Policja i karty manualne

Data: 2010-11-19 20:09:01
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
zna się Ktoś tu na obiegu dokumentów archiwizowalnych w POLICJI? jest problem z tym związany...

Data: 2010-11-19 21:00:38
Autor: Sylwester Kwiatkowski
Policja i karty manualne

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ic6ia6$ejk$1mx1.internetia.pl...
zna się Ktoś tu na obiegu dokumentów archiwizowalnych w POLICJI? jest problem z tym związany...

masz dostęp do klauzuli POUFNE ?

Data: 2010-11-20 10:27:13
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
masz dostęp do klauzuli POUFNE ?

nie odpowiem Ci na to pytanie, problem jest taki, że pod pozorem tajności robi się z frajerów kozły ofiarne... mam pytanie na temat archiwizacji akt...

Data: 2010-11-20 17:26:19
Autor: Condor
Policja i karty manualne

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:ic84jb$utt$1mx1.internetia.pl...
masz dostęp do klauzuli POUFNE ?

nie odpowiem Ci na to pytanie, problem jest taki, że pod pozorem tajności robi się z frajerów kozły ofiarne... mam pytanie na temat archiwizacji akt...

Jeszcze jakbyś podał o jakie akta chodzi. Tak ogólnie tu jest link
http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2008/16/poz.95.htm

Data: 2010-11-20 17:47:51
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
Jeszcze jakbyś podał o jakie akta chodzi. Tak ogólnie tu jest link
http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2008/16/poz.95.htm

bystrzak, wyjąłeś mi to z ust, właśnie o to mi chodzi, miałem sprawdzić tą ustawę w poniedziałek...

chodzi o to: "Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
§ 30

    1. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kategorii "BC" następuje w komórkach organizacyjnych, w których została wytworzona."

jak to rozumieć? w przypadku gdy akta są wygenerowane w różnych jednostkach Policji...

Data: 2010-11-20 18:19:59
Autor: Condor
Policja i karty manualne

[...]

Jednostkami policji są: komenda główna, komendy wojewódzkie, komendy powiatowe, miejskie, rejonowe, komisariaty.
Komendy składają się z komórek organizacyjnych, którymi są wydziały.
Archiwizacja odbywa się, jak wynika z tego przepisu, w komórkach organizacyjnych. Odbywa się to tak, że na koniec roku robi się spis takiej dokumentacji, po zatwierdzeniu przez upoważnione osoby idzie ona od razu na przemiał.

Data: 2010-11-21 16:31:19
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
nie o to chodzi, napiszę później jaki mam problem, tylko muszę odpowiednio zredagować...

Data: 2010-11-22 20:15:32
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
zanim napiszę o co mi chodzi, może Ktoś wie, czy sortowaniem kart akt nie zajmują się czasem jacyś pracownicy archiwów? chyba im za to płacĄ?

Data: 2010-11-23 11:06:59
Autor: ZibiT
Policja i karty manualne
Napisz konkretnie o co Ci chodzi. Co tu redagować ? Zdarzyło Ci się zdawać do archiwum chociaż jedną niejawną teczkę ? Gdybyś zdawał to byś wiedział, kto przygotowuje akta, kto je numeruje, kto robi spis zawartości, kto je "obszywa", kto robi protokół archiwalny. Pzdr.

Data: 2010-11-23 18:34:17
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
OK, napiszę w weekend, bo mało czasu, a opowieść długawa...

Data: 2010-11-27 16:37:31
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
streszczając, zwieźli akta z całego województwa do jednej jednostki i nakazują robolom z tej jednostki sortowanie, segregację i archiwizację... jakim prawem? jak można się z tego wywinąć? kierownik poinformowany o wyżej wymiwnionym punkcje ustawy mówi, że go to nic nie obchodzi i robole mają posortować...

Data: 2010-11-27 17:23:02
Autor: Condor
Policja i karty manualne

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:icr8tu$14i$1mx1.internetia.pl...
streszczając, zwieźli akta z całego województwa do jednej jednostki i

Raczej odpowiednia grupa do tej dyskusji będzie tutaj
http://www.ifp.pl/PNphpBB2.phtml

Data: 2010-11-29 15:43:29
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
Raczej odpowiednia grupa do tej dyskusji będzie tutaj
http://www.ifp.pl/PNphpBB2.phtml

tutaj później, może tu też coś? czy takie polecenie jest zgodne z prawem? czy można zażądać polecenia na piśmie? no i ogólnie jak się z tego wykręcić? bo moim prywatnym zdaniem to korupcja PO przez duże K...

Data: 2010-12-05 19:42:29
Autor: identifikator: 20040501
Policja i karty manualne
można się było spodziewać, sami kumple... usuneli mój post...

Policja i karty manualne