na procesje organizowane przez pedaly przychodzi ile to %?
30% mieszkancow Polski to porazajaca wiekszosc bo trzeba odjac
noworodki

Myślisz że jak przyłazi do kościoła para z wyjącym bachorem to przy
"liczeniu wiernych" liczący osrańca nie liczą?

, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

osoby
starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).

Policjanci i kolejarze nie chadzają do czerczu? Hehe przypomniała mi się relacja w tygodniku NIE sprzed lat 10 a może i
więcej "pielgrzymki kolejarzy na Jasną Górę".

Jest tez wielu katolikow np. ja, ktorzy na procesje zwykle nie chodza
i co im zrobisz?

Znaczy publicznie obnosisz się ze swoją ... tylko czasem?

Data: 2011-02-15 10:26:59
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:09, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisał:

> [...]

Myślisz że jak przyłazi do kościoła para z wyjącym bachorem to przy
"liczeniu wiernych" liczący osrańca nie liczą?

z noworodkiem?
ty chory jestes?

>, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce
Mam mase znajomych za granica, ktorzy sa mieszkancami w Polsce

> osoby
> starsze, pracujace (policja, kole, sl zdrowia inne sluzby).

Policjanci i kolejarze nie chadzają do czerczu?

Tak. Wszyscy chodza na procesje! Kolej zostaje zatrzymana, szpitale
nie pracuja (pacjenci wyjezdzaja na procesje na szpitalnych wozkach w
tym czasie), posterunki policji i straz pozarna tez!
Czy ty masz jakiekolwiek pojecie jak dziala panstwo?

> [...]

> i co im zrobisz?

Znaczy publicznie obnosisz się ze swoją ... tylko czasem?

A kto ci powiedzial, ze ja sie "obnosze" wogole?
Wogole to ja sie wcale nie obnosze bo nie widze takiej potrzeby.

Data: 2011-02-15 19:30:41
Autor: Grzegorz Z.

D.J.MC Donald Musk napisał:

[...]

A co? Zakaz jest?

, osoby chore, pracujace na zmywakach w USA i anglii,

"Mieszkańców Polski" a nie Antarktydy.

mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce

"Zameldowanie" zostało niedawno zniesione.

[...]

Tak, mam, wszyscy "mundurowi" i lekarze 36 godzin na dobę zapier...

Napisałeś "zwykle nie chodzą".

Data: 2011-02-15 10:45:41
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
D.J.MC Donald Musk napisał:

>>> noworodki

> z noworodkiem?
> ty chory jestes?

A co? Zakaz jest?

moze cie wlasna matka, jak byles noworodkiem do kosciola nosia...to by
wiele tlumaczylo. Zapalenie, zator w mozgu...

> mieszkaniec Polski to taki co ma stale zameldowanie w Polsce

"Zameldowanie" zostało niedawno zniesione.

ale dane statystyczne sa nie z "niedawna" ale wlasnie z dawna. Prawda?
Poza tym obowiazek zameldowania nie zostal zniesiony. Znowu PO cie
oklamalo...

> [...]
> Czy ty masz jakiekolwiek pojecie jak dziala panstwo?

Tak, mam, wszyscy "mundurowi" i lekarze 36 godzin na dobę zapier...

nie pisalem, ze wszyscy. Wielu z nich w SBC pracuje.

> A kto ci powiedzial, ze ja sie "obnosze" wogole?
> Wogole to ja sie wcale nie obnosze bo nie widze takiej potrzeby.

Napisałeś "zwykle nie chodzą".

?
Nie rozumiesz?
Ja sie z wiara nie obnosze i zwykle nie chodze na procesje SBC
Jak mam ochote to chodze ale ostatni raz celowo bylem jakies 10 lat
temu, moze wiecej. Czasem kawalek przejde bo od kosciola mam 300 m i
po drodze na dzialke (kilometr) sobie ide tam na grilla bo jest zawsze
ladny dzien i wolne. Czego nie rozumiesz? Myslisz, ze wszyscy katolicy
leza codziennie krzyzem przed krzyzem? Pojecia nie masz jak to jest
najwidoczniej...

Data: 2011-02-15 19:49:35
Autor: Grzegorz Z.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Obowiazek-meldunkowy-to-juz-przeszlosc,wid,12757913,wiadomosc.html

Data: 2011-02-15 17:57:01
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Zapomniałem dodać - jak pedały.

Data: 2011-02-15 18:33:54
Autor: Przemysław Warzywny
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Więc jesteście w zdecydowanej mniejszości.

Zapomniałem dodać - jak pedały.

;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-15 10:21:55
Autor: D.J.MC Donald Musk
Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii
On 15 Lut, 18:33, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisał

> [...]

zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach
PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami

facet co z faktami chce dyskutowac...zalosne...

Data: 2011-02-15 18:24:36
Autor: wekon

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Uwzględnij jeszcze pojęcie wierzący - nie praktykujący. To sie z trójki dziewiątka zrobi.

wekon

Data: 2011-02-15 19:10:25
Autor: Grzegorz Z.

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

Co się będziemy certolić i nazwijmy rzecz po imieniu - nie chodzi o
"wierzących" chodzi o "ochrzczonych".

I dupa zimna.

Policja apeluje - zg?aszajcie przypadki homofobii