Policja pomaga

Data: 2018-02-27 12:29:12
Autor: Marcin Debowski
Policja pomaga
On 2018-02-27, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No i pieknie, dziecko uratowane ... ale czy policjanci nie powinni zaczac dziecka reanimowac ?
W koncu tu sie minuty/sekundy licza ...

Może matka robiła na tylnym siedzeniu. Przecież jakby to dłużej niż parę minut trwało to byłoby po sprawie, chyba, że dziecko mocno wychłodzone. --
Marcin

Data: 2018-02-27 13:42:29
Autor: Shrek
Policja pomaga
On 2018-02-27, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

W sumie masz rację. A może coś pismaki popieprzyły i albo ktoś resuscytację prowadził albo dziecko się tylko ksztusiło ale oddychalo. Jest i trzecia wersja, ale pozostańmy przy dwóch pierwszych.

Reasumujac przeprasza kulsonów za to, że posądziłem ich o brak umiejętności udzielania pierwszej pomocy, bo być może wcale racji nie miałem, a powinienem się czepić pismaków;)

Shrek

Policja pomaga