Policja była zaskoczona, czyżby?

Data: 2011-11-11 20:22:30
Autor: boukun
Policja była zaskoczona, czyżby?
Z dyskusji na pl.regionalne.warszawa.pl

Bo to jest skutek zawahania policji. Przez 10-15 min. mieli ich (tych
biąlokominiarkowcow) "na patelni" i w narozniku placu. Zamiast polozyc
to cale towarzystwo na glebe, czekali na kamienie, race i butelki.

Chcieli uniknąć oskarżeń o bezpodstawny atak. Chociaż te pewnie i tak
się pojawią.

A moze byli zaskoczeni tym, ze bialokominiarkowcy przyszli z "przeciwpoloznej" do marszu i mysleli ze to ich koledzy z odwodow. ;)

Tu mamy na filmiku, jak tajniacy i policja biją bezbronnych ludzi i robia nagonkę w celu rozproszenia tłumu. W TVP Info była zapowiedź dziennikarki juz krótko po godzinie 15, że HGW ogłosiła delegalizację demonstracji Marszu Niepodległości i nakazała jego zakończenie. Tymczasem Marsz Niepodległości sobie całkiem spokojnie i tłumnie maszerował innymi ulicami, oczywiście przy eskorcie i demonstracji siły policji...

boukun

Data: 2011-11-11 20:25:15
Autor: boukun

Tu mamy na filmiku http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded#!, jak tajniacy i policja biją bezbronnych ludzi i robia

Data: 2011-11-11 12:09:03
Autor: Marek
On Nov 11, 8:25 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

całkiem spokojnie i tłumnie maszerował innymi ulicami, oczywiście przy eskorcie

Fajny filmik...
Polska policja tylko kopie po ryju, ale  nie zabija paralizatorem, ani
nie wypala kulki w leb ( Kanada, USA).
Policja u nas tylko uczy szacunku dla prawa.

Data: 2011-11-11 21:26:24
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:ba1f763c-ec0e-4f22-877b-256acdd0fd63j10g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

nie wypala kulki w leb ( Kanada, USA).
Policja u nas tylko uczy szacunku dla prawa.
-- -- -- -- -- -- -- --
Szczególnie, gdy robi to razem z syjonistycznymi bojówkami i niemieckimi bojówkami... Ot, taka nauka szacunku dla międzynarodówki syjonistycznej...

boukun

Data: 2011-11-11 21:42:30
Autor: pluton
Policja była zaskoczona, czyżby?

Polska policja tylko kopie po ryju, ...
Policja u nas tylko uczy szacunku dla prawa.

Jak beda uczyc szacunku dla starszych, i zeby ustepowac miejsca,
to niech kopia po jajach.

Dla odroznienia.

Nullification

Data: 2011-11-11 20:51:00
Autor: t-1
Policja była zaskoczona, czyżby?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl>  W
[...]

Jak się nazywała ta dziennikarka?
Była wyjątkowo stronnicza (lewacka)

t-1

Data: 2011-11-11 20:56:56
Autor: boukun

Użytkownik "t-1" <t-1@spam.pl> napisał w wiadomości news:j9juav$emv$1pippin.nask.net.pl...

[...]

Bo ja wiem? Ona nawet wspomniała coś o tych niemieckich bojówkach, że niby od tego się zaczęło, znaczy na krótko próbowała, ale ją tam ktoś zagadał...

boukun

Policja była zaskoczona, czyżby?