Policja mnie wzywa...

Data: 2012-05-30 12:59:01
Autor: Budzik
Policja mnie wzywa...
Osobnik posiadający mail michalj@fuw.edu.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

że podobno golf na moich numerach benzynę kradnie. Czy mam się bać i
czego? Nie mam golfa i mam i zawsze miałem obie tablice, samochód stoi
na parkingu strzeżonym.

Co się robi w takich wypadkach?

ukradli ci kiedyś tablice?
Masz inne auto o numerach które szukają?
To złóż wyjaśnienia i o ile nie maja np. twojego zdjęcia ze stacji benzynowej - pewnie przyjmą wyjaśnienia i będą szukać dalej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Policja mnie wzywa...