Policja czeka na zwiawiadomienie...

Data: 2009-06-09 03:46:27
Autor: VoyteG
Policja czeka na zwiawiadomienie...
"Jak dotychczas obdukcji nie ma i nie ma zawiadomienia o przestępstwie
"

Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

Abstrachujac od podtekstu politycznego, jak to mozliwe, ze caly kraj
wie o zdarzeniu, zas policja czeka w majestacie prawa, jak gdyby nic
nie wiedziała?

Całość tu:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6703356,Policja__Czekamy_na_zawiadomienie_od_Cugier_Kotki.html

Data: 2009-06-09 03:51:51
Autor: SzalonyKapelusznik
On 9 Cze, 12:46, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
[...]

Bo niektore rzeczy scigane sa z urzedu a inne nie?

Data: 2009-06-09 13:43:56
Autor: doslaw
SzalonyKapelusznik pisze:
[...]

a jeszcze inne rzeczy sa wyssane z palca  ;)

Data: 2009-06-09 05:52:00
Autor: witek
VoyteG wrote:
[...]

Policja wie i tego nie ukrywa.
Tylko, że nie będzie się tym zajmować dopóki poszkodowany tego nie zechce.

Generalnie to ktoś tu mocno ktęci i za jakiś czas wyjdzie, że sprawa została wymyślona.

Data: 2009-06-09 14:18:21
Autor: tomasz karśnicki
Policja czeka na zwiawiadomienie...

Generalnie to ktoś tu mocno ktęci i za jakiś czas wyjdzie, że sprawa została wymyślona.

przypomina mi się sprawa pewnego prezydenta pewnego miasta na górnym śląsku, który został pobity przez swoje alter ego ...
tomasz

Data: 2009-06-09 12:52:43
Autor: kuba
VoyteG pisze:
[...]

Nie wiadomo do jakiego przestępstwa tam dokładnie doszło, ale pewnie do takiego, które ejst ścigane na wniosek (albo nawet z oskarżenia prywatnego), więc nie ma sensu wszczynania postępowania z urzędu, a wręcz nie można tego zrobić.

pozdrawiam
kuba

Data: 2009-06-09 12:59:31
Autor: szerszen

Użytkownik "VoyteG" <VoyteG@hotpop.com> napisał w wiadomości news:dd39a12e-b725-4e6d-8ad3-dc7b5daf3a7fx5g2000yqk.googlegroups.com...

Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

ile ty masz lat chlopaku ze takie rzeczy wypisujesz, to ze gazety o czyms napisaly, nie znaczy ze to cos sie wydarzylo

nie wiem czy wiesz, ale np super expres oglaszal koniec swiata przynajmniej raz, caly kraj o tym wiedzial, tylko jakos swiat sie o tym nie dowiedzial i istnieje do dzis

Data: 2009-06-09 13:11:49
Autor: Baczek
[...]

Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane, że została ciężko pobita i
po obdukcji poszla do domu.

Data: 2009-06-09 13:17:50
Autor: szerszen

Użytkownik "Baczek" <m_bakowski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0lg1m$bri$1news.onet.pl...

Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane, że została ciężko pobita i
po obdukcji poszla do domu.

a najlepsze jest to ze w artykule z dzisiaj  jest napisane ze na obdukcji jeszcze nie byla :)

Data: 2009-06-09 13:48:51
Autor: rezist.com
Policja czeka na zwiawiadomienie...
a najlepsze jest to ze w artykule z dzisiaj  jest napisane ze na obdukcji jeszcze nie byla :)

pewnie wyjdzie na koniec, ze to nie trzech tylko jeden,
w dodatku Kurski, i to nie bylo uderzenie w posladek
tylko przyjacielski uscisk :D

--
tomek nowak
http://rezist.com

Data: 2009-06-09 14:20:53
Autor: tomasz karśnicki
Policja czeka na zwiawiadomienie...

Na ktoryms z portali (nie pamietam, onet, interia,..) bylo rano napisane, że została ciężko pobita i
po obdukcji poszla do domu.

a może ... mąż jej wtłukł, że bawi się w politykę, a w domu nie ma obiadu. głupio jej teraz donosić tak na ślubnego :)
tomasz

Data: 2009-06-09 13:21:59
Autor: Smok Eustachy
VoyteG pisze:
[...]

jakiś dziwny jesteś. Po co policji wiedza o przestępstwie?

Data: 2009-06-09 13:47:49
Autor: mi
Policja czeka na zwiawiadomienie...
Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

Przedmówcy chrzanią głupoty z tym ściganiem na wniosek. Policja i prokuratura
prowadzą takie postępowania ale zależy to wyłącznie od chęci  uwarunkowanej
pozakodeksowo. Często się zdarza, że organy najpierw prowadzą postępowanie a
dopiero potem do rzekomo poszkodowanego kierują prośbę o złożenie wniosku. Tyle,
że trzeba odpowiednio ukierunkować podejrzenia.

No fakt, policja ani prokuratura nie są na usługach tej poszkodowanej. Gdyby to
np. był któryś z podmiotów skupionych w BSA to postępowanie by było wszczęte bez
wniosku w try miga.

mi

Data: 2009-06-09 19:10:18
Autor: Andrzej Lawa
VoyteG pisze:
[...]

Póki oficjalnie ofiara się nie zgłosi, to oficjalnie policja nic nie wie.

A bez obdukcji to nie wiadomo, czy ścigane z urzędu, czy też z
oskarżenia prywatnego.

Jakbym policja każdą plotkę badała...

Data: 2009-06-10 03:22:34
Autor: VoyteG
Policja czeka na zwiawiadomienie...
On 9 Cze, 19:10, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:
VoyteG pisze:

> Cały kraj z serwisów interntetowych, wiadomości radiowych i tv wie , a
> policja tego nie wie i czeka aż ja ktoś zawiadomi?

Póki oficjalnie ofiara się nie zgłosi, to oficjalnie policja nic nie wie.

A jakie znaczenie ma czy oficjalnie czy nie oficjalnie? Absurdem jest,
gdy policjant wypowiada się w tv o zagadnieniu z niemal detalami, ale
"nie moze podjac krokow, bo nie zostal zawiadomiony". To nie może
przeczytać pierwszej z brzegu gazety i sam się zawiadomić?

A bez obdukcji to nie wiadomo, czy ścigane z urzędu, czy też z
oskarżenia prywatnego.

Jakbym policja każdą plotkę badała...

Gdyby badała każda informację o potencjalnym przestępstwie, to wtedy
by takich informacji mniej było, bo ludzie częściej powstrzymywaliby
się od wprowadzania w błąd w obawie przed ewentualnymi konsekwencjami..
Nawet gdybyśmy skupili się na wydarzeniach mocno nagłośnionych przez
media. A tak, to wszyscy wiedza, a policja "nie wie". To co to za
policja?

Data: 2009-06-10 06:23:04
Autor: Matt
On 10 Cze, 12:22, VoyteG <Voy...@hotpop.com> wrote:
[...]

No w tym wypadku detale są aż głowa boli - policjant ma się zawiadomić
o czym? O brutalnym pobiciu, czy kopnięciu w nogę? Które nastąpiło w
piątek czy w sobotę? Po którym poszkodowana udała się do szpitala na
obdukcję czy do fryzjera i udzielić wywiadu?

--
Regards
Matt

Data: 2009-06-10 12:32:44
Autor: spp
VoyteG pisze:

[...]

A jeżeli Twoja żona zabierze Ci pięć stów które otrzymałeś w darowiźnie z portfela i policjant się o tym dowie od sąsiadki to jest to wystarczające do wszczęcia postępowania?

Wygląda na to, że całe zajście zostało nieźle rozdmuchane i chyba ktoś uświadomił kobiecie, że zgłaszanie przestępstwa które nie zostało popełnione jest karalne.

--
spp

Data: 2009-06-10 17:20:23
Autor: Andrzej Lawa
VoyteG pisze:

[...]

Nie. Bo może np. otworzyć jakiegoś tabloida i zacząć szukać Yeti albo UFO.

[...]

ROTFL

Nawet gdybyśmy skupili się na wydarzeniach mocno nagłośnionych przez
media. A tak, to wszyscy wiedza, a policja "nie wie". To co to za
policja?

Lepsza od ciebie.

Policja czeka na zwiawiadomienie...