Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!

Data: 2011-06-18 06:23:38
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhają pedofile
W czasie wakacji dzieci częściej korzystają z internetu, m.in. z
różnego rodzaju portali społecznościowych i czatów, a to mogą chcieć
wykorzystać pedofile - ostrzegają policjanci. Apelują do rodziców, by
zwracali uwagą na to, z kim ich dzieci kontaktują się w sieci.

- Kończy się szkoła, wakacje to czas, kiedy młodzi ludzie mają więcej
wolnego czasu. Korzystają więc np. z internetu, nawiązują znajomości
poprzez portale społecznościowe czy czaty. Powinniśmy ich uczulać na
niebezpieczeństwa, które mogą się z tym wiązać. Nie wszystkie osoby, z
którymi zaczną rozmawiać, są tymi, za które się podają, czyli np. ich
rówieśnikami - podkreślił Karol Jakubowski z wydziału prasowego
Komendy Głównej Policji.

Jak dodał, dlatego rodzice powinni zwracać uwagę na to, z kim ich
dzieci nawiązują znajomości, a przede wszystkim rozmawiać z nimi o
tym, że internet, choć bardzo pożyteczny, może też być źródłem
zagrożeń.

- Nauczmy nasze dziecko podstawowych zasad bezpieczeństwa. Rozmawiajmy
z nim, wytłumaczmy mu, że nie można bezgranicznie ufać komuś poznanemu
na czacie czy poprzez portal społecznościowy, ani też przekazywać zbyt
wielu informacji o sobie - np. numeru telefonu, adresu. Jeśli nasze
dzieci mają swój profil na którymś z portali, sprawdźmy, czy nie
zamieszczają tam np. zdjęć, które mogą być wykorzystywane przez
pedofilów - dodał Jakubowski.

Policjanci podkreślają, że dzieci chętnie nawiązują znajomości poprzez
internet, ponieważ sieć daje poczucie anonimowości. Nawet jeśli są
nieśmiałe, mogą z "internetowym przyjacielem" rozmawiać o swoich
problemach.

- Oczywiście to normalne, że nasze pociechy nawiązują takie
znajomości, ale powinny mieć świadomość, że spotkania z takimi osobami
mogą być niebezpieczne. Jeśli chcą się spotkać, powinny poinformować o
tym rodziców czy opiekunów. Ważne jest też to, by przy pierwszym takim
spotkaniu - z internetowym "przyjacielem" ktoś był obecny, np. inni
znajomi dziecka czy też któreś z rodziców - dodał Jakubowski.

Funkcjonariusze przestrzegają też, by nie karać automatycznie dzieci,
jeśli dowiemy się np., że weszły na strony adresowane dla osób
dorosłych. - Mogło się to zdarzyć przypadkowo. Ważne by ufały nam na
tyle by powiedzieć o tego typu sytuacjach czy np. innych użytkownikach
sieci, którzy przesyłają im tego typu maile, zawstydzają je lub np.
powodują, że nasze dziecko czuje się zagrożone - zaznaczył Jakubowski.

Jak dodał, rodzice powinni o wszystkich takich niepokojących
sytuacjach informować policję. Funkcjonariuszom lub na stronie www.dyzurnet.pl
można też zgłaszać informacje o pornografii dziecięcej, rozsyłanej
poprzez maile czy czaty.

- Pamiętaj o tym, że pozytywne strony internetu przeważają nad
negatywnymi. To doskonałe źródło wiedzy i rozrywki. Ważne jednak, by
razem z dzieckiem wypracować pewne zasady korzystania z sieci - dodał
Jakubowski.

We wtorek w Wyższej Szkole Policyjnej w Szczytnie rozpocznie się
seminarium dotyczące szeroko rozumianego bezpieczeństwa
teleinformatycznego, w tym przestępczości w sieci. Jednym z głównych
tematów będzie tzw. child grooming, czyli problem uwodzenia dzieci
poprzez sieć oraz rozpowszechniania w internecie pornografii
dziecięcej.

Tylko uważajcie cioty z psp : cirrusy, GrzesieZ., eMHamy, kapuchy,
lorny i inne zboki- jesteście pod szczególnym nadzorem policji.

Antenka

Data: 2011-06-18 15:55:34
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości f4f28a87-36e9-40f4-8fad-
ebe8d4b956b0@p13g2000yqh.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 15:23:

Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhają pedofile

Pracujesz w Policji "Antenka"? W całym poście ani jednego słowa o psp. :)

Data: 2011-06-18 07:06:48
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
On 18 Cze, 15:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Pracujesz w Policji "Antenka"? W ca ym po cie ani jednego s owa o psp. :) <

Nie, nie pracuję. Jestem detektywem-amatorem posiadającym na swoim
koncie liczne rozwikłane tajemnicze  sprawy. :-p

Jak to nie ma? Przecież to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

Antenka

Data: 2011-06-18 16:15:02
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości ad343dc8-e6ee-42b7-8316-
db5f3ee0eb04@f11g2000vbx.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 16:06:

<

Nie, nie pracuję. Jestem detektywem-amatorem posiadającym na swoim
koncie liczne rozwikłane tajemnicze  sprawy. :-p

Jak to nie ma? Przecież to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

Policja ostrzega przed znajomościami zawieranymi za pośrednictwem internetu z osobami, którzy wykorzystują pewną anonimowość którą tenże internet daje. Ty nie podpisujesz się swoim imieniem i nazwiskiem i wykorzystujesz anonimowość do obrażania i wyzywania innych. Czy mam też rozumieć, że skoro Ty korzystasz z możliwości podyskutowania na grupie psp to ostrzegając przed podobno grasującymi tu "ciotami", których niki wg Ciebie zamieszczasz uważasz że inni są dziećmi?

Data: 2011-06-18 16:19:46
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak to nie ma? PrzecieĹź to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

[...]

No czyż dzieci nie powinny się ostrzegać *nawzajem* przed pedofilami? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gość jest najpierw jak złoto, potem - jak srebro,

Data: 2011-06-18 07:41:23
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
On 18 Cze, 15:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze w wiadomo ci f4f28a87-36e9-40f4-8fad-
ebe8d4b95...@p13g2000yqh.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota
18 czerwiec 2011 15:23:

> Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhaj pedofile

Pracujesz w Policji "Antenka"? W ca ym po cie ani jednego s owa o psp. :)

To, że podpisujesz się imieniem i nazwiskiem  na psp nie oznacza
wcale,  że jesteś Markiem Czaplickim i tym za kogo się podajesz.

Magda Kowalska

Data: 2011-06-18 16:50:05
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości 3527bd57-283c-4680-bfb5-
a55d57136f33@s9g2000yqm.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 16:41:

> [...]

To, że podpisujesz się imieniem i nazwiskiem  na psp nie oznacza
wcale,  że jesteś Markiem Czaplickim i tym za kogo się podajesz.

Więc przed czym ostrzega policja? Rozumiem, że skoro mówi o internecie i znajomościach w nim nawiązanych, to Tobie kojarzy się tylko z grupą pl.soc.polityka . Rozczaruję Cię bardzo duży odsetek ludzi którzy korzystają z internetu w życiu nie słyszało o grupach dyskusyjnych, a o psp nie mają zielonego pojęcia.
p.s. Dzięki za podanie imienia i nazwiska. Niestety nie mam żadnej wiarygodnej dla Ciebie metody, aby przekonać Cię, że naprawdę jestem Markiem Czaplickim. :)

Data: 2011-06-18 16:55:31
Autor: pluton
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhają pedofile

omijaj koscioly.

Nullification

Data: 2011-06-18 08:13:32
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
On 18 Cze, 16:55, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

omijaj koscioly.<

"Omijaj kościoły, a z pewnością trafisz do piekła".

Antenka

P.s. Dobrze to wymyśliłeś. :-o

Data: 2011-06-19 14:31:42
Autor: pluton
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
omijaj koscioly.<

"Omijaj kościoły, a z pewnością trafisz do piekła".

Ale z blona dziewicza w odbycie.

Nullification

Data: 2011-06-18 17:56:49
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f4f28a87-36e9-40f4-8fad-ebe8d4b956b0p13g2000yqh.googlegroups.com...
Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhają pedofile
Kurde to znów PelOwcy w akcji a teraz jeszcze doszedł do nich różowy Rysiek Kalisz ,strach sie bac ale co sie dziwic nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-06-19 08:26:59
Autor: Leprechuan
[...]

No właśnie! Cos mi się wydaje, że ty masz w tym apelu swój interes! Łapaj złodzieja to stara metoda!

BomBel

Data: 2011-06-19 08:01:21
Autor: leprecham
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp

"Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

BomBel
            Co to jest ten BomBel? Jakis maly, ropiejacy wrzod na dupie Donka?     http://www.youtube.com/watch?v=4MrJ03LipsU

Data: 2011-06-19 10:30:56
Autor: u2
W dniu 2011-06-18 15:23, Antenka pisze:
[...]

Ba, zgrzesiu jest szczegolnie aktywny w tym okresie wakacyjnych
wyjazdow. Bo od pedala do pedofila tylko rzut kamieniem. Z pedalstwa
rekrutuje sie najwiecej pedofili.

Data: 2011-06-19 10:36:06
Autor: u2
W dniu 2011-06-19 10:30, u2 pisze:
[...]

Tutaj przyklad :

Szkocka policja rozbila grupe pedofilow. Dzialacz gejowski, ktory zadal
prawa
do adopcji, dostal dozywocie

To byla jedna z najwiekszych siatek pedofilskich rozpracowanych na Wyspach.
Tworzylo ja okolo 70 Brytyjczykow i 140 mezczyzn w innych krajach.
Komunikowali
sie przez Internet, wymieniajac zrobione przez siebie filmy i zdjecia. W
sumie
125 tysiecy fotografii gwaltow na malych dzieciach.Podczas operacji
„Algebra”
policjanci przejeli ponad 125 tysiecy zdjec z pornografia dziecieca

Osmiu czlonkow grupy mieszkajacych w Szkocji zostalo wlasnie skazanych przez
sad w Edynburgu. Jest wsrod nich James Rennie, jeden z najbardziej znanych
szkockich homoseksualistow. Dostal dozywocie, ale moze wyjsc na wolnosc po
13 latach. Byl szefem finansowanej przez panstwo organizacji LGBT Youth
Scotland,
ktora doradzala nastolatkom odkrywajacym u siebie sklonnosci homoseksualne.
Rennie, ktoremu rzad placil 40 tysiecy funtow (okolo 200 tysiecy
zlotych) rocznie,
byl zwolennikiem wprowadzenia do szkockich szkol lekcji o homoseksualizmie.
Domagal sie tez umozliwienia homoseksualistom adoptowania dzieci. Jak pisze
dziennik „Daily Mail”, czesto odwiedzal szkocki parlament, zapraszano go tez
do siedziby brytyjskiego premiera na Downing Street w Londynie i na
przyjecia
urzadzane przez czlonkow rodziny krolewskiej.

Ten znany aktywista gejowski zostal skazany za molestowanie synka swoich
przyjaciol,
ktorzy zostawiali dziecko pod jego opieka. Proceder mial miejsce niemal od
urodzenia chlopca do momentu, gdy skonczyl cztery lata. Podczas molestowania
Rennie robil zdjecia i nakrecal filmy, ktore przekazywal innym czlonkom
pedofilskiej
siatki. Pozwalal im rowniez sluchac przez telefon, jak gwalci niemowle.

– To, co sie stalo, wplynie na cale zycie mojego dziecka – mowila
dziennikarzom
matka chlopca.

Podczas procesu musiala obejrzec materialy nakrecone przez pedofila. Podobno
przedstawialy one „najbrutalniejsze praktyki seksualne”.

– Rennie byl naszym bliskim przyjacielem przez 15 lat. Trudno znalezc slowa
na opisanie tego, co czujemy – podkreslala matka. Sledczy ustalili, ze
Rennie
dopuscil do swej ofiary zarazonego HIV pedofila psychopate Neila Strachana
(dostal dozywocie, wyjdzie najwczesniej po 16 latach). Odnaleziono tez
zdjecia
przedstawiajace Strachana molestujacego inne 18-miesieczne dziecko.

– To, co zobaczylismy, jest odrazajace. Zszokowaloby kazdego normalnego
czlowieka
– powiedzial szkocki sedzia.

Sprawa Jamesa Renniego wywolala dyskusje na temat zwiazku pedofilii z
homoseksualizmem.

– Kazdy, kto uwaza, ze taki zwiazek istnieje, jest debilem. To byl zbieg
okolicznosci
– uciela przedstawicielka czolowej organizacji homoseksualnej w Glasgow
i odlozyla
sluchawke. O sprawie nie chcieli rozmawiac rowniez inni szkoccy geje.

– Kilka lat temu, gdy jeszcze nie byl to temat tabu, policja udostepnila
statystki
dotyczace molestowania dzieci. W zaleznosci od regionu od 23 do 43 procent
tych przestepstw bylo sprawka gejow. Zwazywszy, ze stanowia oni 1, gora
2 procent
spoleczenstwa, mamy do czynienia z wielka nadreprezentacja – powiedziala
„Rzeczpospolitej”
brytyjska specjalistka ds. wychowywania dzieci Lynette Burrows. Jej zdaniem
homoseksualne lobby nie dopuszcza, by takie dane wychodzily na jaw.

– Gdy wypowiadam sie w BBC, zabraniaja mi mowic o tym niewygodnym
fakcie. Niestety,
prawda jest taka, ze wielu gejow czuje pociag do malych chlopcow –
dodala Burrows.

Data: 2011-06-19 15:01:38
Autor: jadrys
Policja ostrzega rodziców przed grasując ymi na psp pedofilami!!!
W dniu 2011-06-18 15:23, Antenka pisze:

Tylko uwaĹźajcie cioty z psp : cirrusy, GrzesieZ., eMHamy, kapuchy,
lorny i inne zboki- jesteście pod szczególnym nadzorem policji.

Antenka

Eee, Stefan chyba nie gustuje w małolatach:-\ . On preferuje dojrzałych facetów. ;-)

Pozdrawiam :-)

Data: 2011-06-19 18:16:00
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itkru1$rl2$1news.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza takich kretynów jak ty.

--
stevep

Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!