Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)

Data: 2010-03-31 19:29:35
Autor: Icek
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że
jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały
ruch...

Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i
100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

stary, malo widziales.

Mnie zatrzymali w karpaczu za 52/50

Jechalem z gorki. Na widok wycelowanego radaru nawet nie nacisnalem hamulca.
Mandat 50 PLN

Icek

Data: 2010-03-31 19:39:46
Autor: 'Tom N'
Icek w <news:hp00bq$mpv$1node1.news.atman.pl>:

Mnie zatrzymali w karpaczu za 52/50
Jechalem z gorki. Na widok wycelowanego radaru nawet nie nacisnalem hamulca.
Mandat 50 PLN

Pokażesz skan? I nie mów, że nie masz...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-31 19:58:56
Autor: Icek
> [...]
hamulca.
> Mandat 50 PLN

Pokażesz skan? I nie mów, że nie masz...

Dawna sprawa. Zatrzymany zostalem okolo 200 metrow od kolorowej.

Sprawa przed sadem wiecej czasu by mnie kosztowala wiec chcialem z
kierownikiem/przelozonym. Zabrali mnie na komisariat.

W komisariacie na portierni nie bylo dyzurnego. Na pieterku byl tylko
komendant i tlumacze jak krowie na rowie.

Nic z tego nie wyszlo.

Przyjalem bo szkoda bylo czasu. Tlumaczenie, ze blad pomiaru moze byc
wiekszy nic nie dalo.

Icek

Data: 2010-04-01 17:21:58
Autor: The_EaGle
Icek pisze:

[...]

Błąd videorejestratorów jest +-3km/h a zawsze w tej sytuacji orzeka się na twoją korzyść. Kolejna sprawa to jak należy pomiarów z video wykonywać. Policja często robi to źle.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-01 18:15:56
Autor: Icek
[...]

a ja slyszalem, ze rozporzadzenie mowi o maksymalnym bledzie +/- 0,5%

tak czy inaczej czasami szkoda czasu na idiotow i jak mowi 50 zeta to mam to
w dupie. On dobrze wie, ze jak powie za duzo to spotkamy sie w sadzie gdzie
mnie uniewinnia

Czytalem gdzies statystyki, ze w sadach karnych uniewinnienia to 0,7% z
calosci spraw. A ja mialem 3 sztuki w 2009 roku (3/3).

Icek

Data: 2010-03-31 20:21:13
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100331.193946.pms.1924int.dyndns.org.invalid...
[...]

Kumpel też dostał mandat za 54/50. Skanu nie pokażę, ale zaręczam, że widziałem. Straż Miejska kupiła sobie wtedy przenośny fotoradar i natrzepała masę mandatów. Zrobiło się głośno w lokalnych mediach i już tak nie robią, ale masa ludzi zapłaciła za podobne "przestępstwa" drogowe...

Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)