Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

Data: 2010-04-01 08:42:21
Autor: Tadeusz
Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)

Użytkownik "The_EaGle" <> napisał w wiadomości ...
Czy ktoś został kiedyś zatrzymany przez video rejestrator za to że jechał 108km/h na 90tce? :) Teren - pola - droga nr 2. Niedziela - mały ruch...

Byłem w szoku. Widać kiepsko mieli z polowaniem tego dnia.
Dodam że nigdy nie dostałem ani nie słyszałem aby ktoś dostał 2pkt i 100zł za przekroczenie prędkości po za terenem zabudowanym...

Nie przejmuj się: zwykłe, pazerne palanty jakich wiele...
Ot ryzyko wkalkulowane  w jeżdżenie po polskich drogach :(

Tadeusz

Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/ h na 90tce :)