Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!

Data: 2011-06-18 15:55:34
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości f4f28a87-36e9-40f4-8fad-
ebe8d4b956b0@p13g2000yqh.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 15:23:

Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhają pedofile

Pracujesz w Policji "Antenka"? W całym poście ani jednego słowa o psp. :)

Data: 2011-06-18 07:06:48
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
On 18 Cze, 15:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

Pracujesz w Policji "Antenka"? W ca ym po cie ani jednego s owa o psp. :) <

Nie, nie pracuję. Jestem detektywem-amatorem posiadającym na swoim
koncie liczne rozwikłane tajemnicze  sprawy. :-p

Jak to nie ma? Przecież to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

Antenka

Data: 2011-06-18 16:15:02
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości ad343dc8-e6ee-42b7-8316-
db5f3ee0eb04@f11g2000vbx.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 16:06:

<

Nie, nie pracuję. Jestem detektywem-amatorem posiadającym na swoim
koncie liczne rozwikłane tajemnicze  sprawy. :-p

Jak to nie ma? Przecież to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

Policja ostrzega przed znajomościami zawieranymi za pośrednictwem internetu z osobami, którzy wykorzystują pewną anonimowość którą tenże internet daje. Ty nie podpisujesz się swoim imieniem i nazwiskiem i wykorzystujesz anonimowość do obrażania i wyzywania innych. Czy mam też rozumieć, że skoro Ty korzystasz z możliwości podyskutowania na grupie psp to ostrzegając przed podobno grasującymi tu "ciotami", których niki wg Ciebie zamieszczasz uważasz że inni są dziećmi?

Data: 2011-06-18 16:19:46
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
[...]

Jak to nie ma? PrzecieĹź to oczywiste przed kim ostrzega Policja ;-o.

[...]

No czyż dzieci nie powinny się ostrzegać *nawzajem* przed pedofilami? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gość jest najpierw jak złoto, potem - jak srebro,

Data: 2011-06-18 07:41:23
Autor: Antenka
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
On 18 Cze, 15:55, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze w wiadomo ci f4f28a87-36e9-40f4-8fad-
ebe8d4b95...@p13g2000yqh.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota
18 czerwiec 2011 15:23:

> Policja ostrzega: tam na nasze dzieci czyhaj pedofile

Pracujesz w Policji "Antenka"? W ca ym po cie ani jednego s owa o psp. :)

To, że podpisujesz się imieniem i nazwiskiem  na psp nie oznacza
wcale,  że jesteś Markiem Czaplickim i tym za kogo się podajesz.

Magda Kowalska

Data: 2011-06-18 16:50:05
Autor: Marek Czaplicki
Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!
Antenka pisze w wiadomości 3527bd57-283c-4680-bfb5-
a55d57136f33@s9g2000yqm.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 18 czerwiec 2011 16:41:

> [...]

To, że podpisujesz się imieniem i nazwiskiem  na psp nie oznacza
wcale,  że jesteś Markiem Czaplickim i tym za kogo się podajesz.

Więc przed czym ostrzega policja? Rozumiem, że skoro mówi o internecie i znajomościach w nim nawiązanych, to Tobie kojarzy się tylko z grupą pl.soc.polityka . Rozczaruję Cię bardzo duży odsetek ludzi którzy korzystają z internetu w życiu nie słyszało o grupach dyskusyjnych, a o psp nie mają zielonego pojęcia.
p.s. Dzięki za podanie imienia i nazwiska. Niestety nie mam żadnej wiarygodnej dla Ciebie metody, aby przekonać Cię, że naprawdę jestem Markiem Czaplickim. :)

Policja ostrzega rodziców przed grasującymi na psp pedofilami!!!