Policja celuje...

Data: 2015-05-05 14:56:17
Autor: Marek
Policja celuje...
Czy ta bron gladkolufowa jest az tak niecelna, ze celujac w nogi ( to jest wymog przepisowy podczas uzywania tej broni !), trafia sie w "okolice ramienia", uszadzajac aorte ?

Moim zdaniem, wsrod policjantow sa zwykli mordercy, ktorzy, czujac sie bezkarnymi, robia sobie polowanie na kiboli.

Data: 2015-05-06 00:01:03
Autor: Ikselka
Policja celuje...
Data: 2015-05-05 15:13:27
Autor: Marek
Policja celuje...
W dniu ¶roda, 6 maja 2015 00:01:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
Dnia Tue, 5 May 2015 14:56:17 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

> Moim zdaniem, wsrod policjantow sa zwykli mordercy, ktorzy, czujac sie bezkarnymi, robia sobie polowanie na kiboli.

Mog±, to poluj± :-(
--

Ciekawe tylko, jak trafiajac w "okolice ramienia" mozna uszkodzic aorte ?
To jest jakis fenomen anatomiczny !

Data: 2015-05-06 00:25:58
Autor: Ikselka
Policja celuje...
Dnia Tue, 5 May 2015 15:13:27 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

[...]

Może ja¶niej zabrzmi: poluj±, bo MOGˇ. U nas w bliskiej okolicy też był podobny przypadek - celowali w uciekaj±cy
samochód z nastolatkami - celowali w oparcia samochodu!!! Jedna osoba
ciężko ranna.
Inne:
http://www.fakt.pl/poznan/sad-umorzyl-sprawe-smiertelnej-strzelaniny-w-poznaniu,artykuly,521722.html
http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20091009/POWIAT17/13001234
http://www.gloswielkopolski.pl/artykul/3632044,po-meczu-slask-wroclaw-lech-poznan-szesciu-kibicow-kolejorza-zatrzymanych-we-wroclawiu,id,t.html?cookie=1
itd.
--
XL
Kim jest ten fajny go¶ć?

Data: 2015-05-06 00:23:57
Autor: iwanos
Policja celuje...
wg przepisów powinno się celować w głowę nie w nogi, mnie tam nikt nigdy pałą nie lał, nie strzelał do mnie a na mecze chodzę, ciekawe czemu? pewnie dlatego, że winna jest milicja. kurwa powinni justusów zatrudnić prawdziwych ochroniarzy z 1 grupą inwalidzką ...:D

Data: 2015-05-05 15:35:30
Autor: Marek
Policja celuje...
W dniu ¶roda, 6 maja 2015 00:23:59 UTC+2 użytkownik iwanos napisał:
wg przepisów powinno się celować w głowę nie w nogi, mnie tam nikt nigdy pał± nie lał, nie strzelał do mnie a na mecze chodzę, ciekawe czemu? pewnie dlatego, że winna jest milicja. kurwa powinni justusów zatrudnić prawdziwych ochroniarzy z 1 grup± inwalidzk± ...:D

Co to za "justusy "  ?

Data: 2015-05-06 07:47:38
Autor: Kolepoli
Policja ... mysliwi celuja w bandytów.

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c379ba8a-4bb4-4def-ade4-ab684d7e56ffgooglegroups.com...

Moim zdaniem, wsrod policjantow sa zwykli mordercy, ktorzy,
czujac sie bezkarnymi, robia sobie polowanie na kiboli.

Bandyci stadionowi to jest doskonala zwierzyna, aby mysliwi mogli
postrzelac i ulzyc swojej chuci. Przy okazji moga oczyscic spoleczenstwo
z malo wartosciowych jednostek.

Data: 2015-05-06 11:13:53
Autor: iwanos
W dniu 2015-05-06 o 07:47, Kolepoli pisze:

[...]

proste

Policja celuje...