Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

Data: 2009-04-11 09:52:20
Autor: bartas
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

Data: 2009-04-11 12:03:10
Autor: DoQ
bartas pisze:
http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

To niemozliwe. Motocyklisci tak szybko nie jeżdżą... Na jednym kole??? Urban legend przeciez.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-04-11 13:33:44
Autor: Alti

Użytkownik "bartas" <barteks2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grpp8k$37t$1inews.gazeta.pl...

http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

A zatrzymali się w zajebistym miejscu.......
Wojtek

Data: 2009-04-11 23:46:06
Autor: Robert Rędziak
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
On Sat, 11 Apr 2009 13:33:44 +0200, Alti <alti71@gazeta.pl>
wrote:

A zatrzymali się w zajebistym miejscu.......

 Nie za myślenie im płacą. Nie pierwszy raz zresztą zatrzymują
 się na łuku czy na wyjściu z niego.

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com
zmien kreseczkę na kropeczkę:              http://forum-subaru.pl

Data: 2009-04-11 15:09:59
Autor: bratPit
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

policjantów zwolnić ze służby i wsadzić do więzienia, motocyklistę przeprosić i dać odszkodowanie że musiał narażać życie uciekając przed łamiącymi prawo policjantami...
brat

Data: 2009-04-11 16:43:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
bratPit wydusił z siebie te słowy:

[...]

piwa mu nalać, humor mi poprawił :D

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-11 08:06:43
Autor: st1545
On 11 Kwi, 16:43, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
bratPit wydusił z siebie te słowy:
> policjantów zwolnić ze służby i wsadzić do więzienia, motocyklistę
> przeprosić i dać odszkodowanie że musiał narażać życie
piwa mu nalać, humor mi poprawił :D
Widziałeś gdzieś tam narażanie życia ze strony motocyklisty??? (-;
pozdrawiam, tomek

Data: 2009-04-11 23:30:44
Autor: bratPit
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

piwa mu nalać, humor mi poprawił :D

heh, widzisz, to taka świąteczna satyra na sposób myślenia często ostatnio prezentowany, analogiczny do myślenia związku wypędzonych niemców ;-)
brat

Data: 2009-04-11 19:10:43
Autor: Artur Maśląg
bratPit pisze:

[...]

Wiesz, zawsze mogli mu wysłać sms-em, by się zatrzymał :)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-04-11 19:27:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Artur Maśląg pisze:
bratPit pisze:

[...]

I jeszcze wlepić mandat za trzymanie telefonu w ręce podczas jazdy? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC]

Data: 2009-04-11 19:47:52
Autor: Artur Maśląg
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
Artur Maśląg pisze:
bratPit pisze:

[...]

Wiesz, jak jechał na jednym kole, to mu ten telefon nie przeszkadzał ;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-04-11 19:57:13
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Artur Maśląg pisze:
bratPit pisze:

[...]

No tak, ale on w tym czasie robił stoppie. ;)

Data: 2009-04-11 20:06:37
Autor: Artur Maśląg
Artur Maśląg pisze:
bratPit pisze:

[...]

To wyszło mu trochę lepiej niż temu:
http://www.youtube.com/watch?v=-6N6ewG9aP8

;)

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-04-11 17:02:56
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

W Lodzi, jakos nie tak dawno, motocyklista scigany przez policje
zabil przypadkowego kierowce i siebie.

Podobno wtedy policja dostala zakaz scigania motocyklistow.
Albo to byl zakaz lokalny, albo juz sie im znudzil.

A swoja droga wariatow, ktorzy jezdza 200 po polskuch drogach nie tylko
wywalal bym z policji na zbity pysk, ale wsadzal do psychiatryka :)

Nullification

Data: 2009-04-11 17:16:53
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grqb71$82e$1inews.gazeta.pl...
http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

W Lodzi, jakos nie tak dawno, motocyklista scigany przez policje
zabil przypadkowego kierowce i siebie.
Chyba w 2003, uciekal przed kontrola. Zabil siebie i kierowniczke lanosa.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-11 17:47:01
Autor: 085
[...]

znaczy, ze kolesie na motocyklach maja byc bezkarni ?

racja, lepiej wyjdzie poprzeciagac linki stalowe niz ganiac sie za debilami :]

zul

Data: 2009-04-11 16:08:59
Autor:
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Ja uważam,że policja powinna znacznie częściej robic użytek ze służbowej krótkiej broni palnej.Nie byłoby wtedy niebezpiecznych pościgów,byłoby mniej idiotów na drogach (nie tylko na 2 kółkach),a i nie czytałoby się tak durnych postów na pl.misc.samochody,że niedobra policja łamie przepisy PORD goniąc niewinnych debili mających za nic innych użytkowników drogi.

Szerokiej i bezpiecznej drogi!

Data: 2009-04-11 19:12:13
Autor: J.F.
Policja pędzi 200km/h za motocyklistš
On Sat, 11 Apr 2009 16:08:59 +0000 (UTC),    wrote:
[...]

Przemysl swoje uwazanie i skonfrontuj z gazetami i googlami.

Chcialbys zeby cie policja zastrzelila, bo przechodziles na chodniku,
ale droga jechal pirat 80km/h ? Bo niestety naszym przydarzalo sie to
czesto trafic nie tego co trzeba .. tzn nie tego co chciala, bo czy
trzeba to osobne pytanie..

P.S. Policja narzeka ze nie ma na szkolenia, a za utylizacje starej
amunicji zaplacila 400 tys zl ..

J.

Data: 2009-04-11 23:32:29
Autor: Robert Rędziak
Policja pędzi 200km/h za motocyklistš
On Sat, 11 Apr 2009 19:12:13 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

P.S. Policja narzeka ze nie ma na szkolenia, a za utylizacje starej
amunicji zaplacila 400 tys zl ..

 A jak przychodzi co do czego, to jojczą, że rocznie na
 strzelnicy mogą maks zużyć kilkanaście pestek...

Data: 2009-04-12 07:47:45
Autor: JG
Policja pędzi 200km/h za motocyklistš
J.F. pisze:
(...)
P.S. Policja narzeka ze nie ma na szkolenia, a za utylizacje starej
amunicji zaplacila 400 tys zl ..
Tak z czystej ciekawości - możesz podać źródło?

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-12 09:01:22
Autor: BartekGSXF
Policja pędzi 200km/h za motocyklistš

Użytkownik "JG" <uzx@skasuj_antyspam_tlen.pl> napisał w wiadomości news:grrvcu$kmf$1inews.gazeta.pl...
J.F. pisze:
(...)
P.S. Policja narzeka ze nie ma na szkolenia, a za utylizacje starej
amunicji zaplacila 400 tys zl ..
Tak z czystej ciekawości - możesz podać źródło?
http://wyborcza.pl/1,76842,6449769,Policji_strzelac_nie_kazano.html

proszz

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-14 10:35:09
Autor: Heraklit
Policja pędzi 200km/h za motocyklistš
Był 12 kwiecień (niedziela), gdy o godzinie 9:01 *BartekGSXF* w pocie
czoła naskrobał(a):

http://wyborcza.pl/1,76842,6449769,Policji_strzelac_nie_kazano.html

nie podają jaka jest trwałość/gwarancja dla amunicji: ta z 60, 70 mogła
już być w latach 80 przeterminowana. Nie piszą, że policja już pozbyła
się archaicznej broni np.: makarow, tetetka, kałasznikow i obecnie na
wyposażeniu są np.: Walther P99, PM-98 Glauberyt, MP5A3. Dziennikarze z "Wyborczej" często szukają taniej sensacji i korzystają
na "niemyśleniu" swych czytelników niż rzetelności dziennikarskiej... --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2009-04-14 10:21:59

Data: 2009-04-13 19:41:45
Autor: Andrzej Lawa
J.F. pisze:

[...]

"A na drugi raz proszę mi nie wchodzić na linię ognia!"

Data: 2009-04-11 19:57:35
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Ja uważam,że policja powinna znacznie częściej robic użytek ze służbowej
krótkiej broni palnej.

Ale pod warunkiem, ze za niemanie swiatel najwyzej 2 kulki w brzuch.

Nullification

Data: 2009-04-11 23:31:38
Autor: Robert Rędziak
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
On Sat, 11 Apr 2009 19:57:35 +0200, pluton
<zielonadupa@gazeta.pl> wrote:

Ale pod warunkiem, ze za niemanie swiatel najwyzej 2 kulki w brzuch.

 Ale pierwej muszą zapytać, czy coś jadł.

Data: 2009-04-12 10:45:12
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Robert Rędziak pisze:
On Sat, 11 Apr 2009 19:57:35 +0200, pluton
<zielonadupa@gazeta.pl> wrote:

Ale pod warunkiem, ze za niemanie swiatel najwyzej 2 kulki w brzuch.

 Ale pierwej muszą zapytać, czy coś jadł.

Panowie, to się zdecydujcie - oni mają wpakować 2 kulki czy 2 kopy w brzuch? ;)

Data: 2009-04-12 18:27:03
Autor: Robert Rędziak
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
On Sun, 12 Apr 2009 10:45:12 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<mojnick@box43.pl> wrote:

Panowie, to się zdecydujcie - oni mają wpakować 2 kulki czy 2 kopy w brzuch? ;)

 A Ty myślisz, że dlaczego nie powinno się jeść przed walką?

Data: 2009-04-12 21:19:06
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
> Panowie, to się zdecydujcie - oni mają wpakować 2 kulki czy 2 kopy w
> brzuch? ;)

 A Ty myślisz, że dlaczego nie powinno się jeść przed walką?

Zeby sie nie zesrac ze strachu ?

Nullification

Data: 2009-04-13 19:38:32
Autor: Andrzej Lawa
19franz74@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Ja uważam,że policja powinna znacznie częściej robic użytek ze służbowej krótkiej broni palnej.Nie byłoby wtedy niebezpiecznych pościgów,byłoby mniej

Aha. Kiedyś użyli, jak tygrysa poskramiali. Zginął weterynarz.

Data: 2009-04-11 19:38:02
Autor: Pa_blo
[...]

No coz, cieplo sie zrobilo i niebezpiecznie z domu wychodzic...

http://wiadomosci.onet.pl/1951192,11,item.html

http://www.rmf.fm/fakty/?id=154237

http://poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/980281.html

Picasso

Data: 2009-04-11 19:48:02
Autor: Bartas_M5
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.

Data: 2009-04-11 20:00:29
Autor: jackglajt
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.
Problemem jest tylko z szybka dostawa organów do szpitali.Mysle ze policja mogła
by w tym pomóc.
To smutne ze taki motocyklista ratując zycie poswieca swoje.
Pocieszające ze ma zdrowe organy.
pozdro.jack

Data: 2009-04-11 21:25:13
Autor: pluton
> [...]
mogła
by w tym pomóc.
To smutne ze taki motocyklista ratując zycie poswieca swoje.

Ale policjancji z chorymi organami do wymiany nie powinni scigac
motocyklistow.
To nieetyczne, pomijajac, ze grupa krwi moze sie nie zgadac.

Nullification

Data: 2009-04-13 19:43:42
Autor: Andrzej Lawa
jackglajt@vp.pl pisze:
[...]

Kolejny idiota chłonący tabloidy...

Wiesz co się dzieje z delikatnymi organami wewnętrznymi przy zahamowaniu
z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

Policz sobie przyśpieszenia.

Data: 2009-04-13 22:41:35
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Wiesz co się dzieje z delikatnymi organami wewnętrznymi przy zahamowaniu
z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

To musi byc DUZY motocyklista, albo MALE drzewo, jezeli motocyklista
jest w stanie przesunac je o pol metra.

Nullification

Data: 2009-04-13 22:44:07
Autor: Alex81
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
In article <gs07pm$s8b$1@inews.gazeta.pl>, zielonadupa@gazeta.pl says...

> [...]
> z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

To musi byc DUZY motocyklista, albo MALE drzewo, jezeli motocyklista

To jaki dystans pokonują te przysłowiowe nerki od uderzenia do zatrzymania w przypadku gdy motocyklista wali głową w przeszkodę?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-14 02:09:55
Autor: Andrzej Lawa
Alex81 pisze:
[...]

O, właśnie - wreszcie ktoś, kto umie użyć głowy do czegoś więcej, niż
tylko walenia nią w przeszkodę czy podtrzymywania kapelusza ;)

Data: 2009-04-15 11:28:36
Autor: Sebastian Kaliszewski
Alex81 wrote:
[...]

Głowa zostaje, reszta jedzie dalej ;)

Data: 2009-04-14 02:07:34
Autor: Andrzej Lawa
pluton pisze:
[...]

A gdzie ja pisałem o przesuwaniu drzewa??

Weź mnie nie załamuj i spróbuj chwilkę pomyśleć, OK?

Data: 2009-04-14 02:18:39
Autor: Andrzej Lawa
[...]

PS: dla leniwych - to będzie sporo ponad 100g (czyli tak, jakby ktoś
nagle na kilka setnych sekundy zaważył prawie 8 ton przy organizmie
"obliczonym" na 70kg).

Data: 2009-04-11 23:27:38
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grql5f$1c6j$1opal.icpnet.pl...
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.
No a temu co sie rozpieprzyl w BMW 7 to slup wyskoczyl? Ty wez tez uwazaj w tym swoim resoraku, zeby ci cos nie wyskoczylo, bo te beemki to slabe jakies sa.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 10:15:11
Autor: Pa_blo

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:grr2hl$637$1nemesis.news.neostrada.pl...

No a temu co sie rozpieprzyl w BMW 7 to slup wyskoczyl? Ty wez tez uwazaj w tym swoim resoraku, zeby ci cos nie wyskoczylo, bo te beemki to slabe jakies sa.

To byla 5 E39 znawco...

Picasso

Data: 2009-04-12 10:15:44
Autor: JG
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pa_blo pisze:
To byla 5 E39 znawco...
7 E38 diesel.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-12 10:39:40
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:grs8ft$ham$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 11:58:53
Autor: Pa_blo

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:grs9g8$95d$1atlantis.news.neostrada.pl...

No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

Nic z tego... tak dla sprostowania dodalem.

Z pismakami jest tak, ze gdyby to byla Toyota, to napisaliby "samochod". Dodajac w tytule BMW maja zagwarantowana poczytnosc a jesli napisza "koszmarny" i "BMW" to juz szum na caly usenet sie robi. Nie mam zamiaru sie licyowac, bo o BMW i motocyklistach pisze sie zdecydowanie czesciej niz o rozpieprzonym dostawczaku na trasie... ale zobacz w 2 linku ktory podalem, na samym dole masz "zobacz takze" - zastanawiajace prawda?

Picasso

Data: 2009-04-12 12:15:10
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:grse4s$jfv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Owszem, tylko nie wszyscy jezdzacy motocyklami to idioci i nie wszyscy jezdzacy samochodami to debile.
Robienie szumu tu na grupie bo "motocykl", "pedzil", "zabil" jest cokolwiek idiotyczne, to samo zdarza sie pewnie gdzie indziej, z rownie gl;upich przyczyn, spowodowane innymi pojazdami.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 17:56:35
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

Bedziesz Mial Wypadek.

Nullification

Data: 2009-04-12 14:41:40
Autor: lublex
[...]

Ale motocyklista biedaczek był taki zestresowany, bo go zawsze ścigają przestępcy w radiowozach i musi dopieprzać ile fabryka dała - no odruch taki nerwicowy jak tylko manetki dotknie...

pozdr
lublex

Data: 2009-04-11 21:22:05
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

Rozwali się takich kilku, to przestaną ich gonić.

zyga

Data: 2009-04-12 16:30:22
Autor: mirek
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Przecież skąś trzeba brać te narządy do przeszczepów,
a motocykliści to główni dawcy nerek.
Jak się zakaże im takiego jeżdżenie to padnie cała transplantologia

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com