Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt

Data: 2011-10-14 14:37:22
Autor: Myjk
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
Fri, 14 Oct 2011 14:25:20 +0200, Paweł W.
Nikt nie został ranny. Jeżeli ktoś to widział
albo ma jakiÅ› film bardzo proszÄ™ o kontakt na priv.

Po co? Przecież...

Sprawca czyli radiowóz
(nieoznakowany) wjechał z dużą prędkością na skrzyżowanie na czerwonym świetle
(miał "bombę") powodując kolizję z WV Caddy.

...."bomby" nie upoważniają radiowozu do taranowania innych uczestników
ruchu. Do sądu i tyle, wina będzie policjanta.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-14 15:06:25
Autor: Paweł W.
Policja chce zrobić kolejny przekręt

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:2vz12tqzlrf6.dlgmyjk.org...
[...]

Wina policjanta już jest bo mandat dostał, ale koledze współudział chcą dać.

p.

Data: 2011-10-14 15:15:28
Autor: Paweł W.
[...]

Kumplowi chcą wcisnąć współudział, a "ranni" Policjanci L-4 100% płatne mają.

p.

Data: 2011-10-14 15:28:20
Autor: Myjk
Policja chce zrobić kolejny przekręt
Fri, 14 Oct 2011 15:15:28 +0200, Paweł W.
Kumplowi chcą wcisnąć współudział

Ale kto? Policjanci? Bez przesady, nie mają aż takiej władzy. Do sądu, a
tam go uniewinnią całkowicie -- chyba, że faktycznie coś powaznie nabroił.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-10-14 19:43:06
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:1ekcm8x826xdz$.dlgmyjk.org...
[...]

Ruszył ze skrzyżowania mając zielone światło, nie pił, nie palił, zero punktów karnych, dokumenty w pożądku, nie poszukiwany, nie karany, policja przez godzinę stan techniczny samochodu sprawdzali i stwierdzili, że pomarańczowa żaróweczka mu się na tablicy świeci więc samochód musiał być niesprawny, ale komisyjnie doszli do wniosku, że ta żaróweczka jest efektem zniszczonego reflektora, bo się żaróweczka rozbiła. Nic więcej.

p.

Data: 2011-10-14 19:12:31
Autor: to
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
begin Paweł W.
Ruszył ze skrzyżowania mając zielone światło, nie pił, nie palił, zero
punktów karnych, dokumenty w pożądku, nie poszukiwany, nie karany,
policja przez godzinÄ™ stan techniczny samochodu sprawdzali i
[...]

Ciekawe dlaczego Futrzak milczy w tym wÄ…tku. ;)

Data: 2011-10-14 22:01:44
Autor: Artur Maśląg
Policja chce zrobić kolejny przekręt
W dniu 2011-10-14 21:12, to pisze:
(...)
Ciekawe dlaczego Futrzak milczy w tym wÄ…tku. ;)

Żałosny jest z tym swoim zachowaniem rodem z piaskownicy
(zresztą nie Ty jeden). Policja wjechała na czerwonym świetle,
mandat kierowca (policjant) już dostał, jest monitoring, z
relacji autora wątku wiele nie wynika, a wręcz prezentowana
jest tylko "prawidłowa" linia "prawdy" - jest nieobiektywny, a
wręcz jest zainteresowany tylko jednym rozwiązaniem. Resztę
orzeknie sąd - jeżeli jechali na bombach to musieli mieć na
to pozwolenie, PJ też zatrzymano zgodnie z prawem. Dodatkowo
zeznania są delikatnie powiedziawszy sprzeczne, ponieważ
najpierw było stwierdzenie, ze jechał na bombach, później,
że zaraz po wypadku "bomby" zdjął (ciekawe, nie?) itd.
Skoro nie mógł ich używać to tym gorzej dla policjanta
jadÄ…cego na czerwonym.

Masz moją odpowiedź.

Data: 2011-10-14 22:20:00
Autor: Paweł W.

Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j7a4g4$ovd$1mx1.internetia.pl...
[...]

Więc zaczęło wynikać coś już po dzisiejszym telefonie do WRD, okazało się, że zatrzymanie PJ = winny wypadku. Z tego co wiem to ta mafia policyjna jest bardzo silna.

 ResztÄ™
[...]

Jeżeli chodzi o bomby, to zaraz po wypadku zdjął, bo mu kolega po fachu doradził (najpierw opierdolił czemu wogóle włączył).
Sprawa skończy się w sądzie.

p.

Data: 2011-10-14 22:36:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-14 22:20, Paweł W. pisze:
[...]

jest zainteresowany tylko jednym rozwiÄ…zaniem.

Więc zaczęło wynikać coś już po dzisiejszym telefonie do WRD, okazało
się, że zatrzymanie PJ = winny wypadku.

Bzdura.

Art. 135. 1. Policjant:
1) zatrzyma prawo jazdy za pokwitowaniem w razie:
a) stwierdzenia, że kierujacy pojazdem znajduje sie w stanie nietrzezwosci lub w stanie po użyciu alkoholu albo srodka działajacego podobnie do alkoholu,
b) stwierdzenia zniszczenia prawa jazdy w stopniu powodujacym jego nieczytelnosc,
c) podejrzenia podrobienia lub przerobienia prawa jazdy,
d) gdy upłynał termin ważnosci prawa jazdy,
e) gdy wobec kierujacego pojazdem wydane zostało postanowienie lub decyzja o zatrzymaniu prawa jazdy,
f) gdy wobec kierujacego pojazdem orzeczono zakaz prowadzenia pojazdów lub wydano decyzje o cofnieciu prawa jazdy,
g) przekroczenia przez kierujacego pojazdem liczby 24 punktów za naruszenie przepisów ruchu drogowego,
h) przekroczenia przez kierujacego pojazdem, w okresie 1 roku od dnia wydania po raz pierwszy prawa jazdy, liczby 20 punktów za naruszenie przepisów ruchu drogowego;
2) może zatrzymac prawo jazdy za pokwitowaniem w razie uzasadnionego podejrzenia, że kierowca popełnił przestepstwo lub wykroczenie, za które może byc orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów

Dalej masz Art. 140.

Coś tam też było w sytuacji ofiar w ludziach/uszkodzeń ciała, ale
nie mam teraz czasu szukać.

Policja może sobie dokument zatrzymywać - na zdrowie. Resztę sąd
będzie oceniał.

Z tego co wiem to ta mafia policyjna jest bardzo silna.

Ta, jasne. Na pokwitowaniu musi być podana podstawa zatrzymania
prawa jazdy. Jak nie ma to dodatkowy problem dla wystawiajÄ…cego.

ResztÄ™
[...]

Otóż to - zwyczajnie wymuszenie, pewnie nie miał prawa ich włączać.

Sprawa skończy się w sądzie.

I tak trzymać - tylko może tego świadka z FB nie ciągnijcie, bo on
jest tak wiarygodny, że ...  Wystarczy monitoring.

Data: 2011-10-15 12:23:37
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policja chce zrobić kolejny przekręt
Artur Ma¶l±g, Fri, 14 Oct 2011 22:36:11 +0200, pl.misc.samochody:
Policja mo¿e sobie dokument zatrzymywaæ - na zdrowie.

A teraz wska¿ na podstawie którego z punktów przez Ciebie przekopiowanych
policjanci zatrzymali PJ bogu ducha winnego kierowcy Caddy...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-10-16 13:06:24
Autor: Karolek
[...]

Nie doczekasz sie odpowiedzi.
Ale to nic nowego w przypadku maslaga.

--
Karolek

Data: 2011-10-17 21:50:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
Karolek, Sun, 16 Oct 2011 13:06:24 +0200, pl.misc.samochody:

Komputer mu siê zepsu³? Biedaczysko...

Data: 2011-10-18 07:17:19
Autor: Karolek
[...]

Ale tylko w przypadku odpisywania na trudne pytania, funkcje czytania zachowal :>

--
Karolek

Data: 2011-10-15 00:56:56
Autor: to
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
begin Artur Maśląg
Ciekawe dlaczego Futrzak milczy w tym wÄ…tku. ;)

Żałosny jest z tym swoim zachowaniem rodem z piaskownicy

I na tym chciałoby się zakończyć, ale...

....mój wybitny intelekt podpowiedział mi, że chodziło Ci o mnie, więc napisz łaskawie, dlaczego określasz moje zachowanie mianem "żałosnego" i umieszczasz je w metaforycznej piaskownicy? ;-)

Data: 2011-10-14 21:46:39
Autor: PH
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
dokumenty w po¿±dku,
dobrze, ¿e nie w rzo³±dku

Data: 2011-10-14 21:53:10
Autor: Pawe³ W.
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt

U¿ytkownik "PH" <ph@w.ustach.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7a3j9$mu4$1node2.news.atman.pl...
>dokumenty w po¿±dku,
dobrze, ¿e nie w rzo³±dku

NTG -- > pl.ortografia (sorry robiê b³êdy w pi¶mie)

p.

Data: 2011-10-14 22:21:27
Autor: R2r
W dniu 2011-10-14 21:53, Paweł W. pisze:

Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.pl> napisał w wiadomości
>dokumenty w pożądku,
dobrze, że nie w rzołądku

NTG -- > pl.ortografia
Nieprawda.

(sorry robię błędy w piśmie)
Skoro Ci przykro, to zrób coś aby tych błędów robić jak najmniej. Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 22:32:29
Autor: szufla
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.

sz.

Data: 2011-10-14 22:52:15
Autor: Pawe³ W.
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt

U¿ytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7a697$j1q$1inews.gazeta.pl...
Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.

sz.
¯eby¶ wiedzia³, ¿e ciekawa, bo w dupie mamy tego caddy wartego 15kpl, ac jest jakby co, ale chodzi o sprawiedliwo¶æ i o ukaranie mafii policyjnej, prawnicy ju¿ czekaj±.

p.

Data: 2011-10-14 23:03:26
Autor: R2r
Policja chce zrobić kolejny przekręt
W dniu 2011-10-14 22:52, Paweł W. pisze:
Żebyś wiedział, że ciekawa, bo w dupie mamy tego caddy wartego 15kpl, ac
jest jakby co, ale chodzi o sprawiedliwość i o ukaranie mafii
policyjnej, prawnicy już czekają.

Jak już napisałem - trzymam kciuki. Dlaczego, to mógłbym Ci napisać ale chyba tylko na priv. ;-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 23:21:14
Autor: szufla
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
 o ukaranie mafii policyjnej,

Uwazaj bo ostatnio wolnosc slowa jest ograniczana i za byle powiedzenie moga zrobic nalot ;)
http://wyborcza.pl/1,75248,10467546,Wojsko_idzie_na_wojne_z_chamskimi_wpisami_internautow.html

sz.

Data: 2011-10-14 23:01:01
Autor: R2r
Policja chce zrobi� kolejny przekr�t
W dniu 2011-10-14 22:32, szufla pisze:
Daj mu spokoj. Sprawa jest ciekawa, niech referuje dalej.

Spokojnie. Nie mam zamiaru się pastwić i trzymam za Pawła kciuki.
Po prostu należę do osób, którym błędy ortograficzne przeszkadzają i twierdzenie jakoby zasady ortografii nie obowiązywały na tej grupie uważam za... niestosowne. A w przypadku pisania na komputerze można wielu z nich uniknąć.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-17 22:50:35
Autor: John Kołalsky
Policja chce zrobi kolejny przekr t

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl>

[...]

W jaki sposub błendy jakie świadomie popełniłem uniemorzliwiły Ci zrozumienie treści ? Rozumiem, rze chciałbyś by ludzie pisali tak jak Ty, ale ... to sobie przecież sam morzesz poprawiać co inni piszą tak samo jak oni mogą. Czysz nie ?

:-)

Data: 2011-10-14 22:38:04
Autor: Artur Maśląg
Policja chce zrobić kolejny przekręt
W dniu 2011-10-14 22:21, R2r pisze:
(...)
Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

Sam OE nie. Szczegóły mogę podać, ale to chyba nieistotne.

Data: 2011-10-14 22:52:16
Autor: R2r
W dniu 2011-10-14 22:38, Artur Maśląg pisze:
W dniu 2011-10-14 22:21, R2r pisze:
(...)
Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

Sam OE nie. Szczegóły mogę podać, ale to chyba nieistotne.

Nie pamiętam, bo sam nie używam już od lat.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 22:56:01
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-14 22:52, R2r pisze:
[...]

Ja też nie używam, ale to raczej też nieistotne.

Data: 2011-10-14 23:05:18
Autor: Paweł W.

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e9899c7$1news.home.net.pl...
> [...]

Skoro Ci przykro, to zrób coś aby tych błędów robić jak najmniej. Microsoft Outlook Express nie ma funkcji sprawdzania pisowni?

Na wszelki wypadek sprawdziłem kodowanie w swoim OE i odwołuje swoją przykrość. A moja ortografia to moja sprawa.

p.

Data: 2011-10-14 23:17:25
Autor: R2r
W dniu 2011-10-14 23:05, Paweł W. pisze:
A moja ortografia to moja sprawa.

Nieprawda jeśli piszesz coś publicznie. Na tej samej zasadzie mógłbyś twierdzić, że dłubanie w nosie, puszczanie bąków i np. załatwianie potrzeb fizjologicznych to Twoja sprawa. Otóż nie, jeśli robisz to publicznie.

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 23:25:29
Autor: Paweł W.

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości news:4e98a6e4$1news.home.net.pl...
[...]

O puszczanie bąków i dłubanie w nosie to bym sie spierał (zależy od towarzystwa), ale potrzeby fizjologiczne publicznie to fuj ;-)

A orty no cóż, kiedyś byłem prymusem, ale teraz syn w 3 klasie już jest, więc znowu się uczę (wolę matme;-))

p.

Data: 2011-10-14 23:33:30
Autor: R2r
W dniu 2011-10-14 23:25, Paweł W. pisze:
O puszczanie bąków i dłubanie w nosie to bym sie spierał (zależy od
towarzystwa),
No cóż, mnie do takiego towarzystwa nie ciągnie, a wręcz przeciwnie.

A orty no cóż, kiedyś byłem prymusem, ale teraz syn w 3 klasie już jest,
Ale to chyba nie on pisał? :-)

--
Pozdrawiam. Artur.

Data: 2011-10-14 23:43:17
Autor: Paweł W.
Policja chce zrobić kolejny przekręt

A orty no cóż, kiedyś byłem prymusem, ale teraz syn w 3 klasie już jest,
Ale to chyba nie on pisał? :-)

ume
Oj lepiej, żeby nie pisał o tym dzwonku ;-) Autko sobie stoi i czeka na ekspertyzę PZU. Dobrze, że foty i filmiki z tego zdarzenia, bo inaczej numeru rejestracyjnego byśmy nie mieli, a po telefonie do WRD się dowiedziałem gdzie mają OC.

-- Pozdrawiam. Artur

Paweł

Data: 2011-10-15 21:00:09
Autor: Zelko4x
Policja .. publicznie.

Użytkownik "R2r" <bezspamux@arvox.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2011-10-14 23:05, Paweł W. pisze:
A moja ortografia to moja sprawa.

Nieprawda jeśli piszesz coś publicznie.

Publicznie to może sobie pisać jak umie, potrafi.
Najważniejsze, aby to miało sens i było zrozumiałe.

[...]

Publicznie nie wolno mu robić rzeczy zabronionych przez prawo.
Wszystko inne jest jego prywatna sprawÄ….

Data: 2011-10-16 00:47:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Policja .. publicznie.
Hello Zelko4x,

Saturday, October 15, 2011, 9:00:09 PM, you wrote:

A moja ortografia to moja sprawa.
Nieprawda je¶li piszesz co¶ publicznie.
Publicznie to mo¿e sobie pisaæ jak umie, potrafi.
Najwa¿niejsze, aby to mia³o sens i by³o zrozumia³e.
Na tej samej zasadzie móg³by¶ twierdziæ, ¿e d³ubanie w nosie, puszczanie
b±ków i np. za³atwianie potrzeb fizjologicznych to Twoja sprawa. Otó¿ nie,
je¶li robisz to publicznie.
Publicznie nie wolno mu robiæ rzeczy zabronionych przez prawo.

Za³atwianie potrzeb fizjologicznych nie jest zabronione przez prawo -
robisz to publicznie?

Wszystko inne jest jego prywatna spraw±.

Tylko Ci siê tak wydaje.

--
Best regards,

Data: 2011-10-17 12:49:21
Autor: Zelko4x
Policja .. publicznie.

U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

No to zrób to, najlepiej przy Stra¿y Miejskiej lub Policji.
Udowodnisz, ¿e masz racjê.

Data: 2011-10-17 22:52:41
Autor: John Kołalsky
[...]

Rzyłka Ci penknie :-)

Data: 2011-10-15 16:02:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt
Hello Pawe³,

Friday, October 14, 2011, 11:05:18 PM, you wrote:

[...]

A moja ortografia to moja sprawa.

Dopóki piszesz sam do siebie. Jak piszesz do innych, to niechlujno¶æ
jest obraz±.

--
Best regards,

Data: 2011-10-15 01:23:17
Autor: RoMan Mandziejewicz

Friday, October 14, 2011, 9:53:10 PM, you wrote:

>dokumenty w po¿±dku,
dobrze, ¿e nie w rzo³±dku
NTG -- > pl.ortografia

Chcia³by¶.

(sorry robiê b³êdy w pi¶mie)

To przestañ. To nie szko³a - tutaj nikt nie traktuje powa¿nie leni z
papierkami.

--
Best regards,

Data: 2011-10-15 20:59:28
Autor: Zelko4x
Policja ... b³êdy.

[...]

RoMan

Je¿eli to nie szko³a, to co siê czepiasz.
Zwracaj uwagê na b³êdy istotne, maj±ce wp³yw na zrozumia³o¶æ.

Data: 2011-10-16 00:46:48
Autor: RoMan Mandziejewicz
Policja ... b³êdy.
Hello Zelko4x,

Saturday, October 15, 2011, 8:59:28 PM, you wrote:

(sorry robiê b³êdy w pi¶mie)
To przestañ. To nie szko³a - tutaj nikt nie traktuje powa¿nie leni z
papierkami.
Je¿eli to nie szko³a, to co siê czepiasz.

Bo to nie szko³a, gdzie mo¿na siê papierkiem zas³aniaæ. To ¿ycie.

Zwracaj uwagê na b³êdy istotne, maj±ce wp³yw na zrozumia³o¶æ.

Istotnym b³êdem przy pisaniu na grupach dyskusyjnych jest cytowanie
wrotek i podpisów - zaprzestañ tego, proszê.

--
Best regards,

Data: 2011-10-17 13:05:17
Autor: Zelko4x
Policja ... b³êdy.

[...]

Co ci siê przywidzia³o ? Kto tu siê zas³ania ? Jakim papierkiem ?

Zwracaj uwagê na b³êdy istotne, maj±ce wp³yw na zrozumia³o¶æ.

Istotnym b³êdem przy pisaniu na grupach dyskusyjnych jest cytowanie
wrotek i podpisów - zaprzestañ tego, proszê.
-- Best regards,

Cytujê specjalnie, aby ka¿dy szybko rozpozna³
<ciach, autocenzura>

Data: 2011-10-17 13:27:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
Policja ... b³êdy.
Hello Zelko4x,

[...]

[...]

To zapraestañ tego - nie ³am obowi±zuj±cych obyczajów.

--
Best regards,

Policja chce zrobiæ kolejny przekrêt