Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

Data: 2010-03-31 18:35:09
Autor: bosskg
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)
Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:hovrv9$htu$1news.onet.pl...
Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały ruch...

Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

Pozdrawiam
Rafał

Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...
Krzysiek

Data: 2010-03-31 18:42:21
Autor: The_EaGle
bosskg pisze:

Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...

To trzeba było nie przyjąć tego mandatu.

Data: 2010-03-31 18:51:06
Autor: Nostradamus

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:hovu1d$ngd$2news.onet.pl...
bosskg pisze:

Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...

To trzeba było nie przyjąć tego mandatu.

Taaa. Bo "po robotach: znak jest nieważny;)
Idź zanieś do gminy prawko i odbierz tą kurę którą za nie dałeś babie.

Data: 2010-03-31 19:04:18
Autor: 'Tom N'

bosskg pisze:
[...]

To by się okazało w sądzie.

Idź zanieś do gminy prawko i odbierz tą kurę którą za nie dałeś babie.

A to sie nazywa projekcja.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-31 19:28:05
Autor: cranky
Dnia Wed, 31 Mar 2010 19:04:18 +0200, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Zgodnie z orzecznictwem Polskich sądów znak jest ważny nawet, kiedy nie
stoi gdzie ma stać. To że go nie ma lub nie widać nie zwalnia z
przestrzegania znaku. Ot, Polska właśnie.

Data: 2010-03-31 19:36:48
Autor: 'Tom N'
cranky w <news:ms694j5jg4h2$.17mm7ivk133gz$.dlg40tude.net>:

[...]

Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-31 20:04:32
Autor: Artur Maśląg

'Tom N' napisał(a):

[...]

Chętnie się przyłączę i poczekam.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-31 20:37:54
Autor: kogutek
'Tom N' pisze:
> [...]

-- Jutro to dziś - tyle że jutro.
Tobie i poprzednikowi to się pewno wydaje że wy mądrzy i wygadani a niebiescy
palcem robieni. Jak będziecie mięli 3 kilometry od miejsca zamieszkania do sądu
to mogą nawet odpuścić. Ale jak 200 kilometrów to już widzę jak się stawiacie i
wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
komendantem. Nawet jak jest jakieś orzecznictwo i w dodatku prawomocne to 200
kilometrów od domu psu na budę się nadaje. --

Data: 2010-03-31 20:58:43
Autor: Artur Maśląg
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
kogutek pisze:
(...)
[...]
                                                               ^^^^^^^^^^
wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
komendantem.
   ^^^^^^^^^^^

Ok Kogutek, Kogutek. Tobie to już się najwyraźniej wiele rzeczy i osób
miesza. Jakoś słowa nie widziałem o tym co napisałeś.

> Nawet jak jest jakieś orzecznictwo i w dodatku prawomocne to 200
kilometrów od domu psu na budę się nadaje.

Nie interesuje mnie odległość - nie mam zamiaru płacić za wykroczenie,
którego nie popełniłem.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-31 21:02:04
Autor: 'Tom N'

'Tom N' napisał(a):
[...]

Nie trzeba być wygadanym -- wystarczy skorzystać z prawa do odmowy przyjęcia
"mandatu".

Ale jak 200 kilometrów to już widzę jak się stawiacie i
wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z
komendantem.

Kolejny z projekcjami.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-31 22:32:47
Autor: kogutek
> [...]

> Ale jak 200 kilometrów to już widzę jak się stawiacie i
> wstawiacie teksty o homologacji radaru, tolerancji liczników, rozmowie z

Jasne. Można skorzystać z prawa odmowy przyjęcia mandatu. Jak się ktoś Nycz
nazywa to ma takie prawo i niebieski go jeszcze przeprosi bo nie zaryzykuje
rozmowy z katechetą zakładowym i w konsekwencji noszenia jakiegoś sztandaru w
dobrowolnych pielgrzymkach pieszych do Częstochowy. Ale jak ktoś się nazywa
Kowalski to będzie skończonym idiotą jak go złapali na obcym terenie i mają
zarejestrowane 108 na 90. Jego nie przeproszą a jak się będzie stawiał to zrobią
ze zgodnie z jego konstytucyjnym prawem do swobodnego przemieszczania się.
Przemieści się ze trzy razy do innego, odległego miasta. I usłyszy w końcu od
śmiesznie ubranego faceta z orłem na piersi że swoje historyjki może sobie w
buty wsadzić żeby być wyższym. I że się należy grzywna i punkty i paszoł won. --

Data: 2010-04-01 10:55:21
Autor: Jakub Witkowski
kogutek pisze:

[...]

A wiesz Kogutku, ja nie przyjąłem. Napisałem też własne wyjaśnienie okoliczności,
który to papier policja dołączyła do papierów wysyłanych do sądu.
I - nie uwierzysz - sąd przyznał mi rację...! Zaocznie.
Nigdzie jeździć nie musiałem.

Data: 2010-03-31 20:54:55
Autor: cranky

'Tom N' napisał(a):

[...]

Były dwa przypadki jakie pamiętam. Jeden- orzeczenie że znak obowiązuje
mimo że facet wjechał na droge 50 metrów za nim (zakaz zawracania bodajże),
a drugi kiedy ze znaku został tylko kij - sędzia stwierdził że znaki
obowiązują niezależnie od ich stanu, więc kierowca je złamał. Poszukam
linku i zamieszczę.

Data: 2010-03-31 21:03:56
Autor: Artur Maśląg

'Tom N' napisał(a):
[...]

Jak je zamieścisz, to pogadamy. Twoja interpretacja orzeczenia może nie
mieć z nim wiele wspólnego.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-03-31 22:57:00
Autor: The_EaGle
cranky pisze:

[...]

Zastanów sie w ogolę co ty piszesz. To że jakiś sędzia w co wątpię ale możliwe orzekł taką durnotę to nie znaczy że ktoś nie mógł się od tego idiotyzmu odwoływać. Może to było za czasów kolegiów kiedy to zamiast sędziego siedział to jakiś ledwo przyuczony asesor ;)

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-03-31 20:17:46
Autor: Nostradamus

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100331.193648.pms.1923int.dyndns.org.invalid...

Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.

O to to. Wskaż mi takie które mówi o nieważności znaku i o tym, że kierowca jest właściwą osobą do oceny "ważności" znaku :)

Data: 2010-03-31 20:55:13
Autor: 'Tom N'
Nostradamus w <news:hp03kh$guh$1opal.icpnet.pl>:

[...]

Może powtórzę, skoro nie zrozumiałeś  prostego zdania:
"To by się okazało w sądzie"

Chcesz zaprzeczyć, że kierujący ma prawo do odmowy przyjęcia "mandatu"? A może nie rozumiesz znaczenia "by" -- to może jaśniej napiszę:
korzystając ze swojego prawa, kierujący odmawia przyjęcia "mandatu" -- kto
ma teraz /wykonać/ ruch, jest chyba dla ciebie jasne?

Podsumowując: czekam na namiary na prawomocne wyroki, że "znak jest ważny

Data: 2010-04-01 15:07:05
Autor: Nostradamus

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100331.205513.pms.1925int.dyndns.org.invalid...

Podsumowując: czekam na namiary na prawomocne wyroki, że "znak jest ważny
nawet, kiedy nie stoi gdzie ma stać"

Więc jednak ty nie zrozumiałeś.
Art.92 par.2 nic nie mówi i legalności znaków więc i tak dostaniesz grzywnę.
EOT bo teoretycy podwórkowi i tak wiedzą lepiej.

Data: 2010-04-06 21:20:20
Autor: cranky
Dnia Wed, 31 Mar 2010 19:36:48 +0200, 'Tom N' napisał(a):

[...]

Ot i jeden z przykładów
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100304/REGION/268186998

"Sąd uznał, że akty wandalizmu, niszczenie czy kradzież znaków nie mogą
zmienić organizacji ruchu na drodze. Tak więc kierowca mercedesa nie
naruszył zasad ani reguł ostrożności. Oboje kierowcy mieli obowiązek
poruszać się zgodnie z urzędową organizacją ruchu, a nie zgodnie ze stanem
na drodze. Sąd Okręgowy utrzymał wyrok."

Data: 2010-04-06 21:27:37
Autor: Artur Maśląg
cranky pisze:
[...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Wyrok jest kuriozalny i nie jest prawomocny.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-04-06 22:49:49
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-06, cranky <doormat@poczta.onet.pl> wrote:

Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.
Ot i jeden z przykładów
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100304/REGION/268186998

Podaj namiary na orzecznictwo a nie na artykuł.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-07 17:33:23
Autor: cranky

On 2010-04-06, cranky <doormat@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Po co? Jeśli sąd wyda na mnie wyrok skazujący, tym bardziej prawomocny to
orzecznictwo jest mi tak potrzebne jak latarka do rozpalania ogniska. Sądy
w RP są władzą niezawisłą, ustawotwórczą, sądowniczą i wykonawczą. Opierają
sie na własnym widzi mi się i obywatel jest zdany na ich radosną twórczość
beż możliwości SKUTECZNEGO odwołania się.

Data: 2010-04-07 17:44:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-04-07, cranky <doormat@poczta.onet.pl> wrote:

Poproszę namiary na to orzecznictwo -- prawomocne.
Ot i jeden z przykładów
http://www.nto.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100304/REGION/268186998

Podaj namiary na orzecznictwo a nie na artykuł.

Po co?
[ciach bzdury]

No to jak ani jednego przykładu nie możesz podać to nie próbuj mamić, że
masz jakieś argumenty.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-06 23:28:30
Autor: 'Tom N'
cranky w <news:cz3iiuu1b1ye$.qqxgx8hksxv0$.dlg40tude.net>:

[...]

Masz taki sam artykuł traktujący o tak samo prawomocnym wyroku sądu:

<http://www.wirtualny.bialystok.pl/_archiwum/index.php?popen=news&&id_art=2097>

Ale ja o co innego prosiłem.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-31 22:11:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
cranky pisze:

Zgodnie z orzecznictwem Polskich sądów znak jest ważny nawet, kiedy nie
stoi gdzie ma stać. To że go nie ma lub nie widać nie zwalnia z
przestrzegania znaku. Ot, Polska właśnie.

A czy przypadkiem, dostawienie znaku nie musi być zatwierdzone przez zarządcę drogi i odnotowane w papierkologii stosowanej na zasadzie: jaki, gdzie i przede wszystkim - na jaki okres i z jakiego powodu?

Jeśli tak, to, imho, w podanej sytuacji, są spore szanse wybronienia przed sądem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-06 12:16:20
Autor: MichałG
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
cranky pisze:

[...]

Tak ma być. Każdy znak (organizacja ruchu- także czasowa) ma dokumentację, uzgodnioną w dodatku z wydziałem ruchu drogowego rejonowej Komendy Policji.

Jeśli tak, to, imho, w podanej sytuacji, są spore szanse wybronienia przed sądem.

Jednak to, że dokumentacja określiła czas ustawienia znaków na tydzień wcale nie znaczy, że w następny poniedziałek znaki i organizacja jest 'nieważna' w sensie, że kierowcy mogą nie przestrzegać świateł i znaków wystawionych czasowo. Nieważność zaskutkuje tylko mandatem lub solidną grzywną dla np. kierownika budowy zajmującego pas drogowy bez ważnego zezwolenia.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-03-31 22:35:15
Autor: The_EaGle

bosskg pisze:

[...]

Jeżeli znak stoi zupełnie bez sensu albo malowanie na drodze jest całkowicie od czapy to jak najbardziej jako obywatel państwa właśnie obywatelskiego masz całkowite prawo go OLAC! Powołując się na nadrzędną zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.
PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-03-31 23:50:29
Autor: kogutek
Nostradamus pisze:

> [...]

PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

Lenin też się skończył a wiecznie żywy. Za takie wykroczenie jak w wątku to w
PRL niebieski by się przyjął, w przeliczeniu na dzisiejsze, w widełkach 30-50
zyli. Wypróbuj na własnym żywym organizmie teorię jaką prezentujesz. A potem
opisz ile mandatu i punktów dostałeś.  --

Data: 2010-04-01 00:03:06
Autor: Grzegorz Krukowski
Policja mnie zatrzy mała ... za przekro czenie o 18km/h na 90tce :)
On Wed, 31 Mar 2010 22:35:15 +0200, The_EaGle <thegit@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba.
Czemu?
Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć i ich twórczo interpretować,
gdyż każdy mógłby je zinterpretować inaczej a wtedy jaki byłby sens
ich stawiania? Znaki drogowe ,,działają'' dobrze tylko gdy jak leming
robisz to co nakazują. Gdy podlegają interpretacji przez każdego
kierującego, stają się niepotrzebne gdyż sytuacja steje się taka sama
jak gdyby ich nie było.
Osobną sprawą jest celowość i trafność ich umieszczenia (tu się
zgodzę, że często u nas ustawione są od czapy), ale przoszę nie
mieszaj dwóch bajek - jednej, stosowanie się do znaków, co jest
pewnego rodzaju wskaźnikiem kultury kierowców, i drugiej sensowności
ich stawiania, co odzwierciedla poziom kultury technicznej u zarządców
dróg.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-01 00:28:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <registered.user@op.pl> napisał w wiadomości news:

Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć i ich twórczo interpretować,

Nie w tym kraju.

Data: 2010-04-01 00:54:34
Autor: to
Grzegorz Krukowski wrote:

Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba. Czemu?
Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć

Widać, że ochoczo wcielasz tę zasadę w życie. Tylko gdzie znalazłeś znaki dotyczące usenetu?

--
cokolwiek

Data: 2010-04-01 10:53:16
Autor: Grzegorz Krukowski
On 1 Apr 2010 02:54:34 +0200, to <to@abc.xyz> wrote:

Grzegorz Krukowski wrote:

Nie, masz się do niego zastosować a potem zgłosić gdzie trzeba. Czemu?
Znaki służą temu abyś nie musiał myśleć

Widać, że ochoczo wcielasz tę zasadę w życie. Tylko gdzie znalazłeś znaki dotyczące usenetu?

Tutaj: http://www.usenet.pl/

Trolować to trzeba umieć.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-04-01 13:22:50
Autor: J.F.
On Thu, 01 Apr 2010 00:03:06 +0200,  Grzegorz Krukowski wrote:
[...]

Tu jest Polska, tu glupie przepisy sie olewa, a nie z nimi walczy :-)

J.

Data: 2010-04-01 11:29:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-31, The_EaGle <thegit@poczta.onet.pl> wrote:

Jeżeli znak stoi zupełnie bez sensu albo malowanie na drodze jest całkowicie od czapy to jak najbardziej jako obywatel państwa właśnie obywatelskiego masz całkowite prawo go OLAC!

Nie masz takiego prawa.

Powołując się na nadrzędną zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.

Nie ma takiej zasady, do przepisów musisz się stosować nawet jak są
bzdurne.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-04-01 23:58:27
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail krzysiek.kielczewski@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Powołując się na nadrzędną zasadę że prawo ma służyć ludziom a nie ludzie prawu.

Nie ma takiej zasady, do przepisów musisz się stosować nawet jak są
bzdurne.

chyba ironi nie paniał...
Ta zasadanazywa sie Zdrowy rozsadek...

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

Data: 2010-04-01 15:08:13
Autor: Nostradamus

Użytkownik "The_EaGle" <thegit@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hp0bm6$v7f$1news.onet.pl...

PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

W sądach trwa nadal. I kierowca zostanie ukarany za niestosowanie się do znaku nawet gdy udowodni, że stoi on tam niepotrzebnie.

Data: 2010-04-01 15:20:47
Autor: J.F.
On Thu, 1 Apr 2010 15:08:13 +0200,  Nostradamus wrote:
[...]

Pomiedzy "stoi niepotrzebnie", a "stoi bezprawnie", a "stoi ale
ukradli" czy "stoi ale zasypany sniegiem" jest spora roznica prawna.

Dlaczego sad mialby sie zgadzac z kierowca ze znak niepotrzebny ?
To nie PRL :-)

J.

Data: 2010-04-06 12:20:10
Autor: MichałG

bosskg pisze:

[...]

To akurat ten trzeci rodzaj prawdy..... bardzo popularny ostatnio!
Masz obywatelski obowiązek zgłosić nieprawidłowości do własciwych organów (Wydz. Komunikacji w Starostwie, lub mieście na prawach powiatu).
Do czasu zmiany masz przestrzegać. Możesz mruczeć pod nosem co o tym myślisz.

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-06 10:57:09
Autor: Budzik
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
Użytkownik MichałG grodmich@wp.pl ...

Masz obywatelski obowiązek zgłosić nieprawidłowości do własciwych organów (Wydz. Komunikacji w Starostwie, lub mieście na prawach powiatu).

e tam, jakis czas temu przetaczala sie dyskusja, ze nawet policja nie ma obowiazku zgłaszac. A co dopiero zwykły obywatel.

Data: 2010-04-07 08:16:18
Autor: MichałG
Budzik pisze:
[...]

obywatelski... ;). tzn jak sie 'poczuwasz do troski' to zgłaszasz. W przeciwnym wypadku pyskujesz na preclach i misc-ach.. ;) ;) ;)

pozdrawiam
michał

Data: 2010-04-01 07:12:56
Autor: Budzik
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
Użytkownik Nostradamus lesiosan@onet.pl ...

[...]

Oczywiscie, ze tak.

Data: 2010-03-31 19:07:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

"bosskg" hovtk0$qqn$1@bmj-lx1.bmj.net.pl

Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...

Ktoś za roboty musi płacić. :) Zatrzymali policjanci czy miastowi?
Jeśli znak utrzymywał się zbyt długo, możesz zauważyć, że
niegodziwością jest zbieranie większej ilości pieniędzy,
niż wynika to z poniesionych kosztów owych robót. :)

Data: 2010-03-31 22:24:11
Autor: bosskg
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hovvie$i4g$1inews.gazeta.pl...

[...]

Drogówka miała ustawiony fotoradar a 300m dalej stali w zatoczce i łapali...

100 w plecy.

Krzysiek
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-03-31 23:38:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

"bosskg" hp0b1c$8dg$1@bmj-lx1.bmj.net.pl

Drogówka miała ustawiony fotoradar a 300m dalej stali w zatoczce i łapali...

100 w plecy.

Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
W lipcu odzyskasz stówkę pomniejszoną o kilka złotych. :)
Zrobisz dobry uczynek -- WBK idzie pod młotek. :)

Weź ze sobą żonę, teściów, rodziców, rodzeństwo...
A następnie, jednym tałzenem (stale tym samym) obskocz
wszystkie konta -- będziesz miał z tego wielokrotność
tej stówki. :) Przyda się akurat na kilka tysięcy km... :)

Mając kartę kredytową Citi, obskoczysz to wszystko
tymi pieniędzmi, które byś wydał na stałe opłaty
(mieszkanie, elektryczność, telefony), gdybyś
nie miał karty.

Kiedyś WBK był hojniejszy -- dawał 50 złotych
za założenie konta i wpłacenie tam 1000 złotych,
a te 1000 złotych można było sobie przelać
bezprocentowo z jego własnej karty za 3 złote...
A za założenie tej karty tez dawał 50 złotych. :)
W sumie 100 złotych i pieniądze na przelewanie. :)

Teraz daje 100 złotych bez pieniędzy na przelewanie,
ale za to nie trzeba tych pieniędzy (1000 złotych)
trzymać zbyt długo. :) Ślamazara przeleje po 1 dniu,
natomiast obrotny i pracowity uwinie się ze wszystkim
w jednym dniu. :)

Data: 2010-03-31 23:41:55
Autor: jerzu
Policja mnie zatrzy mała ... za przekro czenie o 18km/h na 90tce :)
On Wed, 31 Mar 2010 23:38:44 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
(...)

Żenada.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-04-01 10:32:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

"jerzu" lcg7r5djns0d8f9nnbkqcglg31fef9g02f@4ax.com

Idź do WBK i poproś o wiśnię. ;)
(...)

Żenada.

Też tak uważam. ;) Zwłaszcza reklamy WBK są żenujące. :)

Zawsze zastanawiam się nad tym -- dlaczego przeciętny Polak
uważa postępowanie niedozwolone/zabronione (niepoprawny offset
chociażby) za dobre rozwiązanie, zaś dozwolone za jakieś nieetyczne.
Bank drukuje ulotki, płaci za reklamy, rozwiesza afisze i daje każdemu
nowemu klientowi 100 złotych -- kto z tego skorzysta, ten (wg niektórych)
jest złym człowiekiem. :)

Dobry człowiek (wg wielu Polaków) to ten, który złamie wolę
innego człowieka. :) Ten, który zyska, dając zysk innym bez
łamania jakichkolwiek praw, nawiązując legalną współpracę
z inną osobą, jest złym człowiekiem.

Bankowi potrzebni są klienci. Aby ich ściągnąć, rozdaje wisienki.

Data: 2010-04-01 13:08:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" hp1mbt$ltp$1@inews.gazeta.pl

Bankowi potrzebni są klienci. Aby ich ściągnąć, rozdaje wisienki.

Może chce obalić zarzuty typu ,,z tym systemem komputerowym nie obsłużycie
wielu klientów, dlatego dajecie małe procenty, aby nie mieć nadmiaru chętnych''.
Bank z jakiegoś powodu szuka nowych klientów. Mógłby dać ogłoszenie:

 -- płacimy testerom po 100 złotych

ale wówczas niewielu by znalazł chętnych, bo żaden szanujący siebie tester
nie zechce pracować za śmieszne 100 złotych. Aby nie tracić, trzeba wpłacać
co najmniej 1000 złotych miesięcznie, które na pewno zechce się zabrać, bo
to trochę za dużo, aby podarować bankowi, a jeśli jedyna zwrotna droga
sensowna wiedzie poprzez konto oszczędne, przeciętny klient przeleje
na oszczędne i z oszczędnego dalej... Bank zyskuje klientów (żywych,
nie martwe konta) i za to płaci.

Co w tym dziwnego, złego lub niepokojącego?

Jeśli tankujesz samochód przed sprzedaniem go, aby pokazać, że samochód jeździ, też źle czynisz?

Data: 2010-04-01 11:26:25
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-03-31, bosskg <bosskg@wp.pl> wrote:

Mnie zatrzymali za prędkośc 55 na 40. Pominę to, że ta 40 była tam po robotach drogowych, które się skończyły tylko ktoś zapomniał zabrać znaku...

Na 99% nie "ktoś zapomniał" tylko jeszcze nie skończyły się zabawy z
odbiorem drogi i nie można było uruchomić docelowej organizacji ruchu.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)