Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

Data: 2009-04-11 19:38:02
Autor: Pa_blo
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą

Użytkownik "bartas" <barteks2.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grpp8k$37t$1inews.gazeta.pl...

http://miasta.gazeta.pl/
zielonagora/10,88293,6489515,200_km_h_na_zielonogorskiej_obwodnicy_.html

No coz, cieplo sie zrobilo i niebezpiecznie z domu wychodzic...

http://wiadomosci.onet.pl/1951192,11,item.html

http://www.rmf.fm/fakty/?id=154237

http://poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/980281.html

Picasso

Data: 2009-04-11 19:48:02
Autor: Bartas_M5
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.

Data: 2009-04-11 20:00:29
Autor: jackglajt
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.
Problemem jest tylko z szybka dostawa organów do szpitali.Mysle ze policja mogła
by w tym pomóc.
To smutne ze taki motocyklista ratując zycie poswieca swoje.
Pocieszające ze ma zdrowe organy.
pozdro.jack

Data: 2009-04-11 21:25:13
Autor: pluton
> [...]
mogła
by w tym pomóc.
To smutne ze taki motocyklista ratując zycie poswieca swoje.

Ale policjancji z chorymi organami do wymiany nie powinni scigac
motocyklistow.
To nieetyczne, pomijajac, ze grupa krwi moze sie nie zgadac.

Nullification

Data: 2009-04-13 19:43:42
Autor: Andrzej Lawa
jackglajt@vp.pl pisze:
[...]

Kolejny idiota chłonący tabloidy...

Wiesz co się dzieje z delikatnymi organami wewnętrznymi przy zahamowaniu
z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

Policz sobie przyśpieszenia.

Data: 2009-04-13 22:41:35
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Wiesz co się dzieje z delikatnymi organami wewnętrznymi przy zahamowaniu
z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

To musi byc DUZY motocyklista, albo MALE drzewo, jezeli motocyklista
jest w stanie przesunac je o pol metra.

Nullification

Data: 2009-04-13 22:44:07
Autor: Alex81
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
In article <gs07pm$s8b$1@inews.gazeta.pl>, zielonadupa@gazeta.pl says...

> [...]
> z 200km/h do zera na przestrzeni pół metra (czyli jak np. trafi w drzewo)?

To musi byc DUZY motocyklista, albo MALE drzewo, jezeli motocyklista

To jaki dystans pokonują te przysłowiowe nerki od uderzenia do zatrzymania w przypadku gdy motocyklista wali głową w przeszkodę?

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-14 02:09:55
Autor: Andrzej Lawa
Alex81 pisze:
[...]

O, właśnie - wreszcie ktoś, kto umie użyć głowy do czegoś więcej, niż
tylko walenia nią w przeszkodę czy podtrzymywania kapelusza ;)

Data: 2009-04-15 11:28:36
Autor: Sebastian Kaliszewski
Alex81 wrote:
[...]

Głowa zostaje, reszta jedzie dalej ;)

Data: 2009-04-14 02:07:34
Autor: Andrzej Lawa
pluton pisze:
[...]

A gdzie ja pisałem o przesuwaniu drzewa??

Weź mnie nie załamuj i spróbuj chwilkę pomyśleć, OK?

Data: 2009-04-14 02:18:39
Autor: Andrzej Lawa
[...]

PS: dla leniwych - to będzie sporo ponad 100g (czyli tak, jakby ktoś
nagle na kilka setnych sekundy zaważył prawie 8 ton przy organizmie
"obliczonym" na 70kg).

Data: 2009-04-11 23:27:38
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Bartas_M5" <bartas_m5@interia.pl> napisał w wiadomości news:grql5f$1c6j$1opal.icpnet.pl...
Pieszy i oba drzewa gwałtownie wtargnęły na jezdnie, wprost pod koła przepisowo jadącego motocykla.
No a temu co sie rozpieprzyl w BMW 7 to slup wyskoczyl? Ty wez tez uwazaj w tym swoim resoraku, zeby ci cos nie wyskoczylo, bo te beemki to slabe jakies sa.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 10:15:11
Autor: Pa_blo

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:grr2hl$637$1nemesis.news.neostrada.pl...

No a temu co sie rozpieprzyl w BMW 7 to slup wyskoczyl? Ty wez tez uwazaj w tym swoim resoraku, zeby ci cos nie wyskoczylo, bo te beemki to slabe jakies sa.

To byla 5 E39 znawco...

Picasso

Data: 2009-04-12 10:15:44
Autor: JG
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
Pa_blo pisze:
To byla 5 E39 znawco...
7 E38 diesel.

pozdrawiam,
JG

Data: 2009-04-12 10:39:40
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:grs8ft$ham$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 11:58:53
Autor: Pa_blo

Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisał w wiadomości news:grs9g8$95d$1atlantis.news.neostrada.pl...

No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

Nic z tego... tak dla sprostowania dodalem.

Z pismakami jest tak, ze gdyby to byla Toyota, to napisaliby "samochod". Dodajac w tytule BMW maja zagwarantowana poczytnosc a jesli napisza "koszmarny" i "BMW" to juz szum na caly usenet sie robi. Nie mam zamiaru sie licyowac, bo o BMW i motocyklistach pisze sie zdecydowanie czesciej niz o rozpieprzonym dostawczaku na trasie... ale zobacz w 2 linku ktory podalem, na samym dole masz "zobacz takze" - zastanawiajace prawda?

Picasso

Data: 2009-04-12 12:15:10
Autor: BartekGSXF

Użytkownik "Pa_blo" <misiaczek@pysiaczek.pl> napisał w wiadomości news:grse4s$jfv$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]
Owszem, tylko nie wszyscy jezdzacy motocyklami to idioci i nie wszyscy jezdzacy samochodami to debile.
Robienie szumu tu na grupie bo "motocykl", "pedzil", "zabil" jest cokolwiek idiotyczne, to samo zdarza sie pewnie gdzie indziej, z rownie gl;upich przyczyn, spowodowane innymi pojazdami.

--
BartekGSXF
Ave1,8

Data: 2009-04-12 17:56:35
Autor: pluton
Policja pędzi 200km/h za motocyklistą
No i co z tego ? to bmw i to bmw.
Tez mu slup na droge wyskoczyl.

Bedziesz Mial Wypadek.

Nullification

Data: 2009-04-12 14:41:40
Autor: lublex
[...]

Ale motocyklista biedaczek był taki zestresowany, bo go zawsze ścigają przestępcy w radiowozach i musi dopieprzać ile fabryka dała - no odruch taki nerwicowy jak tylko manetki dotknie...

pozdr
lublex

Policja pędzi 200km/h za motocyklistą