Policja mnie wzywa...

Data: 2012-05-30 13:55:43
Autor: Michal Jankowski
Policja mnie wzywa...
że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeżonym.

Co się robi w takich wypadkach?

  MJ

Data: 2012-05-30 12:59:01
Autor: Budzik
Policja mnie wzywa...
Osobnik posiadający mail michalj@fuw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeżonym.

Co się robi w takich wypadkach?

ukradli ci kiedyś tablice?
Masz inne auto o numerach które szukają?
To złóż wyjaśnienia i o ile nie maja np. twojego zdjęcia ze stacji benzynowej - pewnie przyjmą wyjaśnienia i będą szukać dalej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2012-05-30 14:54:30
Autor: Andrzej Lawa
Policja mnie wzywa...
W dniu 30.05.2012 13:55, Michal Jankowski pisze:
że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeżonym.

Co się robi w takich wypadkach?

Zeznaje policji jak wyżej.

Data: 2012-05-30 15:30:34
Autor: ETR
Policja mnie wzywa...
W dniu 30.05.2012 13:55, Michal Jankowski pisze:
że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeĹźonym.

Co się robi w takich wypadkach?

   MJ
Znany proceder...w Lublinie były takie akcje ze kradli tablice, tankowali - uciekali po czym zakladali tablice z powrotem

moj kolega się tak zdziwił gdy przyszli policjanci pytać o srebrną hondę civic na jego numerach a on od lat jezdzi jeepem

Paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-05-30 15:37:51
Autor: Q
Policja mnie wzywa...
Co się robi w takich wypadkach?

Troche OT:
Moj kumpel wlasnie dostal wezwanie z policji,
ze ma sie stawic dnia x-y w charakterze swiadka
w jakiejs sprawie dot. korupcji.
Na bank to pomylka, ale z ciekawosci wybierze sie
i opowie :).

Data: 2012-05-30 15:50:34
Autor: witek
Policja mnie wzywa...
Michal Jankowski wrote:
[...]

oswiadcza jak wyzej.

ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

Data: 2012-05-30 22:52:36
Autor: Marek Dyjor
Policja mnie wzywa...
witek wrote:
Michal Jankowski wrote:
[...]

a to już zależy jak wygląda  :)

Data: 2012-05-30 23:12:53
Autor: Animka
Policja mnie wzywa...
W dniu 2012-05-30 22:52, Marek Dyjor pisze:
witek wrote:
Michal Jankowski wrote:
że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód
stoi na parkingu strzeĹźonym.

Co się robi w takich wypadkach?

    MJ

oswiadcza jak wyzej.

ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

a to juĹź zaleĹźy jak wygląda  :)

Na portalach są komunikaty o złodziejach tablic i paliwa. Policja ostrzega ;-)
Tak, Ĺźe to jest problem znany.

--
animka

Data: 2012-05-31 09:15:51
Autor: Michal Jankowski
Policja mnie wzywa...
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

oswiadcza jak wyzej.

ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

Za wykroczenie z art. 119 to się chyba nie wsadza? Czy za fałszywe
zeznania?

Chyba nikt nie będzie podejrzewać, że przekładam własne tablice na
cudzy samochód, żeby nim kraść benzynę?

A gdyby wezwanie było nie na Białołękę, tylko do Ustrzyk Dolnych, to
też tam trzeba jechać?

  MJ

Data: 2012-05-31 04:58:39
Autor: witek
Policja mnie wzywa...
Michal Jankowski wrote:
[...]

taka przenosnia

Chyba nikt nie będzie podejrzewać, że przekładam własne tablice na
cudzy samochód, żeby nim kraść benzynę?

hmm, dobry pomysl.
W sumie logicznie myslac powinienes byc kryty.
Ciekawe czy ktos przed toba juz to wymyslil

A gdyby wezwanie było nie na Białołękę, tylko do Ustrzyk Dolnych, to
też tam trzeba jechać?

a procedury to ic juz robter tomasik wyjasni.
raczej nie, mozesz zeznania zlozyc u siebie zlozyc

Data: 2012-05-31 12:30:55
Autor: Michal Jankowski
Policja mnie wzywa...
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

a procedury to ic juz robter tomasik wyjasni.
raczej nie, mozesz zeznania zlozyc u siebie zlozyc

Weź się prześpij może albo co...

  MJ

Data: 2012-05-31 10:09:48
Autor: witek
Policja mnie wzywa...
Michal Jankowski wrote:
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> writes:

a procedury to ic juz robter tomasik wyjasni.
raczej nie, mozesz zeznania zlozyc u siebie zlozyc

Weź się prześpij może albo co...

   MJ

raczej remote desktop powinien sie przespac i te robaczki co literki przenosza na drugi koniec kabla.

Data: 2012-05-31 16:35:01
Autor: John Kołalsky
Policja mnie wzywa...

Użytkownik "Michal Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl>

Chyba nikt nie będzie podejrzewać, że przekładam własne tablice na
cudzy samochód, żeby nim kraść benzynę?

Jeśli przyjmują za pewnik, gdy/że własnym samochodem popełniasz wykroczenia to czemu nie mieliby podejrzewać, że robisz to cudzym :-)

Data: 2012-06-01 10:59:17
Autor: Sonn
Policja mnie wzywa...
W dniu 2012-05-30 22:50, witek pisze:

ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

Bałwan jesteś

--
Sonn

Data: 2012-06-01 07:15:06
Autor: witek
Policja mnie wzywa...
Sonn wrote:
W dniu 2012-05-30 22:50, witek pisze:

ze cie nie wsadza, bo ci nie uwierza, to ci nie moge zagwarantowac.

Bałwan jesteś

bardzo tresciwe.
cos jeszcze znalazles w slowniku poprawnej polszczyzny?

Data: 2012-06-01 14:47:17
Autor: Sonn
Policja mnie wzywa...
W dniu 2012-06-01 14:15, witek pisze:
Sonn wrote:
[...]

Do tego żeby stwierdzić, że jesteś bałwan nie był potrzebny słownik. Wystarczyła lektura tego co napisałeś i co zacytowałem. Odesłanie do słownika poprawnej polszczyzny jedynie potwierdza żeś bałwan

--
Sonn

Data: 2012-05-30 17:48:57
Autor: Bydlę
Policja mnie wzywa...
On 2012-05-30 13:55:43 +0200, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> said:

że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeżonym.

Co się robi w takich wypadkach?

Najczęściej idzie się  w dniu wskazanym dać się przesłuchać w sprawie.

--
Bydlę

Data: 2012-06-01 14:44:53
Autor: vitek
Policja mnie wzywa...

Co się robi w takich wypadkach?

Ogląda film "Symetria" i szkoli z grypsery. Serio.

Data: 2012-06-02 01:45:17
Autor: Dorota
Policja mnie wzywa...
Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(a):
[...]

Wynajmuje dobrego adwokata, spokojnie wyjaśnia sprawę a następnie konsekwentnie skarży się durną psiarnię cywilnie o odszkodowanie za zawracanie dupy (adwokat już Ci wyjaśni z jakiego tytułu domagać się odszkodowania). Konsekwentnie - to znaczy przez wszystkie instancje aż do Strassburga, jak będzie trzeba. Duża szansa zarobienia paru ładnych groszy na całej sprawie*.

* Jeśli to faktycznie nie Ty a psiarnia źle zczytała numery z kamery CCTV.

--

Policja mnie wzywa...